Nasze Miśki - Mój CK1A
Perki1985 - 21-01-2011, 20:59
Przyczyną zerwania paska nie było rozwulkanizowane koło pasowe, a ratarty alternator. Znalazłem na allegro taki alternator http://moto.allegro.pl/co...1422109813.html . Różni się on tylko prądem ładowania mój ma 80A, a ten 90A. Mógłbym założyć taki alternator o wyższym prądzie ładowania?
robertdg - 21-01-2011, 21:22
Jeżeli będzie pasował, to tak
Ja_good - 21-01-2011, 22:52
macieekg napisał/a: | Jogurt napisał/a: | macieekg napisał/a:
fotele z EVO I-III są składane
londolut napisał/a:
są zamienne pomiędzy CAx a CJx. 100%
no i gitara, można wybierać, przebierać |
czyli podsumowując:
Do coltów CA pasują z lancerów EVO I-III (CB)
Ja-good do swojego CB zamontował fotele z EVO IV (CK)
Jak się mają między sobą fotele EVO IV - VI, są takie same?
Bo buda chyba była ta sama tylko się detalami różniły.
Jeśli tak to mamy spektrum możliwości od generacji I do VI |
fotele od (I-ross ma takie,II/III-kleju ma takie,IV-ja mam,V/VI-derpin mial) pasuja zarowno do coltow jak i do lancerow. co kanap to zarowno od CB jak i CK pasuje.
Ostanio nawet ogladalem fotele z VIII i wg mnie tez jest to to samo mocowanie
czyli teoretycznie od I-IX powinny zamiennie pasowac
macieekg - 21-01-2011, 23:20
Wszystko się rozbija o to czy są składane, bo wiem że 1-4 są na pewno składane.
Zaś późniejsze już chyba nie...
Perki1985 - 26-01-2011, 13:05
Założyłem nowy alternator. Przekręcam kluczyk w pozycję zapłonu i nie swieci mi się kontrolka ładowania więc odpalam silnik i sprawdzam czy jest ładowanie. Miernik wskazuje przy włączonych odbiornikach 14,5V. Jaka może być przyczyna, że owa kontrolka nie świeci? Skoro alternator ma ładowanie to raczej można wykluczyć uszkodzony regulator napięcia. Bardziej bym stawaiał na przerwany obwód od regulatora do kontrolki
robertdg - 26-01-2011, 13:32
Może poprostu żaróweczka wysiadła.
Perki1985 - 26-01-2011, 22:30
robertdg napisał/a: | Może poprostu żaróweczka wysiadła. |
Zarówka jest ok bo sprawdzałem
Perki1985 - 30-01-2011, 14:07
Przyczyna nie świecenia kontrolki był padniety regulator napięcia. Przemieniłem regulator ze starego alternatora i wszystko chula
Perki1985 - 08-03-2011, 18:11
Dzisiaj skończyłem zabawę z audio Głośniki odeseparowane JBL GTO 6508C oraz wzmacniacz JBL CS 50.4 4x67 W RMS. Największy problem przeciągnąć przez ścianę grodziową kable zasilające do wzmacniacza. Jako, że dwa kanału na wzmacniaczu zostały mi wolne więc w najbliższym czasie planuje zakup jakiegoś suba.
Kilka fotek
A teraz gorszę wieści zmierzyłem dzisiaj kompresję. Wyniki pomiarów 14,3 12,8 14,5 14,5. Zrobiłem później próbę olejową i wyszło coś takiego 16,5 15,9 15 15,2. Coś mi się wydaje, że pierścienie powiedziały papa
robertdg - 08-03-2011, 19:34
Perki1985, dobrze mi się wydaje, żeś płytą Kellera zrobił wygłuszenie
Co do pomiarów ciśnienia, dla 1.3 są one stanowczo za wysokie, 12.3 [bar] to jest norma
Perki1985 - 08-03-2011, 20:57
robertdg, jakimiś matami bitumicznymi wygłuszenie robiłem. Za jedna mate 50 cmx50 cm płaciłem około 13 zł. Do wewnetrznej cześci drzwi(matami nie wszedzie można było dojść) stosowałem masę tłumiącą sinuslive.
Za wysokie ciśnienie nie świadczy też o zużyciu pierścieni?
robertdg - 08-03-2011, 21:27
Świadczy, ale napisz jeszcze czy badanie robiłeś na ciepłym silniku, z otwartym gardzielem przepustnicy i wyłaczonymi wtryskami Oraz jak wykonywałes próbe olejową, bo znaczący jest czas jej wykonania
Perki1985 - 08-03-2011, 23:48
robertdg, przepustnica była otwarta, wtryski wyłączone, silnik nagrzany. Próbę olejową wykonywałem razaz po zwykłym sprawdzaniu kompreskji tylko wlewałem do każdego z cylindrów ok 5 ml oleju
robertdg - 09-03-2011, 11:23
A nie miałes przypadkiem robionej kiedyś głowicy przy nim
Perki1985 - 09-03-2011, 11:55
robertdg, nie mam pojęcia. Od kiedy lancer jest u mnie to z głowicą nic nie robiłem, a wcześniej co było z nim robione to nie wiem
|
|
|