Nasze Miśki - Mój pierwszy (i kolejne) samochód.
Lechfan - 10-06-2010, 09:55
Aha, zapomniałem dodać, że wszystkie części zakupione u japaneze
A robota to zasługa ASO na Przedmiejskiej.
Jak na razie wszystko pięknie hula. Przegub nie stuka przy skręcaniu, silnik pracuje równiutko, nic nie klika, wkręca się elegancko i idzie. :>
Mithrill - 10-06-2010, 13:35
Jestem pod wrażeniem Twojego wozu, Lechfan! Piękna, oldschoolowa maszyna.
Zwłaszcza, że tyle przeszedł... jednak udało się go odnowić i teraz wygląda imponująco. Każdy zwykły człek oddałby go na złom po takim podwójnym uderzeniu, ale nie tak postępuje prawdziwy Mitsumaniak! Brawo!
jacek11 - 10-06-2010, 17:45
Pięknie wygląda teraz pod maską Czy wał korbowy kupowałeś nowy?
Lechfan - 10-06-2010, 23:25
Nie. Wał korbowy nie był zmieniany, a dlaczego?
jacek11 - 10-06-2010, 23:29
Wcześniej pisałeś coś o wale
Lechfan - 10-06-2010, 23:41
ahaa, nie, zmieniane były tylko uszczelki wału korbowego. Generalnie olej brało chyba każdą możliwą gumką..
jacek11 - 11-06-2010, 16:24
Lechfan napisał/a: | ahaa, nie, zmieniane były tylko uszczelki wału korbowego. Generalnie olej brało chyba każdą możliwą gumką.. |
Kapuję swoją drogą,ciekaw byłem ile taki wał może kosztować,i ile panewki
Hubeeert - 11-06-2010, 16:39
Silnik 4G63 DOHC 16V - 1500zł - import z Japonii
jacek11 - 11-06-2010, 16:43
Hubeeert napisał/a: | Silnik 4G63 DOHC 16V - 1500zł - import z Japonii |
Gruuuubo raczej się opłaci szlifować.
Lechfan - 11-06-2010, 16:43
Hubeeert napisał/a: | Silnik 4G63 DOHC 16V - 1500zł - import z Japonii |
Czyli za kasę którą włożyłem przez ostatni tydzień w Gala mogłem kupić DOHC..
Ale i tak wole swój poza tym, duszy się nie kupi..
Hubeeert - 11-06-2010, 16:53
jacek11 napisał/a: | Gruuuubo | Nie całkiem. Remont silnika wyjdzie drożej. Lechfan napisał/a: | Czyli za kasę którą włożyłem przez ostatni tydzień w Gala mogłem kupić DOHC.. | Nie wiem ile włozyłęs ostatnio w swój silnik - ja z moim mam problem bo bierze mi olej a chcę załozyć katalizator. Mój silnik jest po strzale rozrządu i nie wiem co jest z głowicą, silnik z Japonii w niezłym stanie ze skrzynią (moja ma synchronizatory na ukonczeniu) zapewni mi spokój konieczny do jazdy.
Lechfan - 11-06-2010, 17:01
Włożyłem (w ostatnim czasie) mniej więcej koszt takiego silnika o którym wspomniałeś wyżej.
Hubeeert napisał/a: | ja z moim mam problem bo bierze mi olej a chcę załozyć katalizator. |
W tym również zaczął się problem z olejem, bo ubywało go coraz więcej. Ostatnio po 3 tysiącach litr dolałem. Teraz wymienione są m.in. wszystkie trefne uszczelki, także zobaczymy jak będzie. Jak na razie jeżdżę tylko dwa dni, ale wszystko jest super, pięknie i raczej nie przewiduje problemów (odpukać).
Hubeeert - 11-06-2010, 18:11
Lechfan napisał/a: | Ostatnio po 3 tysiącach litr dolałem. | Ja mam suchy silnik a wlewam podobne ilości oleju - tyle, że ja mam ciężką nogę przy ruszaniu
Mithrill - 11-06-2010, 19:14
A ja dolałem za dużo i chyba bez upuszczania się nie obejdzie.
Troszkę wyciska przez uszczelkę, ale to wciąż za mało. Pierwszy raz przydałoby się żeby auto brało olej
Krzyzak - 11-06-2010, 20:56
Mithrill, wężyk z marketu za 1 zł + strzykawka za 20 gr i przez rurkę bagnetu wybierzesz co do mililitra
|
|
|