To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant VR4 E88A 92-96 - poszukuję gala 4x4

Wszyc - 27-10-2010, 22:47

gres no niestety wybacz jakoś E88A jest dla mnie takie hmm pospolite (i za ten tekst zostanę na następnym zlocie ogólnopolskim wychłostany i spalony na stosie hah a Michał się obrazi i mi nic nie sprzeda z tego co potrzebuję haha :D :D :D ) nie no przepraszam bardzo was E88A jest 3 najlepszym galantem w historii przed jest tylko E39A VR4 oraz E84A ale ja chcę czegoś oryginalnego innego niż wszystkie te modele :D
Nie miał bym cierpliwości znów zaczynać od nowa czyli nadkola, progi podłoga do roboty wymienić zawieszenie, wywalić fabryczne hamulce potem swapować na 3.0 Twin turbo taka sama ciężka droga w kierunku mocy jak z tego co mam obecnie :D :D
Co prawda 4x4 już jest w E88A i podwójne poszycie nadkoli więc fajna baza ale obejdzie się :)
Jak ktoś się chce bawić w to by mieć 200-250kucy to rzeczywiście E88A lepsza baza ale jeżeli ktoś planuje zabawę wyżej to już w sumie nie ma znaczenia bo i tak trzeba swapować i tak :D :D

mc - 27-10-2010, 23:22

Cytat:
To nie są ori felgi od tego modelu.Masz auto poliftowe,a tam są inne fele.Mam takie w moim galu

To ja poproszę je z powrotem do e88a , tam gdzie ich miejsce :D . Ja myślałem że felgi szły takie i takie.

PS.jacek11, te co mam mi się bardzo podobają ,szczególnie jak są czyste ale myślałem też o ładnych zimówkach.
Ten czarny nawet ładny tylko ten kielich...
Swoją drogą to jakoś dziwnie że w tych galach zazwyczaj prawy kielich jest zeżarty a lewy w miare zawsze wygląda

Wszyc - 27-10-2010, 23:34

mc napisał/a:
Swoją drogą to jakoś dziwnie że w tych galach zazwyczaj prawy kielich jest zeżarty a lewy w miare zawsze wygląda


Po prostu z takimi E5 się spotkałeś tylko, zapewniam Cie że lewa strona idzie równie pięknie co prawa i często nawet lepiej jak np. u mnie :P nie ma reguły w tej kwestii akurat
Założę się że jak kielichy ma już w takim stanie to już progów też dawno nie ma pod osłonę termiczną miedzy tłumikiem końcowym a podłużnicą też polecał bym zajrzeć :P

mitsu_pl - 28-10-2010, 00:13

Krzysiu sobie grabi, jak przyjedziesz do mnie po silnik to inaczej porozmawiamy :D
Z tymi progami, to nie jest tak źle, bo u nas mimo nakładek to się całkiem dobrze trzymają, najgorzej jest właśnie z kielichami, były robione i już powoli zaczyna coś się pojawiać, narazie tylko śladowe ilości...

gres - 28-10-2010, 08:59

e88a pospolite hmmm wystarczy popatrzeć na frakwencję na forum :P
Ilu to nas jest obecnie - 4?

benek a ja ci zdjęcia zdaje się obiecałem :D
weź podjedź kiedy bo masz niedaleko :P

Z tymi kielichami to chyba jednak coś na rzeczy jest bo u mnie jeśli dobrze pamietam też lewy był znacznie gorszy. Ale możliwe że źle pamietam i jest na odwrót :D

Z innej beczki - szukam kół na zime 4x114.3 to jest ? a ET i CH? - pamięta ktoś, bo z moim e88a widuje się tylko bardzo wczesnym rankiem i bardzo późnym wieczorem i zawsze zapominam sprawdzić.
Swoją drogą dobre ma życie ze mną bo jest codziennie jeżdzony po ok 40km i to nie w żadnych korkach tylko brum brum międzystanową :) Dziur w asfaltach też za dużo nie ma.

mitsu_pl - 28-10-2010, 11:53

zgadza się, 4x114,3 a ET to raczej obojętne ale standard w blaszakach to ET ok.45
Im mniejsze ET tym większe odsadzenie felgi (ładniej będzie wyglądał - bardziej będzie wystawać ;) )

Frost - 28-10-2010, 12:21

No prosze jak sie rozmowa rozwineła, a mnie prawie zabrakło :)

Ja to już tylko czkam na śnieg :) i pojawiła sie iskierka w tunelu na prezent pod Choinke, albo i wcześniej hehe.

Benek jak sie będziesz zapożyczał to weź z 2tys więcej na naprawy bieżace ;)

Taziu sobie grabi, masz racje Michale, ale jeszcze przyjdzie koza do woza po cześci i porady :D

Co do rdzy - hmmmm, u siebie to już nawet nie wiem od czego zacząć obspawywanie :? Zime wytrzyma a na lato dostanie remont generelany blacharki, pożadne obspawanie i powłoke lakierniczą

mitsu_pl - 28-10-2010, 13:00

Ja się chyba domyślam o jaki prezent chodzi :P
Dobra bo z małego OT powstaje duże ;) Z tymi rozmowami trzeba się przenieść...

gres - 28-10-2010, 14:55

mitsu_pl napisał/a:
zgadza się, 4x114,3 a ET to raczej obojętne ale standard w blaszakach to ET ok.45
Im mniejsze ET tym większe odsadzenie felgi (ładniej będzie wyglądał - bardziej będzie wystawać ;) )


też myślałem że obojętne ale sprzedający kazał mi napisać o ET i CH

Wook@sH - 28-10-2010, 17:04

Serek napisał/a:
mitsu_pl napisał/a:
Wook@sh i Serek sprzedają swoje E39A, tego Serkowego to sam bym łyknął :D


żal d...pę ściska ale nie mam wyboru...ach ta ekonomia...



U Ciebie Serek ekonomia, a u mnie praktyczność łamana przez troskę ;) Ale tak czy inaczej szkoda.

Ale patrząc na zainteresowanie, to może to trochę potrwać.

Maretzky85 napisał/a:
Za kilka miesięcy chętnie łyknę


mitsu_pl też tak mówił... kilka miesięcy temu ;)

BeNeK - 28-10-2010, 19:40

gres, no jak by nie było to obiecałeś :D , ale nie ma się spieszyć poczekam :) no problem :D Powiem wam ze w moim e52a z blachą nie jest źle zjedzony jest tylko przedni , prawy błotnik kielichów nie bierze podwozia też nie a ogólnie rdza to przypadłość chyba wszystkich e5xa ;)
mc - 28-10-2010, 22:25

Cytat:
z blachą nie jest źle zjedzony jest tylko przedni , prawy błotnik kielichów nie bierze podwozia też nie

No to się chłopino tylko możesz cieszyć że ci go nie zżera.

Muszę powiedzieć że kiedyś myślałem nad dynamic 4 ale nie chciałem się w to pchać bo myślałem że za duże koszta... a potem kupiłem E88A...

Maretzky85 - 28-10-2010, 22:45

Wook@sH, nie zdziw się :P Zaraz zacznę odkładać :P
BeNeK - 05-11-2010, 13:54

no i kolejny na sprzedaż http://moto.allegro.pl/mi...1307182765.html :( szkoda że teraz się pojawił kupił bym go ale na razie nie sprzedałem swojego gala :(
Kaucz - 05-11-2010, 14:17

Klubowy, ciekawe czyj ?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group