To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

MMC Car Poland & Dilerzy Mitsubishi - RM Filipowicz Kraków

rezon - 02-01-2015, 17:24

mkm napisał/a:
"Dealernie" robią niestety krecią robotę marce, ale to wina dealera, a nie samej marki.
Wszędzie dealernie robią krecią robotę, ale to kwestia importera jak na to reaguje. Już kiedyś pisałem o spornej sprawie w Skodzie - moje pismo do Poznania, telefon do mnie, telefon do ASO, moja wizyta w ASO i nie ma sprawy, jeżdżę ponownie Skodą. Jest to dla mnie marka o przewidywalnym poziomie jakości. Też mogli napisać, że "dealer jest niezależnym podmiotem" :) Ktoś w końcu daje, a zatem może i odebrać autoryzację za działania na szkodę marki, albo chociaż pogrozić palcem, a minimum to współczuć klientowi i skierować go do innego ASO co w Krakowie obecnie nie stwarza żadnego problemu, a nie udawać, że nic się nie dzieje i to klient sam sobie jest winny, że kupił Mitsubishi i jeszcze chce aby było sprawne i w nienagannym stanie. W głowie się tym ludziom poprzewracało - maski niewybrzuszone chcą, nadkola bez białej farby. A co to maską się hamuje czy co, albo nadkola podziwia :wink:
mkm - 22-04-2015, 23:41

ojojoj chyba RM cienko przędzie, bo jak przypomina sobie o klientach sprzed 8lat to musi coś być na rzeczy.
Oczywiście strzał w stopę, ale o tym później...

Dostałem sms:
Cytat:
Przypominamy, ze promocyjne czyszczenie podwozia z brudu zimowego trwa tylko do konca kwietnia. Nie czekaj i umow sie juz dzisiaj na profesjonalne czyszczenie podwozia wysylajac zwrotnego sms-a o tresci "czyszczenie" lub zadzwon pod nr XXXXXXXX lub XXXXXX koszt uslugi to tylko 39zl. Serwis RM Filipowicz.


Pomijając brak polskich znaków, pomijając formę "ty" uprzejmię informuję "serwis", że podwozie się myje, a nie czyści - choć biorąc pod uwagę cenę 39zł za usługę to można to nazwać czyszczeniem portfela.

Kolejna uwaga - tym razem językowa.
Nie "wysyłając zwrotnego sms-a", a "wysyłając zwrotny sms".

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Marcin-Krak - 23-04-2015, 11:47

A ja dostałem z numeru Moto Gabry zaproszenie do nowo otwartego warsztatu Boscha zaproszenie :P
Promocja - zbieżność za 49 PLN-ów.

thingrim2 - 18-05-2015, 17:49

Z przykrością musze się podpisać pod negatywna opinia o serwisie .
Co do dealera to nie mogę nic złego powiedzieć , kupiłem u nich auto w 2012 wszystko było sprawnie.
Miałem niestety nie przyjemność zawitać do "nich" kilka mies po zakupie w związku z DPF-em , świeciła kontrolka oleju... Bylem w sumie ze 3 razy i odciągali mi olej , raz podobno olej wymieniali i wgrywali oprogramowanie. Próbowano mnie naciągnąć abym za wymienię oleju zapłacił z własnej kieszeni, dopiero po ostrej wymianie zdań zrobiono to darmowo ( o ile wymienili a nie odciągnęli)...
Po ok roku szarpaniny z RM , pojechałem do Autokraka....
Dodam tylko ze w Autokraku okazało się ze żadna z moich poprzednich wizyt w RM , nie byla odnotowana w systemie , ani wymieniana oleju ani filtrów , nic...
Oprogramowanie tez nie było nigdy wymieniane, dla mnie porostu strata czasu tam jechać ze serwisem. Po kupno ok bo maja wybór na stanie itd. ale nic więcej.

Pamiętam ze jak rozmawiałem z Panem w recepcji o wpisie tych moich wizyt związanych z DPSem do książki ser. to mówił ze lepiej nie wpisywać bo potem przy ew. sprzedaży będzie to rodziło dodatkowe pytania , teraz z perspektywy czasu wiedze w jakim celu było tak robione...

LOW LIFE - 03-11-2017, 12:24

Cześć.
Chciał bym wszystkich ostrzec przed Serwisem RM FILIPOWICZ w Krakowie.
Cała sprawa zaczęła się siedem miesięcy temu podczas akcji serwisowej do której moje auto zostało zakwalifikowane. W serwisie RM FILIPOWICZ potwierdzono potrzebę wymiany wadliwych części. Pracownik serwisu poinformował mnie że "odezwą się do mnie" kiedy zamówione części zostaną dostarczone żeby umówić się na wymianę. Czekałem od Marca 2017 czyli 7 miesięcy i dalej cisza. Skontaktowałem się z serwisem i dowiedziałem się że akcja serwisowa z już mnie nie dotyczy ponieważ wadliwe części zostały wymienione przez poprzedniego właściciela w 2015 roku. Dla czego nie zostałem o tym poinformowany kiedy po raz pierwszy w tej sprawie odwiedziłem serwis w którym stwierdzono że wadliwy element należy wymienić. Nie udzielono mi informacji czy mam dalej jeździć samochodem którego prowadzenie może powodować niebezpieczeństwo, nie przedstawiono mi żadnego dowodu że wadliwe elementy rzeczywiście zostały wymienione.
Mam wrażenie że zostałem bezczelnie oszukany przez pracowników serwisu. A swoim dziecinnym tłumaczeniem się starają osłonić swój kompletny brak profesjonalizmu i jakichkolwiek kompetencji.
Podczas mojej ostatniej wizyty zgłosiłem również problemy z modułem ETA (pojawił się błąd, światła i podgrzewanie tylnej szyby samo się włączało. Moduł przeprogramowali ale po kilku dniach grzanie tylnej szyby i lusterek dalej samo się włącza, światła OK.
P.S. Zachęcam do poczytania w internecie komentarzy "zachwyconych klientów" Serwisu RM Filipowicz,
może to i dobrze że nie grzebali przy moim MIŚKU.

mkm - 05-11-2017, 18:21

LOW LIFE napisał/a:

P.S. Zachęcam do poczytania w internecie komentarzy "zachwyconych klientów" Serwisu RM Filipowicz.

ale po co czytać jak temat RM i Gabry na Forum znany od początku jego istnienia.
To ja radzę czytać przed, a nie po :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group