To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - filtr cząstek stałych 2.0 DID vs 2.2 (PSA) koszty i problemy

piotrls - 25-02-2011, 15:28

Dziś mialem wizytę w Citroenie. Dla zainteresowanych koszty naprawy zbiorniczka EOLYS i numery części
obudowa dolna 205 zł (nr 1500LY)
obudowa górna 125 zł (nr1500LX)
Ekran oslonowy 490 zł (nr 156904) - ekran jest opcjonalnym metalowym zabezpieczeniem badziewnego plastiku, wg mnie niezbednym. Oczywiscie jest niedostępny w srewisie Mitsubishi
Usługa 130 zł
Nie musiałem wymieniać jednak butelki z płynem, co uważam za cud - cena ok 800 zł

mitsu00 - 25-02-2011, 23:26

piotrls napisał/a:
Nie musiałem wymieniać jednak butelki z płynem, co uważam za cud - cena ok 800 zł
To skąd przeciekało jeśli nie z butelki?
piotrls - 26-02-2011, 02:21

Odpowiedz jest bardzo prosta - NIE BYŁO WYCIEKU.
Pęknięta była obudowa. Nie było śladu EOLY's na obudowie - nic. Kolejny przyklad jak dziala ASO w Boguchwale. Chłopcy oczywiscie chcieli się zabrać za wymianę wszystkiego. Przedstawili mi nawet wycenę. Ostrzegam też innych - nie zobaczycie, nie wierzcie.

rezon - 27-02-2011, 09:38

piotrls napisał/a:
Odpowiedz jest bardzo prosta - NIE BYŁO WYCIEKU.
Pęknięta była obudowa. Nie było śladu EOLY's na obudowie - nic. Kolejny przyklad jak dziala ASO w Boguchwale. Chłopcy oczywiscie chcieli się zabrać za wymianę wszystkiego.
Witam w klubie. Oni po prostu działali zgodnie z pismem centrali - "ASO Mitsubishi zapewnia jakość", a że klient płaci - kogo to obchodzi? Po moim przypadku widać, że niewiele się zmieniło. A MMC nawet palcem nie pogrozi... Pozostałym ASO to nie przeszkadza czy lepiej się nie wychylać i niech klienci sami walczą o uczciwość w sieci Mitsubishi PL? Bo od samego początku piszę, że nieuczciwi szkodzą innym ASO, które nie pozwalają sobie na takie numery.

[ Dodano: 27-02-2011, 09:45 ]
piotrls, Ty właściwie możesz w ogóle przerzucić się z serwisowaniem do Cytryny. Silnik masz odpowiedni...

paolo - 15-03-2011, 22:18

ciekawy artykuł w temacie DPF:

http://moto.pl/MotoPL/1,88571,9148367,Filtr_DPF___kosztowna_ekologia.html

mitsu00 - 07-04-2011, 16:19

No to wczoraj zaliczyłem kamień który rozniósł zbiornik z EOLYS:em w mak. Będę robil z AC. Na czas naprawy dostałem VOLVO V50 2.0D. Jestem w szoku jak malo to auto pali. Dzisiaj zrobilem 350 km w trasie i srednia wyszła 4,5l/100km :shock: Jazda na zapiętym tempomacie około 90-100 km/h.
Student - 08-04-2011, 07:01

Średnia dla VOLVO V50 2.0D to 7l/100km na dystansie ok. 200tyś/ km wg. wielu użytkowników więc nie tak mało :lol:

:lol: :lol: .

lukasz1 - 07-02-2014, 20:54
Temat postu: filtr fap
Odgrzewam kotleta.Powiedzcie mi.Mam outka 2.2 PSA ma przejechane 114tys jak to jest z tym płynem do paliwa do filtra FAP piszą że trzeba przy 120tys wymieniac plyn a przy 180tys cały filtr
jest to prawda?Wyswietla sie to gdzies?

Aleksander1965 - 07-02-2014, 21:42
Temat postu: Re: filtr fap
lukasz1 napisał/a:
Odgrzewam kotleta.Powiedzcie mi.Mam outka 2.2 PSA ma przejechane 114tys jak to jest z tym płynem do paliwa do filtra FAP piszą że trzeba przy 120tys wymieniac plyn a przy 180tys cały filtr
jest to prawda?Wyswietla sie to gdzies?


Spokojnie jeśli tankujesz zawsze do pełna to płyn powinien wystarczyć na jakieś 180 000

lukasz1 - 07-02-2014, 21:52

A póżniej wyświetla sie jakis komunikat że trzeba to uzupełnić??
Aleksander1965 - 07-02-2014, 22:15

lukasz1 napisał/a:
A póżniej wyświetla sie jakis komunikat że trzeba to uzupełnić??

Podobno tak przynajmniej tak mówili mi w servisie peugeota dokładnie info o fapie nie mówiącym konkretnie czy to brak płynu czy zapchany fap ale cos tam ma nas informować wtedy należy podjechac na kompa i sprawdzic co konkretnie sie stało podobno taka informacja pojawia sie odpowiednio wcześniej i mozna jeszcze jakiś czas na tym jeżdzic

mitsu00 - 08-02-2014, 12:55

Uzupelnienie plynu wchodzi w sklad czynnosci serwisowych w Mitsu przy przegladzie 120 tys km. Wymiana calego filtra przy przegladzie 180 tys km.
Menda - 18-02-2016, 19:46

Witam. Wiem ze temat trochę stary ale nie ma sensu zakładania nowego. Posiadam OII z silnikiem 2.2 PSA. Czy można jakoś wyczuć kiedy wypala się FAP? Dwa razy włączyły mi się wentylatory chociaż silnik nie był w pełni nagrzany raz zgasiłem go w czasie pracy wentylatorów. Ostatnio podjechałem pod dom wentylatory się włączył zostawiłem samochód na około 10 min i wentylator się wyłączyły czy wypalał się wtedy FAP?
Aleksander1965 - 18-02-2016, 21:13

Menda napisał/a:
Witam. Wiem ze temat trochę stary ale nie ma sensu zakładania nowego. Posiadam OII z silnikiem 2.2 PSA. Czy można jakoś wyczuć kiedy wypala się FAP? Dwa razy włączyły mi się wentylatory chociaż silnik nie był w pełni nagrzany raz zgasiłem go w czasie pracy wentylatorów. Ostatnio podjechałem pod dom wentylatory się włączył zostawiłem samochód na około 10 min i wentylator się wyłączyły czy wypalał się wtedy FAP?

Tak wtedy wypala sie filtr
wystarczy poczekać aż wentylatory sie wyłączą i po sprawie,nie zaleca sie wyłączać silnika wcześniej.

Menda - 19-02-2016, 09:48

Dzięki za odpowiedź. Raz go zgasiłem no ale moze nie będzie to miało jakiegoś strasznego wpływu mam nadzieje. :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group