To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Pisk pasków, piszczy pasek, paski piszczą

komarsnk - 18-04-2013, 20:39

Krzyzak napisał/a:
komarsnk napisał/a:
Nie doszedłem tam ani kluczem wygiętym (bo przeszkadza kielich)
zdejmij osłonę przy kole i dojdziesz giętą 14 od dołu - jest dokładnie tyle miejsca, ile trzeba :)

Od dołu czyli z kanału? :D
Tyle to ja wiem ;)

Hugo - 18-04-2013, 20:57

Czyli podsumowując: oba paski osprzętu napina się rolkami i przy użyciu odpowiednich kluczy da się to zrobić po zdjęciu prawego koła i osłony pod podłużnicą?
Krzyzak - 19-04-2013, 08:17

komarsnk napisał/a:
Od dołu czyli z kanału?
nie - wystarczy się schylić, zdjąć prawe koło, zdjąć osłonę i śrubkę widać, dojście jest bardzo dobre - do obu napinaczy - czyli i klimy i alternatora
wszystko robię "z podłogi", bo kanału nie mam

Hugo - 19-04-2013, 11:38

Super :D
Bury - 20-04-2013, 00:49

W 2.0 zaś wystarczy lekko podnieść auto i żadnych osłon nie trzeba ściągać.
Odradzam montaż czegokolwiek poza mitsuboshi.
Po 80 tys km ten na alternatorze nadal OK,ten od wspomagania piszczał to wymieniłem na giejtsa(innych poza conti w uk nie maja) i piszczy prawie jak ten stary .
Przyjdzie paczka z PL to tego giejsta oddam i co najlepsze bez gadania oddadzą mi kasiorę :mrgreen:

Hugo - 20-04-2013, 09:56

Bury napisał/a:
W 2.0 zaś wystarczy lekko podnieść auto i żadnych osłon nie trzeba ściągać
Mam również EA 2.0 i nie rozumiem po co podnosić auto do napięcia pasków osprzętu? Nie lepiej i łatwiej trochę bardziej się nachylić? :wink:
Bury - 20-04-2013, 10:31

Do wymiany:)
Hugo - 20-04-2013, 13:43

Bury napisał/a:
Do wymiany:)
Wymieniałem oba paski wyjmując stare i wkładając nowe od góry. Trochę ciężko nałożyć nowe na koło pasowe na wale, ale dało się :wink:
Tomii - 29-03-2014, 10:35

Pasek Bando wielorowkowy wspomagania/klimatyzacji zaczął piszczeć po 3 latach i ok 35tyś km. Ciekawe ile Contitech 5PK1370 wytrzyma.
Dodam tylko że piszczy strona zewnętrzna czyli w miejscu styku z napinaczem.

Ewcia80 - 31-10-2015, 07:27

Hejka.Mi też zaczął piszczeć pasek ale tylko rano przy pierwszym rozruchu po nocy.Trwa to około 5-7 sekund.Jaka jest procedura?Czy najpierw spróbować naciągnąć?Paski mają 17tys.km najechane.Czy może od razu wymienić ten od alternatora?A jeśli tak to który ostanimi czasy lepszy?Bando czy Mitsuboshi?
Tomii - 31-10-2015, 08:00

Ewcia80 napisał/a:
Hejka.Mi też zaczął piszczeć pasek ale tylko rano przy pierwszym rozruchu po nocy.Trwa to około 5-7 sekund.Jaka jest procedura?Czy najpierw spróbować naciągnąć?Paski mają 17tys.km najechane.Czy może od razu wymienić ten od alternatora?A jeśli tak to który ostanimi czasy lepszy?Bando czy Mitsuboshi?


Ten pasek od alternatora i pompy wody raczej wolniej się zużywa, ja mam chyba Gates'a na pewno ponad 6 lat i nic się z nim nie dzieje, nawet go nie naciągałem, za to ten od wspomagania i klimatyzacji wymieniałem już dwa razy w przeciągu 4 - lat.

Witek vel Mysza - 01-11-2015, 08:24

Tomii napisał/a:
Ciekawe ile Contitech 5PK1370 wytrzyma.
One piszczą już wpudełku.

Ewcia80 napisał/a:
Mi też zaczął piszczeć pasek ale tylko rano przy pierwszym rozruchu po nocy.Trwa to około 5-7 sekund.Jaka jest procedura?Czy najpierw spróbować naciągnąć?
Tak.
Ewcia80 napisał/a:
który ostanimi czasy lepszy?Bando czy Mitsuboshi?
DAYCO :)
Tomii - 01-11-2015, 08:41

Witek vel Mysza napisał/a:
Tomii napisał/a:
Ciekawe ile Contitech 5PK1370 wytrzyma.
One piszczą już wpudełku.


Guzik prawda. Jeszcze nie piszczy :-)

Ewcia80 - 01-11-2015, 08:52

Dayco są 4PK946 albo 4PK954.Ktory sie montuje?Chyba ten dłuzszy i się naciaga ,tak?
marcinzam - 01-11-2015, 16:16

Ja mam 4pk946 jest super


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group