To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Moduł diagnostyczny OBD2

MakroSerwis - 20-01-2010, 00:20

I tak nie zrobisz nic więcej, niż odczyt błędów, które możesz sobie "wymigać". Kup sobie lepiej za te pieniądze nowe radio, będziesz miał większy pożytek :)
spown - 21-01-2010, 20:30

swinks_UK napisał/a:
Do Evoscana wystarczy ci zwykły kabel VAG KKL ze zwartymi pinami 1 i 4. Inwestycja kilku złotych... ale ileż razy można o tym pisać... :doubt:
Tutaj macie dokładniej:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=46158


Wszystko dokładnie przeczytałem, nawet kilka razy, ale tam jest mowa o VR4 i gdzieś jeszcze o EAxx po lifcie...

swinks_UK - 22-01-2010, 09:04

Powinno działać z całą gamą modeli EAxx/ECxx. Jak się orientuję interfejs i protokół ten sam. Mowa tylko o VR4 (EC5x) bo umieszczone w tamtym dziale, a jest sprawdzane przez użytkowników z CVR4.

Acha, Evoscan też odczytuje błędy, nie kasuje tylko srs, ayc, tcl i asc (inne ecu).

Owczar - 22-01-2010, 10:25

swinks_UK, ja kiedyś pisałem do twórców EVOScan i nie dawali gwarancji jeśli chodzi o inne modele.
Anonymous - 22-01-2010, 13:57

W TD z 1999r spinanie pinow 1 i 4 powinno wymrugiwac bledy? U mnie za cholere nie chce. Spinam piny, wlaczam zaplon, kontorlki zapalaja sie i gasna jak przy normalnym uruchamianiu. A brak bledow niby tez powinno wymrugac.
Owczar - 22-01-2010, 14:03

Devo, powinien wymrugać.
Anonymous - 22-01-2010, 15:02

Faktycznie dziala. Mam tak jakby do gory nogami te zlacze zamontowane i podlaczalem sie pod 13 i 16. Niestety w temacie o bledach brak opisu dla 18 ecu, a to mi wymruguje wraz z 14. I w sumie nie wiem czy to cos powaznego czy nie wnikac i jezdzic. ;/
W kazdym razie dzieki!

Owczar - 22-01-2010, 15:08

Devo, już jest : http://forum.mitsumaniaki...p=628752#628752

18 to błąd czujnika pracy pompy, a 14 czujnik temperatury paliwa.

Anonymous - 22-01-2010, 17:36

Super, dzieki wielkie nigdzie nie moglem tego do diesla znalezc. Widze, ze czeka mnie znowu zabawa w elektryka. :|
swinks_UK - 22-01-2010, 18:16

Owczar napisał/a:
swinks_UK, ja kiedyś pisałem do twórców EVOScan i nie dawali gwarancji jeśli chodzi o inne modele.


Marcin, przecież Evoscan jest zrobiony do Evo, a działa w Galancie, nie? Poza tym skoro działa w Galantach/Legnum: VR-4, VR-M, ST, ST-R, Viento, to pewnie działa w całej gamie EA/EC. :wink:

keleron - 22-01-2010, 18:30

Po przerobieniu kabla działa w moim EA5A testowaliśmy kabel i program EVOScan z kolegą L_I_P_A i można było monitorować kilka parametrów pracy silnika na postoju i w czasie jazdy...
niestety nie jestem ekspertem i o szczegółach wolałbym sie nie wypowiadać... :D

boogie uk - 13-02-2010, 06:24

Witam
Czy cos takiego bedzie pasowało do mojego Galanta 2.5 2000 rok aby skasowac SRS-a ?
http://cgi.ebay.co.uk/ELM...=item2a04c6ae06

swinks_UK - 13-02-2010, 09:32

Nie.

Błąd srs kasuje tylko MUT-2 i MUT-3. Zanim pojedziesz do serwisu na kasowanie, lepiej sprawdź, czy masz błąd, bo lampka srs sie potrafi też palić przy uszkodzeniu mechanicznym: taśmy, wtyczek, kabli.
Jak masz poduchy boczne, może wyjmowany był fotel i poduchy były odłączone.
W sumie poznaj przyczynę świecącej się lampki srs, bo może się okazać, że kasowanie błędu ci nie pomoże (znowu wyskoczy po jakimś czasie).

bieniak - 13-02-2010, 10:21

a jak to zrobic??tylko metoda prób i błędów czyli wymiany taśmy itp???czy można jakoś to sprawdzić??
Hugo - 13-02-2010, 11:17

swinks_UK napisał/a:
Błąd srs kasuje tylko MUT-2 i MUT-3
Błąd SRS wykasowali mi w pierwszym lepszym zakładzie elektromechanicznym.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group