[97-04]Galant EAxA/W - "Sportowe" zawieszenie... (Eibach)
hoody - 09-08-2010, 18:54
jak to ludziom ciężko dogodzić ci co mają wysoko zawieszone auta chcą je zglebić a ja właśnie sie zastanawiam nad podniesieniem mojego awance żeby nie ryć brzuchem
m6riano - 09-08-2010, 19:03
hoody napisał/a: | jak to ludziom ciężko dogodzić ci co mają wysoko zawieszone auta chcą je zglebić a ja właśnie sie zastanawiam nad podniesieniem mojego awance żeby nie ryć brzuchem |
wiesz...zależy na co komu autko...ja używam do pracy..jeżdże 200 km dziennie po Wawie.
zapraszam każdego żeby zrobił tyle na niskim zawieszeniu, a najlepiej w jak najkrótszym czasie, omijając trasy szybkiego ruchu to mu sie odechce obniżania...;-)
szOT;-)
Tomii - 15-08-2010, 20:32
witajcie
czy do Galanta EA2A na zawieszeniu Eibach podejdą te amortyzatory przód:
http://moto.allegro.pl/it...shi_galant.html
czy może te:
http://moto.allegro.pl/it...zod_kayaba.html
Kayaba Exel G, czy mają być jakieś twardsze i krótsze?
bardziej zależy mi na komforcie niż na sztywności zawieszenia
seir - 15-08-2010, 20:52
Ja mam Kayaba Excel-G i Eibach. Jest w sam raz. Auto nie pływa na zakrętach i bardzo fajnie reaguje na dziurach. Wcześniejsze amortyzatory miałem już lekko wyczerpane, więc różnica jest odczuwalna.
Excel-G mam gazowe - i przód i tył. Bardzo fajnie mi się na nich jeździ.
marcinzam - 30-10-2010, 13:05
znalazłem w sieci sprężynki Lesjofors obniżające o-40 w cenie 100 euro
http://www.autoteile.net/..._%29/Federsatz/
sipex - 28-11-2010, 14:06 Temat postu: Obnizenie Galanta Mam pytanko,mianowicie chodzi o to ze planuje obnizyc smochod sprezynami o 4cm a niemam bladego pojecia ile bedzie wtedy brakowalo do ziemi iz mam juz jakies zawieszenie obnizone przez wczesniejszego wlasciciela.Moze ktos z was koledzy obnizal auto o 4 cm sami sprezynami z stanu orginalnego i mniejwiecej moze powiedziec jaka odleglosc jest wtdy zalozmy od orginalnego progu do ziemi?i czy amortyzatory orginalne to dobrze znosza?pzdr
robertdg - 28-11-2010, 14:54
Przy obnizeniu powyżej 35mm nalezy zastosowac inne amortyzatory, ponadto jest juz temat o sportowym zawieszeniu http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=35547
Lipa - 28-11-2010, 15:24
Ja obniżyłem swojego o 40mm przód i tył zastosowałem nowe sprężyny oraz nowe amortyzatory, nie jest źle, da się jechać, a auto prowadzi się dużo lepiej, jednak 12letnie amortyzatory i sprężyny swoje już przeżyły
sipex - 28-11-2010, 15:40
Lipa,
a amortyzatory sa jakies specjalne? czy poprostu zmieniles na nowe takie jak do orginalnego zawieszenia?j jak to po obnizeniu wyglada?jest bardzo nisko czy jak?:)
Lipa - 28-11-2010, 15:46
Nie wiem, jak będę w domu to zobaczę, dałem auto do firmy zajmujące się tymi rzeczami, najpierw pojechali na sprawdzenie geometrii itp, następnie zamontowali mi zawiechę i znów geometria.
