To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - RALLIART-y łączcie się!!!

Matti - 15-04-2010, 14:36

Dora napisał/a:
Sprzęgło siada jak przedobrzysz z momentem.
Do wartości ok. 360 jest bezpiecznie,


No właśnie dziś rozmawiałem z firmą Digi-tech z linka który podałem wyżej zaproponowali mi 170KM i 380Nm momentu (1850zł) jak zapytałem czy dają jakąś gwarancje na silnik lub sprzęgło to dostałem odpowiedź, "dajemy gwarancje na poprawną prace silnika, te wartości mocy i momentu obrotowego są bezpieczne dla silnika jak i dla sprzegła" i że robili już takie samochody niektóre maja już z nowym programem ponad 1000km zrobione (dla mnie to trochę mało tyle to w tydzień zrobię)jest ogromna różnica po programie, oraz że te silniki z niskich obrotów seryjnie gorzej się zbierają niż w VW mimo że to ta sama jednostka.

rezon - 15-04-2010, 14:59

Matti, Polecam DYnosoft Tychy. Tam robiłem swojego - zapisy po cenie promocyjnej masz tutaj http://forum.octaviaclub....er=asc&start=60 . Ciebie kosztowałoby 100zł drożej, bo Outkiem trzeba podjechać na inną hamownię (4x4). Chłopak kręci autka VW od 8 lat - strona http://www.tdituning.pl/kontakt. Silnik pracuje znacznie spokojniej, a efekty: 146,7KM i 313,9Nm :| było, 165,8KM i 358,3Nm jest :mrgreen: . Celem nie była maksymalizacja osiągów, lecz poprawa kultury pracy silnika.
ZbigniewD - 15-04-2010, 22:10

Matti napisał/a:
Dora napisał/a:
Sprzęgło siada jak przedobrzysz z momentem.
Do wartości ok. 360 jest bezpiecznie,


No właśnie dziś rozmawiałem z firmą Digi-tech z linka który podałem wyżej zaproponowali mi 170KM i 380Nm momentu (1850zł) jak zapytałem czy dają jakąś gwarancje na silnik lub sprzęgło to dostałem odpowiedź, "dajemy gwarancje na poprawną prace silnika, te wartości mocy i momentu obrotowego są bezpieczne dla silnika jak i dla sprzegła" i że robili już takie samochody niektóre maja już z nowym programem ponad 1000km zrobione (dla mnie to trochę mało tyle to w tydzień zrobię)jest ogromna różnica po programie, oraz że te silniki z niskich obrotów seryjnie gorzej się zbierają niż w VW mimo że to ta sama jednostka.
żadnen tuner nie da ci gwarancji na auto o tym zapomnij
taka prawda że do dobrego silnika VW wsadzili gówniany japoński osprzęt i tym samym zrobili z niego muła z kiszkowatym sprzęgłem

mitsu00 - 15-04-2010, 22:25

Dora napisał/a:
pamiętaj że 2.2 ma w standardzie 380 i w tym przypadku zdarzają się problemy w standardzie.


Problemy były i się zmyły wraz z nowym samoregulatorem docisku. Były partie z wadliwymi co powodowalo uślizg sprzęgła juz od nawet -nastu tysiecy km. MMC Europe o tym wie i wymieniali takie sprzęgła na gwarancji.

dab - 16-04-2010, 01:12

rezon napisał/a:
Matti, Polecam DYnosoft Tychy. Tam robiłem swojego - zapisy po cenie promocyjnej masz tutaj http://forum.octaviaclub....er=asc&start=60 . Ciebie kosztowałoby 100zł drożej, bo Outkiem trzeba podjechać na inną hamownię (4x4). Chłopak kręci autka VW od 8 lat - strona http://www.tdituning.pl/kontakt. Silnik pracuje znacznie spokojniej, a efekty: 146,7KM i 313,9Nm :| było, 165,8KM i 358,3Nm jest :mrgreen: . Celem nie była maksymalizacja osiągów, lecz poprawa kultury pracy silnika.


