Nasze Miśki - 2-gi Maćkowy Galancior
Maciek - 11-08-2010, 11:54
No i stało się ..... amory tylne do wymiany. 2-3 tygodnie temu auto zaczeło uciekać tyłem na boki i jazda z prędkościę pow 80km/h była przy nierównosciach podłoża dość stresująca. Tzn nie było wiadomo jak auto się na drodze zachowa bo tył żył własnym życiem Dziś rano byłem na stacji kontroli pojazdów i z wydruku wychodzi że lewy tył ma 6% - stopień przylegania koła a prawy 48% Dodatkowo wykryto po moich wywodach na jakieś stukanie dobiegające z tyłu auta zużyty łącznik stabilizatora prawy tył. Auto nisko siedzi zadem na glebie więc Eibach federn na tył też do wymiany. A wiec akcja szukania gratów rozpoczęta.
W ciągu dnia znalazłem KYB Ultra SR'y 351030 po 196 zł/szt brutto + 20 zł wysyłka chyba dobra cena. Potrzebne by były jeszcze sprężyny raczej Eibach ale nie wiem czy są do kupienia osobno na sam tył czy po 4 w kpl? Jakiekolwiek info mile widziane. Pozdro
fj_mike - 11-08-2010, 20:03
Maciek, ja po roku czasu będę reklamował KYB Excel-G tylne, pepickie niestety. Zaczęły przeciekać. Teraz będzie Sachs lub Bilstein.
Jesteś przekonany, że są lepszej jakości niż Ex-G? Ciekawe gdzie są produkowane Ultra SR'y?
Maciek - 13-08-2010, 12:23
12.08
Jutro ma dojść przesyłka to napisze Gość od którego kupiłem mówił że widział 3 kraje. Japki, pepickie i espaniolskie Sie zobaczy
13.08
Doszły amory są JP Chyba jutro będą zakładane.
sebo199 - 13-08-2010, 12:56
Mi też trafiły się JP na przód.
Maciek - 14-08-2010, 08:07
Uglebiony Zbir bez am/spr.
Oryginalne sprężyny Eibach, tu nie widać ale całkiem dobrze się zachowały.
Typ 6026 KBA 90556 EW6026002HA więc przednie będą EW6026001VA
Sorki za jakość fot ale kom robione wieczorkiem.
Osłony jednak do wymiany więc na polowanie od rana do IC/PB itd
Rafal_Szczecin - 14-08-2010, 09:14
Maciek ,jak nie znajdziesz,to jeszcze Inter Team (91 4856 372), lub tez NWW Auto - 91 483 33 18
to sprezynki wymieniasz, czy nie ?
Maciek - 16-08-2010, 11:19
Spoko wszystko się znalazło Łącznie z osłonami od Fiata
Obok pomalowane na mało męski srebrny kolor elementy do ponownego montażu. Na pierwszym planie Ultra SR 351030
Praca wre Był mały problem z dolnym mocowaniem amora ale po odpowiednich argumentach udało się.
I nie jest to dym z papierosa
Po pierwszych testach drogowych tylko wielki banan na gębie
Rafal_Szczecin napisał/a: | sprezynki wymieniasz, czy nie ? |
Z braku kasy chwilowo nie. Stare wyglądają co prawda ok ale na pewno najlepszy czas mają już za sobą.
sebo199 - 16-08-2010, 11:57
Maćku te amortyzatory to do gablotki za szybę trzeba było wstawić. Profesjonalnie wyglądają.
Maciek - 16-08-2010, 12:52
sebo199 napisał/a: | te amortyzatory to do gablotki |
No ale tam właśnie trafiły Chyba nie chcesz mi napisać że ZBIR to nie GABLOTA
A za szybą to by tak fajnie nie robiły
sebo199 - 16-08-2010, 13:22
ZBIR to GABLOTA ale dużymi literami . No ale musisz przyznać że jako część to też się zacnie prezentują te amorki, nie to co zwykłe czarne. No i teraz to sobie mięśnie pleców wyćwiczysz. Przechodząc koło zbira ciężko Ci będzie powstrzymać się przed skłonem w celu podziwiania amorka, no i w dodatku za czarną felgą. Wisienka na torcie.
Maciek - 16-08-2010, 14:08
Wymalowałem też lekko łapiące rdzę części tarczo-bębna ale pod ręką miałem tą samą srebrną farbe
Dzięki za miłe opisy
Rafal_Szczecin - 16-08-2010, 16:24
wyglada kozak
Maciek - 06-09-2010, 13:36
23.08
2h w weckenda i Zbir robi się czarny pod spodem
Chwilowo tylko 1 strona.
05-09-2010
Druga strona też zrobiona
Czeka przodek na pierwszy wolny łickend.
KamilR10 - 01-03-2011, 00:29
Mam pytanie, czym zabezpieczałeś spód?
Maciek - 22-03-2011, 11:21
03.03.2011
Wieczorkiem sprawdzę co to za specyfik. A na forum jest więcej info na te tematy.
15.03.2011
To był po prostu BITEX Dopiero w niedziele znalazłem opakowanie.
19.03.2011
Zbir dostał światełka do jazdy dziennej i nowy łącznik stabilizatora (Yamato) na tył. Klekotanie ustało
|
|
|