Jeżdżę normalnie, nie mam żadnych kłopotów z jazdą, często śmigam nim do Belgi, jedyne na co muszę uważać to krawężniki, nie podjeżdżam pod żadne , kolejny raz gdybym obniżał, to nawet szarpnąłbym się na większą glebę
Mam założone oryginalne felgi od Mitsubishi, lecz chciałbym dołożyć na tył 18cali takie jak w tym linku, myślę, że będzie to fajnie wyglądać(oczywiście jeżeli pójdzie kupić bez tych 100otworów na śruby)
http://www.felgi.pl/felga...1997.htmlx#tabs
Jak będę w Belgii, to mogę Ci cyknąć fotkę, ale aktualnie mam zimówki założone
Tutaj fotka z innego tematu, z naszego Pomorskiego zlotu, mój jest ten niebieski po prawej, niestety już na kołach zimowych, ale widać obniżenie
EDIT
Ja robiłem w tej firmie:
http://www.kelban.pl/
Co do jakości wykonania usługi nie mam zastrzeżeń, dostałem pisemną gwarancję na wszystko. Koszt to bodajże coś koło 2tys za wszystko, nie pamiętam dokładnie,jak będę w domku to zobaczę. Co do fachowości asów ze stacji diagnostycznej mam duże zastrzeżenia, nie dostrzegli skrzywienia zwrotnicy, a właściciel firmy kelban(w Gdyni), ręczył za nich, po delikatnym spięciu zwrócił mi pieniądze za usługę sprawdzenia i ustawienia geometrii.Mimo drobnego spięcia i tak polecam ten zakład
Jeżeli chodzi o Twoje pytanie odnośnie felg, to one mi wyskoczyły w konfiguratorze po wprowadzeniu danych pojazdu, więc powinny pasować. Aktualnie na lato mam standardowe 17 od galanta, na przodzie mam opony 205/50/17 a na tyle 235/45/17 i nic mi nigdzie nie obciera
Tutaj masz linki do dystansów:
Hardcore
http://allegro.pl/dystans...1322600087.html
Normal
http://allegro.pl/dystans...1321230754.html
No i szpileczki w razie czego
http://allegro.pl/szpilki...1316612721.html
sipex - 28-11-2010, 16:05
Lipa,
aha rozumiem..no mozesz chetnie zobacze jakies foto:) duzy koszt takiego zabiegu w zakladzie jesli mozna wiedziec?a co do felg dokladnie takich szukam tyle ze raczej 17" sa one w naszym roztawie dostepne i jaka cena moze sie orjentujeszz?zpdr
[ Dodano: 28-11-2010, 16:08 ]
dobra juz widze cene ponizej hehe ale felgi pierwsza klasa:) a orjentujesz sie moze o dystanse z naszym roztawem srub?bo ja szukalem po necie ale max o 5mm a wiem ze felga 7cali szroka et40 jet za waska do gala a musi byc conajmniej na rowno z nadkolem;p
robertdg - 28-11-2010, 19:39
sipex napisał/a: | dobra juz widze cene ponizej hehe ale felgi pierwsza klasa:) a orjentujesz sie moze o dystanse z naszym roztawem srub?bo ja szukalem po necie ale max o 5mm a wiem ze felga 7cali szroka et40 jet za waska do gala a musi byc conajmniej na rowno z nadkolem;p | Ja bym na Twoim miejscu dobrał odpowiednia szerokosc Felgi i ET, z przodu zawsze bedzie felge blizej obrysu, np 7.5x17ET42 jest rowniótko, a nawet nieco jakby chciala wybiegac poza obrys, natomiast z tylu pasowałoby dolozyc dystans, albo zakupic felgi o zmiennym ET, np przod 7.5x17ET42, tył 7.5x17ET35, szczerze przyznam, że balbym sie na dystansach jeździć, przez to, że nie jedno auto widziałem z uciekajacym kołem, i nawet nie interesuje mnie jaki złoty TUV mial ten dystans, to jest zawsze ryzyko, jezeli już chciec kombinowac z dystansami, to tylko poprzez zalozenie dłuzszych spilek na piasty i dystans korygujacy, jako podkladka pod felge, szpilki o odpowiedniej twardosci i tego bym sie nie bał. Osobiscie przy zamawianiu felg o indywidualnych rozmiarach pomyslalbym o zmienej szerokosci i ET.
sipex - 28-11-2010, 20:56
Lipa,
bardzo ładny:) wlasnie o taka wysokosc mi chodzi..wielkie dzieki za info Panowie i faktycznie slyszalem ze dystanse to nic pewnego chodz moj kolega ma 8 cm dystansow na kazdej piascie w bmw e63 i narazie lata bez niespodzianek:p ale faktycznie lepiej felgi dobrac
[ Dodano: 28-11-2010, 20:59 ]
robertdg,
ja u siebbie mam 17"7cali et 35 i z tylu brakuje jakies 1.5-2cm zeby bylo idealnie rowno;/a powiedz mi kolego moze masz jakas strone z felgami o naszym rozstawie srub gdzie znajde te 17 7,5cala bo bardzo ciezko wiekszosc jest na 7cali
robertdg - 28-11-2010, 21:24
Jest pełno stron, musisz sobie wstępnie upatrzyć wzór i producenta, np: 7,5x17 http://www.borbet.de/de/p...d.php?history=2 8x17 http://www.borbet.de/de/p...t.php?history=2 masz dostępną szerokości i możliwośc doboru ET, ale jeżeli mamy rozmawiac o felga, to zapraszam do tego tematu http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=34355
Lipa - 28-11-2010, 21:59
O co chodzi z tym zmiennym ET, sorki ale nie mogę pojąć tych oznaczeń
|
|
|