[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Moduł diagnostyczny OBD2
MakroSerwis - 20-01-2010, 00:20
I tak nie zrobisz nic więcej, niż odczyt błędów, które możesz sobie "wymigać". Kup sobie lepiej za te pieniądze nowe radio, będziesz miał większy pożytek
spown - 21-01-2010, 20:30
Wszystko dokładnie przeczytałem, nawet kilka razy, ale tam jest mowa o VR4 i gdzieś jeszcze o EAxx po lifcie...
swinks_UK - 22-01-2010, 09:04
Powinno działać z całą gamą modeli EAxx/ECxx. Jak się orientuję interfejs i protokół ten sam. Mowa tylko o VR4 (EC5x) bo umieszczone w tamtym dziale, a jest sprawdzane przez użytkowników z CVR4.
Acha, Evoscan też odczytuje błędy, nie kasuje tylko srs, ayc, tcl i asc (inne ecu).
Owczar - 22-01-2010, 10:25
swinks_UK, ja kiedyś pisałem do twórców EVOScan i nie dawali gwarancji jeśli chodzi o inne modele.
Anonymous - 22-01-2010, 13:57
W TD z 1999r spinanie pinow 1 i 4 powinno wymrugiwac bledy? U mnie za cholere nie chce. Spinam piny, wlaczam zaplon, kontorlki zapalaja sie i gasna jak przy normalnym uruchamianiu. A brak bledow niby tez powinno wymrugac.
Owczar - 22-01-2010, 14:03
Devo, powinien wymrugać.
Anonymous - 22-01-2010, 15:02
Faktycznie dziala. Mam tak jakby do gory nogami te zlacze zamontowane i podlaczalem sie pod 13 i 16. Niestety w temacie o bledach brak opisu dla 18 ecu, a to mi wymruguje wraz z 14. I w sumie nie wiem czy to cos powaznego czy nie wnikac i jezdzic. ;/
W kazdym razie dzieki!
Owczar - 22-01-2010, 15:08
Devo, już jest : http://forum.mitsumaniaki...p=628752#628752
18 to błąd czujnika pracy pompy, a 14 czujnik temperatury paliwa.
Anonymous - 22-01-2010, 17:36
Super, dzieki wielkie nigdzie nie moglem tego do diesla znalezc. Widze, ze czeka mnie znowu zabawa w elektryka.
swinks_UK - 22-01-2010, 18:16
Owczar napisał/a: | swinks_UK, ja kiedyś pisałem do twórców EVOScan i nie dawali gwarancji jeśli chodzi o inne modele. |
Marcin, przecież Evoscan jest zrobiony do Evo, a działa w Galancie, nie? Poza tym skoro działa w Galantach/Legnum: VR-4, VR-M, ST, ST-R, Viento, to pewnie działa w całej gamie EA/EC.
keleron - 22-01-2010, 18:30
Po przerobieniu kabla działa w moim EA5A testowaliśmy kabel i program EVOScan z kolegą L_I_P_A i można było monitorować kilka parametrów pracy silnika na postoju i w czasie jazdy...
niestety nie jestem ekspertem i o szczegółach wolałbym sie nie wypowiadać...
boogie uk - 13-02-2010, 06:24
Witam
Czy cos takiego bedzie pasowało do mojego Galanta 2.5 2000 rok aby skasowac SRS-a ?
http://cgi.ebay.co.uk/ELM...=item2a04c6ae06
swinks_UK - 13-02-2010, 09:32
Nie.
Błąd srs kasuje tylko MUT-2 i MUT-3. Zanim pojedziesz do serwisu na kasowanie, lepiej sprawdź, czy masz błąd, bo lampka srs sie potrafi też palić przy uszkodzeniu mechanicznym: taśmy, wtyczek, kabli.
Jak masz poduchy boczne, może wyjmowany był fotel i poduchy były odłączone.
W sumie poznaj przyczynę świecącej się lampki srs, bo może się okazać, że kasowanie błędu ci nie pomoże (znowu wyskoczy po jakimś czasie).
bieniak - 13-02-2010, 10:21
a jak to zrobic??tylko metoda prób i błędów czyli wymiany taśmy itp???czy można jakoś to sprawdzić??
Hugo - 13-02-2010, 11:17
swinks_UK napisał/a: | Błąd srs kasuje tylko MUT-2 i MUT-3 | Błąd SRS wykasowali mi w pierwszym lepszym zakładzie elektromechanicznym.
|
|
|