To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant VR4/Dynamic E39A 88-92 - E39A (VR-4) czyli nowe auto autoR

TommiCrazy - 06-12-2008, 01:41

hub, juz z kilku zrodel znalazlem ze byly.. pamietasz jak dyskutowalismy o tym VR4 z ebaja z anglii ( ze wlasciciel jedzie do USA) zarzekal sie ze auto jak bylo sprowadzone z japonni bylo w 90ktorym roku, nie dotykane jesli chodzi o tuning w anglii, na hamowni bylo 280 koni, pytalem wlasciciela o to dwa razy, facet mi odpisal ze on jest licencjonowanym rajdowcem i wie czym jezdzi.

normalnie w galantach siedziala turbina 14b , czyli dosc malenka.... wydaje mi sie ze i w monte carlo i w RS japonsim byla wieksza.... z tego co pamietam w MonteCarlo powina byc small16

tu zas znalazlem bardzo slicznego czarnego RS z bodykitem od galanta AMG, moc 240kucy, piekna fela,gleba, mega mi sie podoba......
http://www.ratemymitsubis....php?carId=1092

Hubeeert - 06-12-2008, 02:06

http://specs.amayama.com/...-october/16272/
http://specs.amayama.com/...-october/16274/
http://specs.amayama.com/...-october/16237/
http://specs.amayama.com/...-october/16238/

http://auctions.amayama.c...e39A&compl=&s=1
Nie występuje serwisach aukcyjnych łacznie z historią.

Tomek - jasne, że prostu upgrade jest możliwy, ale max moc to było 240KM.
Nie wydaje Ci się co najmniej dziwne, że EVO I miało sporo mniej niż 280KM? Hmm??

Ale przecież ja się nie znam 8)

TommiCrazy - 06-12-2008, 10:16

moze byc jak mowisz hub i prawdopdobnie tak jest, moglem byc w bledzie ,teraz sie zastanawiam czy text opisujacy turbine nie byl napisany w stulu ze LARGER 16g than 14B co ciagle moze oznaczac small16g. przez pomylke moglem przeczytac ze Larger to "big16"

przyznaje tu blad ...... ale nie przestane szukac tych informacji ...dlaczego widzialem 280

Anonymous - 13-12-2008, 23:21

Galant VR :D 4 - E39A- ciekawe kto chciałby kupić takie auto --???????
Hubeeert - 14-12-2008, 00:24

andrzej1 napisał/a:
Galant VR :D 4 - E39A- ciekawe kto chciałby kupić takie auto --???????

Tylko wariat :D

Jest ich tu trochę :D

jacek11 - 14-12-2008, 14:16

Hubeeert napisał/a:
Jest ich tu trochę :D



A jacy zadowoleni :D :D :twisted:

Serek - 14-12-2008, 15:20

Reszta to Ci, co im gwizdnięto sprzed nosa :D Nie są zadowoleni :evil:
Wook@sH - 14-12-2008, 15:38

bardzo nie są zadowoleni ... mnie niby tylko w aucie brakuje turbo i plakietki "VR4" ale mimo to żal pozostaje ...

;)

swinks_UK - 14-12-2008, 21:58

TommiCrazy napisał/a:
moze byc jak mowisz hub i prawdopdobnie tak jest, moglem byc w bledzie ,teraz sie zastanawiam czy text opisujacy turbine nie byl napisany w stulu ze LARGER 16g than 14B co ciagle moze oznaczac small16g. przez pomylke moglem przeczytac ze Larger to "big16"

przyznaje tu blad ...... ale nie przestane szukac tych informacji ...dlaczego widzialem 280


bo to było "Big 16G", przynajmniej w modelach 1989-1992...

.. tu masz coś fajnego z eBaya:
http://cgi.ebay.co.uk/Aus...%3A1|240%3A1318

Hubeeert - 14-12-2008, 23:36

swinks_UK napisał/a:
TommiCrazy napisał/a:
moze byc jak mowisz hub i prawdopdobnie tak jest, moglem byc w bledzie ,teraz sie zastanawiam czy text opisujacy turbine nie byl napisany w stulu ze LARGER 16g than 14B co ciagle moze oznaczac small16g. przez pomylke moglem przeczytac ze Larger to "big16"

przyznaje tu blad ...... ale nie przestane szukac tych informacji ...dlaczego widzialem 280


bo to było "Big 16G", przynajmniej w modelach 1989-1992...

.. tu masz coś fajnego z eBaya:
http://cgi.ebay.co.uk/Aus...%3A1|240%3A1318

Moim zdaniem to był upgrade

swinks_UK - 15-12-2008, 15:55

Hubert, jeśli tak, to fabryczny, bo już kilka razy widziałem w opisie, że "Big 16" występuje jako JDM stock w końcówce serii VR4. Zresztą w tym linku co dałem, też facet podaje tą turbinę jako stock.

...Poszukałem i takie wnioski:
1. Hubert, masz rację, w standardzie było 14.
2. Była opcja w JP by wstawić wirnik 16G jako fabryczny upgrade.
3. Custom upgrade był też 18G w TD05H

Dwie ostatnie opcje niestety miały kiepską charakterystykę "z dołu". Czyli olbrzymią turbo-dziurę.

Bartek - 15-12-2008, 16:25

andrzej1, czyżbyś myślał o sprzedaży???????? Jestem pierwszy w kolejce :D
kisian - 18-12-2008, 22:20

Gdyby w przyszłości któryś z tych "starych" vr4 był do sprzedania to ja bardzo chętnie się o tym fakcie dowiem.....
Tego białego pewnie bym popędził kupić tylko kredyt na aktualnego miśka mnie trzyma.... :cry:

roch_27 - 19-05-2009, 21:45

no Czarek podziel się informacją co za moc i silnik będzie w vr-4 :twisted:
ze swojej strony powiem, że 4ka będzie na początku :D

pozdro

kochajj - 19-05-2009, 22:21

Piotrek chyba zle zrozumiales... dół silnika pochodzi z auta ktore miało 400km... ale tam była mocno porzezbiona glowica a wszystko krecilo sie do 10000 rpm :) ... Czarek fotkiiiiiii


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group