Galant/Legnum VR4 EC5A/W 97-02 - Zaciski Brembo do VR4
mirex94 - 09-12-2015, 22:20
a ktos testowal czerwone lub zolte ebc?
danino88 - 09-12-2015, 22:58
Grid napisał/a: | Hugo napisał/a: | Auto z takim przyśpieszeniem w standardzie powinno mieć zaciski 4-tłoczkowe Brembo i tarcze 320 mm... Coś Mitsubishi nie potrafi dopasować układu hamulcowego do danego modelu, albo za słabe albo znowu za duże hample ładują... |
294mm z odpowiednimi klockami działa wyśmienicie. Mam standardowe tarcze bez udziwnień, do tego Ferodo DS3000 z przodu i DS2500 z tyłu, płyn RBF660. Gdy tarcze są nagrzane (w Legnumie to nie problem je rozgrzać nawet zimą), auto hamuje naprawdę mocno i to za każdym razem. Byłem z takim zestawem na TPTD i na hamulce nie narzekałem, przyczepność opon bardziej ograniczała siłę hamowania (ABS).
Trzeba tylko jednego się oduczyć - trzymania nogi na hamulcu na światłach. Neutral i ręczny, inaczej klocki "odcisną" się na tarczach i będzie telepało przy hamowaniu. |
Tu się zgodzić nie mogę. Założyłem latem oryginalne felgi a co za tym idzie oryginalne hamulce przód i tył. Po 6 miesiącach mogę powiedzieć to co Tobie na priv. Na wiosnę idą 18' i brembo, bo kilkukrotne hamowanie na trasie z prędkości powyżej 120km/h skończyło się biciem kierownicy podczas hamowania dziękuję, wolę częściej wymieniać zawieszenie niż skończyć na czyjejś dupie
Grid - 09-12-2015, 23:33
danino88 napisał/a: |
Tu się zgodzić nie mogę. Założyłem latem oryginalne felgi a co za tym idzie oryginalne hamulce przód i tył. Po 6 miesiącach mogę powiedzieć to co Tobie na priv. Na wiosnę idą 18' i brembo, bo kilkukrotne hamowanie na trasie z prędkości powyżej 120km/h skończyło się biciem kierownicy podczas hamowania dziękuję, wolę częściej wymieniać zawieszenie niż skończyć na czyjejś dupie |
Pełna racja! Na fabrycznych hamulcach potrzeba specjalnych klocków, DS3000 w moim przypadku. Po prostu auto ciężkie, tarcze małe jak na hamowaną masę więc się grzeją nieziemsko i "cywilne" klocki wychodzą poza swój zakres dopuszczalnej temperatury pracy (płyn hamulcowy też). Klocki torowe dopiero wchodzą w optimum.
Tutaj filmik z moich wrześniowych przejazdów, założone DS3000 na seryjne hamulce, hamują za każdym razem: https://www.youtube.com/watch?v=9sa7uKWlnXA
danino88 - 10-12-2015, 09:53
To Twój ?
Grid - 10-12-2015, 10:08
Tak
danino88 - 10-12-2015, 17:34
to słabo się zbiera
Grid - 10-12-2015, 19:30
danino88 napisał/a: | to słabo się zbiera |
Możemy kiedyś porównać
EDIT: Hmm wychodzi na to że na TPTD byłem dwa razy, 05.09 miałem jeszcze TRW i 0,5bara boostu. Faktycznie wtedy nie jechało za bardzo. Muszę poszukać filmików z drugiego "razu"
Hugo - 16-12-2015, 20:03
Czy te zestawy naprawcze do min. Outlandera po 2007 r. pasują P&P do zacisków dwutłoczkowych z Legnum przed liftem?
http://allegro.pl/oryg-ze...5126147789.html
piotrkor1 - 28-10-2016, 19:55
Czy tylne zaciski brembo z evo X będą pasowały do VR-4 typ S z 1999r czyli po lifcie?
Night95 - 26-05-2018, 14:35
Panowie troszkę odkurzę temat ... mam VR4 z 1997 roku (no dokładnie to grudzień 1996) i chcę założyć komplet Brembo z evo 8, i jak wynika z informacji wyżej potrzebuję zmienić zwrotnicę z przodu na taką z gala po lifcie, poza tym wszystko reszte jest P&P czy tak? chcę się upewnić zanim utopie w tym kase
Hugo - 27-05-2018, 10:31
Night95, tak, przednie zwrotnice musisz zmienić na poliftowe, czyli te z rozstawem otworów pod jarzma zacisków 158 mm, z tyłu prawie wszystko P&P, bo z tego co kojarzę to zaciski tylne Brembo mają podłączenie wężyków hamulcowych na oczko, a zwykłe zaciski mają otwory na wężyki z gwintem wkręcanym w zacisk. Także wymiana tylnych wężyków weszłaby w grę, ale to nie problem.
Night95 - 28-05-2018, 16:33
No to super, zwrotnice przerzucę z aktualnego galanta i wszystko cacy
|
|
|