To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Problem z cykaniem...

tommyc1 - 04-11-2008, 12:06

a zaworek w jakim celu? zeby mialo gdzie przeciekac? :badgrin:
JaGrab3 - 04-11-2008, 12:13

Myślę, że chodzi bardziej o zaworek wewnętrzny, że jak sie filtr przypcha, żeby puszczał olej tak czy siak...
Anonymous - 04-11-2008, 12:15

Symbol filtra dla silnika 2,0 to W 610/3, ponizej link :
mann katalog

Zaworek ma na celu trzymanie olej zeby nie sciekal do miski jak silnik nie pracuje. W Primerze 2,0 diesel, jak uzywalem filtu z JC to kontrolka od oleju potrafila gasnac po 3-4 sek. od uruchomienia silnika. Zmienilem filtra na MANNA gasla od razu po uruchomieniu.
Nie wiem jakie rezultaty beda w Galu , mam nadzieje ze gorzej nie bedzie.

Anonymous - 04-11-2008, 13:09

Na stronie MANN'a wyczytalem ze zwie sie to "Anti-drain valve".
tomekrvf - 04-11-2008, 15:43

Taki zaworek jest w oryginalnym filtrze oleju MD322508 za 36PLN w ASO lub można kupic Knechta OC230
Do Galanta powinien iść MANN W811/80

Anonymous - 04-11-2008, 15:53

Ja za W 610/3 zaplacilem 15pln.
Anonymous - 04-11-2008, 17:20

PiotrBe napisał/a:
lejąc jakis lepszy olej castrola

To dowiedz sie z łaski swojej jaki to olej dokładnie (specyfikacja i nazwa tego castrola) :)

Anonymous - 07-11-2008, 18:02

axg, i co pomogl ten filter ?
Anonymous - 07-11-2008, 18:17

Jeszcze nie wymienialem oleju, mysle ze bede to robi dopiero za 2 tygodnie, musze jeszcze kupic Valvoline 5W-40. A propo wymiany to ktos pisal o jakiejs plukance do silnika z Shella, jak to wyglada bo nie widzialem na stacji niczego takiego ?
Anonymous - 07-11-2008, 18:25

ja tez myslalem o plukance ale nie ryzykuje za duzo przejechane ma moj galus .. jeszcze sie rozszczelni czy cus :)

PS ja ostatnim razem jak wymienialem olej zaraz po zakupie galusia zmienilem na jakis tam 15w40 i po okolo 5k mil przestal mi cykac na zimnym jak i na cieplym cisza ( nie liczac zjechanego lozyska w skrzyni ) natomiast zalalem 10w40 jakis czas temu i cykanie po 300 milach wrocilo ;/

Anonymous - 07-11-2008, 18:43

Ja pozostane przy pelnym syntetyku 5W-40, silnik nie bierze oleju wiec nie ma po co zmieniac. Jak go kupilem to byl zalany Castrolem SLX 0W-30 i cykania nie bylo, a olej juz byl czarny. Wiec nie wiem od czego to zalezy. Najgorsze jest to ze zalalem LiquiMoly Hydro-Stobel Additiv i teraz nap......a nawet na cieplym. Musze zlac ten olej z tym specyfikiem , przeplukac silnik i zalac nowym olejem + filtr MANNA. O efektach nie omieszkam poinformowac na forum.
Jak nie bedzie poprawy to wymieniam popychacze, widzialem na allegro do V6 komplet za 80pln :mrgreen: Moze koles bedzie mial tez do 2,0.

Anonymous - 08-11-2008, 00:20

pozyjemy zobaczymy za 3k mil wymienie sobie na jakiegos dobrego 5w30 ... i skoluje ten filter manna moze pomoze :P gl
PiotrBe - 12-11-2008, 15:08

Cytat:
To dowiedz sie z łaski swojej jaki to olej dokładnie (specyfikacja i nazwa tego castrola) :)


sie z łaski swojej dowiedziałęm;P
jest to CASTROL MAGNATEC 10 W 40
nie robiłem płukania zadnymi świnstywami i działa bez zarzutu.
sory ze tak długo, ale mam naprawde ostatnio urwanie głowy, tak ze do gala rzadko wsiadam, a dziś padło ducato, więc jest pretekst;)

POZDRO

JaGrab3 - 12-11-2008, 15:15

no wlasnie z takiego castrola spadam juz na valvoline....na zimno po odpaleniu słychac chwile cykanie (5s) - dużo się podrób tego pojawiło, ja kupowałem na allegro niby niemiecki, ale za namową forumowiczów przesiadam sie na valvoline, bede miał porównanie może ;)
PiotrBe - 12-11-2008, 18:12

mój mechanior ma przedstawicielstwo castrola od n lat, więc na 100 % jest ori


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group