To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - COLT C53A - PRAWDZIWE GTI - 2.4 DOHC

mouseman - 11-04-2009, 17:04

NYSAN,
w końcu zobaczyłem tłumik, który mógłby godnie zastąpić u mnie orginał, gdzie takowy można dostać? ile kosztuje jakby pasował do C62?!?!

NYSAN - 11-04-2009, 19:32

Robiony na zamówienie w El-tec'u .
Masz dwie opcje : albo wysyłasz swój stary na wzór , albo go po prostu wymiarujesz i wysyłasz rysunek na którego podstawie chłopaki zrobią idealny tłumik .
Koszt takiego cuda to 650 złotych z wysyłką , może się wydawać że to dużo ale te chińskie tandety z allegro, niby z kwasa a rdzewieją po roku .

mouseman - 11-04-2009, 21:42

Myśle że ten tłumik co ty masz mógłby podpasować idealnie do mojego Lancerka, w końcu to te same płyty podłogowe. Jeżeli tak to czy mogliby powtórzyć na bazie twojego projektu?
NYSAN - 11-04-2009, 22:50

Spokojnie że dadzą radę , a ten mój jest robiony na wzór fabrycznego tylko w średnicy 63,1
Hubeeert - 13-04-2009, 02:12

Chłopaki ćwiczyli pierwszy taki na moim ;-)





NYSAN - 13-04-2009, 10:16

Dawno go robiłeś ? Jak wygląda teraz ?
Hubeeert - 13-04-2009, 16:46

NYSAN napisał/a:
Dawno go robiłeś
19-21.01.2005
NYSAN napisał/a:
Jak wygląda teraz ?
Tak jak widać. Bez zmian. Wgrywam zdjęcia z montazu ;-)




NYSAN - 14-04-2009, 20:41

Dzisiaj stwierdziliśmy że najpierw zadbamy o bezpieczeństwo , tak więc wspólnie z chłopakami z autor'a pomontowali my zwrotnice, zaciski, tarcze , klocki oraz amorki ze sprężynkami z evolutiona . :)







Sorki za jakość ale na szybko robione telefonem.

rosomak1983 - 14-04-2009, 20:56

NYSAN, niezły pomysł. Zdaj relacje jaka róznica w hamowaniu itp
NYSAN - 14-04-2009, 21:22

Rosomak 1983 relacje z fest hamowania zdam dopiero jutro , bo paliło się trochę jechać do domu i nie do końca udało się odpowietrzyć a druga sprawa że jutro jeszcze wymienię pompę hamulcową bo musi też jakaś wydajniejsza w lancelocie .
Jogurt - 14-04-2009, 21:48

NYSAN, a pasi to wszystko plug&play? żeby to był swap do cao to spoko ale do c5x to mnie zaskoczyło
NYSAN - 14-04-2009, 21:52

Pasi pasi , nie ukrywam że mnie też zaskoczyło .
Jedyną rzeczą którą musiałem zostawić z colta jest górne mocowanie amorka , a tak poza tym p&p . :)

rosomak1983 - 14-04-2009, 22:13

NYSAN, a tył tez był przekladany czy tylko przód???
Teraz masz całe ,,nogi,, z EVO 8) Robi sie ciekawe autko...

NYSAN - 14-04-2009, 22:27

Na razie tylko przód , za tył bierzemy się jutro .
Robi się ciekawe i będzie jeszcze ciekawsze ( zwłaszcza jak wskoczy 2.4 pod maskę ) , niedługo biorę się za struganie rozpórek co by pospinać deko konstrukcję .

rosomak1983 - 14-04-2009, 22:51

NYSAN napisał/a:
( zwłaszcza jak wskoczy 2.4 pod maskę )

mozna wiedziec co to bedzie za silnik???



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group