[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Pisk pasków, piszczy pasek, paski piszczą
komarsnk - 18-04-2013, 20:39
Krzyzak napisał/a: | komarsnk napisał/a: | Nie doszedłem tam ani kluczem wygiętym (bo przeszkadza kielich) | zdejmij osłonę przy kole i dojdziesz giętą 14 od dołu - jest dokładnie tyle miejsca, ile trzeba |
Od dołu czyli z kanału?
Tyle to ja wiem
Hugo - 18-04-2013, 20:57
Czyli podsumowując: oba paski osprzętu napina się rolkami i przy użyciu odpowiednich kluczy da się to zrobić po zdjęciu prawego koła i osłony pod podłużnicą?
Krzyzak - 19-04-2013, 08:17
komarsnk napisał/a: | Od dołu czyli z kanału? | nie - wystarczy się schylić, zdjąć prawe koło, zdjąć osłonę i śrubkę widać, dojście jest bardzo dobre - do obu napinaczy - czyli i klimy i alternatora
wszystko robię "z podłogi", bo kanału nie mam
Hugo - 19-04-2013, 11:38
Super
Bury - 20-04-2013, 00:49
W 2.0 zaś wystarczy lekko podnieść auto i żadnych osłon nie trzeba ściągać.
Odradzam montaż czegokolwiek poza mitsuboshi.
Po 80 tys km ten na alternatorze nadal OK,ten od wspomagania piszczał to wymieniłem na giejtsa(innych poza conti w uk nie maja) i piszczy prawie jak ten stary .
Przyjdzie paczka z PL to tego giejsta oddam i co najlepsze bez gadania oddadzą mi kasiorę
Hugo - 20-04-2013, 09:56
Bury napisał/a: | W 2.0 zaś wystarczy lekko podnieść auto i żadnych osłon nie trzeba ściągać | Mam również EA 2.0 i nie rozumiem po co podnosić auto do napięcia pasków osprzętu? Nie lepiej i łatwiej trochę bardziej się nachylić?
Bury - 20-04-2013, 10:31
Do wymiany:)
Hugo - 20-04-2013, 13:43
Bury napisał/a: | Do wymiany:) | Wymieniałem oba paski wyjmując stare i wkładając nowe od góry. Trochę ciężko nałożyć nowe na koło pasowe na wale, ale dało się
Tomii - 29-03-2014, 10:35
Pasek Bando wielorowkowy wspomagania/klimatyzacji zaczął piszczeć po 3 latach i ok 35tyś km. Ciekawe ile Contitech 5PK1370 wytrzyma.
Dodam tylko że piszczy strona zewnętrzna czyli w miejscu styku z napinaczem.
Ewcia80 - 31-10-2015, 07:27
Hejka.Mi też zaczął piszczeć pasek ale tylko rano przy pierwszym rozruchu po nocy.Trwa to około 5-7 sekund.Jaka jest procedura?Czy najpierw spróbować naciągnąć?Paski mają 17tys.km najechane.Czy może od razu wymienić ten od alternatora?A jeśli tak to który ostanimi czasy lepszy?Bando czy Mitsuboshi?
Tomii - 31-10-2015, 08:00
Ewcia80 napisał/a: | Hejka.Mi też zaczął piszczeć pasek ale tylko rano przy pierwszym rozruchu po nocy.Trwa to około 5-7 sekund.Jaka jest procedura?Czy najpierw spróbować naciągnąć?Paski mają 17tys.km najechane.Czy może od razu wymienić ten od alternatora?A jeśli tak to który ostanimi czasy lepszy?Bando czy Mitsuboshi? |
Ten pasek od alternatora i pompy wody raczej wolniej się zużywa, ja mam chyba Gates'a na pewno ponad 6 lat i nic się z nim nie dzieje, nawet go nie naciągałem, za to ten od wspomagania i klimatyzacji wymieniałem już dwa razy w przeciągu 4 - lat.
Witek vel Mysza - 01-11-2015, 08:24
Tomii napisał/a: | Ciekawe ile Contitech 5PK1370 wytrzyma. | One piszczą już wpudełku.
Ewcia80 napisał/a: | Mi też zaczął piszczeć pasek ale tylko rano przy pierwszym rozruchu po nocy.Trwa to około 5-7 sekund.Jaka jest procedura?Czy najpierw spróbować naciągnąć? | Tak. Ewcia80 napisał/a: | który ostanimi czasy lepszy?Bando czy Mitsuboshi? | DAYCO
Tomii - 01-11-2015, 08:41
Witek vel Mysza napisał/a: | Tomii napisał/a: | Ciekawe ile Contitech 5PK1370 wytrzyma. | One piszczą już wpudełku. |
Guzik prawda. Jeszcze nie piszczy
Ewcia80 - 01-11-2015, 08:52
Dayco są 4PK946 albo 4PK954.Ktory sie montuje?Chyba ten dłuzszy i się naciaga ,tak?
marcinzam - 01-11-2015, 16:16
Ja mam 4pk946 jest super
|
|
|