Bardzo fajny upgrate...az kusi by olac gwarancje i sobie tak silnik podciagnac... :? :|
A jak po takiej zmianie stabilizuje sie np spalanie, cos wzroslo zauwazalnie, moze spadlo czy moze bez zmian?

rezon - 16-04-2010, 07:56

dab napisał/a:
A jak po takiej zmianie stabilizuje sie np spalanie, cos wzroslo zauwazalnie, moze spadlo czy moze bez zmian?
jest bardziej wrażliwy pod tym względem na naciskanie :twisted: pedału gazu. Ale przy normalnej jeździe praktycznie bez zmian. Na razie tylko 2,5kkm. Nie zauważyłem specjalnej różnicy w spalaniu - większy wpływ ma trasa - zatłoczona/pusta czy proporcja miasto/trasa/dab, Ty we Wrocku też masz oddział (czyli tez pewnie 1 człowiek)
13zbyszek13 - 16-04-2010, 09:43

ZbigniewD napisał/a:
Krematora Mocy sobie daruj


nie odpisałeś dlaczego mam sobie darować
poproszę o jakiś argument

dab - 16-04-2010, 11:50

rezon napisał/a:
Ty we Wrocku też masz oddział (czyli tez pewnie 1 człowiek)


Ja raczej asekurqacyjne poczekam na koniec gwarancji....ale bede pilotowal ten watek :p

sylb - 16-04-2010, 14:25

Co do gwarancji,
http://vtech.pl/zwiekszenie-mocy-bez-ryzyka

dab - 16-04-2010, 17:44

Gwarancja..ladne slowo ale ja zwyke jest tam wiel wyklucze, udzial wlasny itd...przykldowo awrie turbiny naprawiajaa jedynie do 3,5tys zl...wiecie zapewne ile kosztuje nowa oryginalna turbina...krotnosc tej kwoty...silnik pokrywaja jedynie do 5tys zl....tezx lipa...jaka to gwarancja...jak za przekroczenie tych kwot trzeba samemu placic....dodatkowo gwarancje daja jedynie na rok...lipa...zeby przynajmniej dawali na okrez pozostajacej gwarancji dilera...
A juz myslalem ze jest wyjscie z tego impasu...ale nie ma jak widac latwo... :? :(

13zbyszek13 - 16-04-2010, 21:20

A mnie ASO umówiło na kontrolę REALLI ART w hamowni !!!
muzyczek - 17-04-2010, 09:51

To teraz ja sie wypowiem :) Ralliart jest fajny bo daje troszke mocy a podtrzymuje gwarancje. Niestety odczuwalny jest praktycznie tylko na pierwszym i drugim biegu. Pozniej slabnie bo odczuwa za duze przeciazenie i chce oszczedzac silnik. W przyszlym tygodniu po wymianie przeplywomierza ktory mi padl (na szczescie na gwarancji) jade na hamownie do firmy Tune-up w Gdańsku (robili paska mojemu bratu z tym samym silnikiem i bardzo ladnego chipa mu wstawil) i zapytam sie o podkrecenie mocy bez Ralliarta. Dzwonilem takze do firmy 44Tuning.pl w Warszawie i oni proponuja 180KM i 400NM za 2 tysiace bodajze i twierdza ze nasze outlandery to najczestszi goscie u nich (kwestia tylko czy silnik wytrzyma taki przyrost mocy? )
Pozdrawiam

rezon - 17-04-2010, 17:32

muzyczek napisał/a:
(kwestia tylko czy silnik wytrzyma taki przyrost mocy?
silnik wytrzyma. Ale sprzęgło prawie na pewno nie, turbina być może.
muzyczek napisał/a:
Niestety odczuwalny jest praktycznie tylko na pierwszym i drugim biegu.
Na pierwszym biegu to ja chipa w ogóle nie czuję, bo jazdękończę po kilku metrach - więc kiedy ją czuć. Tuning i Realiego powinno się odczuwać przede wszystkim na 4 i wyżej biegu, bo tych przecież używasz najczęściej. POdniesienie mocy na 1 i 2 to dla mnie totalny bezsens.
Odnośnie Nm i KM - skoro można z 90KM TDI wycisnąć (z przeróbkami mechanicznymi - turbina, dolot, wydech, intercooler) 230KM to możliwości są bardzo duże, ale trzeba z głową i wyczuciem - może wysiąść znacznie więcej rzeczy niż w/w

13zbyszek13 - 17-04-2010, 20:15

ja go miałem podłączonego do 01.04.10 od tego momentu jeżdzę z odłączonym szczrze mówię nie czuję różnicy.
muzyczek - 18-04-2010, 10:03

rezon napisał/a:
powinno się odczuwać przede wszystkim na 4 i wyżej biegu, bo tych przecież używasz najczęściej.

No wlasnie,a nie czuc przynajmniej u mnie wiec ten Ralliart to lipa i dlatego zamieniam go na chipa



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group