[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Problem z cykaniem...
tommyc1 - 04-11-2008, 12:06
a zaworek w jakim celu? zeby mialo gdzie przeciekac?
JaGrab3 - 04-11-2008, 12:13
Myślę, że chodzi bardziej o zaworek wewnętrzny, że jak sie filtr przypcha, żeby puszczał olej tak czy siak...
Anonymous - 04-11-2008, 12:15
Symbol filtra dla silnika 2,0 to W 610/3, ponizej link :
mann katalog
Zaworek ma na celu trzymanie olej zeby nie sciekal do miski jak silnik nie pracuje. W Primerze 2,0 diesel, jak uzywalem filtu z JC to kontrolka od oleju potrafila gasnac po 3-4 sek. od uruchomienia silnika. Zmienilem filtra na MANNA gasla od razu po uruchomieniu.
Nie wiem jakie rezultaty beda w Galu , mam nadzieje ze gorzej nie bedzie.
Anonymous - 04-11-2008, 13:09
Na stronie MANN'a wyczytalem ze zwie sie to "Anti-drain valve".
tomekrvf - 04-11-2008, 15:43
Taki zaworek jest w oryginalnym filtrze oleju MD322508 za 36PLN w ASO lub można kupic Knechta OC230
Do Galanta powinien iść MANN W811/80
Anonymous - 04-11-2008, 15:53
Ja za W 610/3 zaplacilem 15pln.
Anonymous - 04-11-2008, 17:20
PiotrBe napisał/a: | lejąc jakis lepszy olej castrola |
To dowiedz sie z łaski swojej jaki to olej dokładnie (specyfikacja i nazwa tego castrola)
Anonymous - 07-11-2008, 18:02
axg, i co pomogl ten filter ?
Anonymous - 07-11-2008, 18:17
Jeszcze nie wymienialem oleju, mysle ze bede to robi dopiero za 2 tygodnie, musze jeszcze kupic Valvoline 5W-40. A propo wymiany to ktos pisal o jakiejs plukance do silnika z Shella, jak to wyglada bo nie widzialem na stacji niczego takiego ?
Anonymous - 07-11-2008, 18:25
ja tez myslalem o plukance ale nie ryzykuje za duzo przejechane ma moj galus .. jeszcze sie rozszczelni czy cus
PS ja ostatnim razem jak wymienialem olej zaraz po zakupie galusia zmienilem na jakis tam 15w40 i po okolo 5k mil przestal mi cykac na zimnym jak i na cieplym cisza ( nie liczac zjechanego lozyska w skrzyni ) natomiast zalalem 10w40 jakis czas temu i cykanie po 300 milach wrocilo ;/
Anonymous - 07-11-2008, 18:43
Ja pozostane przy pelnym syntetyku 5W-40, silnik nie bierze oleju wiec nie ma po co zmieniac. Jak go kupilem to byl zalany Castrolem SLX 0W-30 i cykania nie bylo, a olej juz byl czarny. Wiec nie wiem od czego to zalezy. Najgorsze jest to ze zalalem LiquiMoly Hydro-Stobel Additiv i teraz nap......a nawet na cieplym. Musze zlac ten olej z tym specyfikiem , przeplukac silnik i zalac nowym olejem + filtr MANNA. O efektach nie omieszkam poinformowac na forum.
Jak nie bedzie poprawy to wymieniam popychacze, widzialem na allegro do V6 komplet za 80pln Moze koles bedzie mial tez do 2,0.
Anonymous - 08-11-2008, 00:20
pozyjemy zobaczymy za 3k mil wymienie sobie na jakiegos dobrego 5w30 ... i skoluje ten filter manna moze pomoze gl
PiotrBe - 12-11-2008, 15:08
Cytat: | To dowiedz sie z łaski swojej jaki to olej dokładnie (specyfikacja i nazwa tego castrola) |
sie z łaski swojej dowiedziałęm;P
jest to CASTROL MAGNATEC 10 W 40
nie robiłem płukania zadnymi świnstywami i działa bez zarzutu.
sory ze tak długo, ale mam naprawde ostatnio urwanie głowy, tak ze do gala rzadko wsiadam, a dziś padło ducato, więc jest pretekst;)
POZDRO
JaGrab3 - 12-11-2008, 15:15
no wlasnie z takiego castrola spadam juz na valvoline....na zimno po odpaleniu słychac chwile cykanie (5s) - dużo się podrób tego pojawiło, ja kupowałem na allegro niby niemiecki, ale za namową forumowiczów przesiadam sie na valvoline, bede miał porównanie może
PiotrBe - 12-11-2008, 18:12
mój mechanior ma przedstawicielstwo castrola od n lat, więc na 100 % jest ori
|
|
|