Nasze Miśki - Mitsubishi Colt Mirage Cyborg-R 
						
												 Anonymous - 09-11-2009, 22:53
  Szukaj Tein'a.
												 Kleju - 09-11-2009, 23:03
  Tein jest tylko do CJ0... A nie chcę się bawić w wiercenie w kielichach, nie wiadomo jak z tyłem też bedzie. 
 
Będę szukał zawiasu z evo II, III. Może coś Ci zostało z czerwonego i czarnego?    
 
Albo tak myśle dać sprężyny z gti a amory z evo.
												 harpagan - 09-11-2009, 23:04
 
  	  | Cytat: | 	 		  | Powiem Ci, że jeszcze nie sprawdzałem poszczególnych części, ale widzę że np filtr oleju, pompa wody pasuje od wersji sohc | 	  
 
Mam wrazenie ze blok nei rozni sie za bardzo od sohc wiec pewnie i troche gratow od rozrzadu poza oczywiscie paskiem podejdzie od zwyklego 1.6
 
Zadzwon moze do Japaneze niech Ci posprawdza co i jak  
												 Kleju - 09-11-2009, 23:05
 
  	  | harpagan napisał/a: | 	 		  | Mam wrazenie ze blok nei rozni sie za bardzo od sohc  | 	  
 
 
Sądze że w ogóle się nie różni   
												 macieekg - 09-11-2009, 23:11
  Czyli MIVEC od zwykłego 1.6 różni się tylko głowicą?
												 harpagan - 09-11-2009, 23:14
  Glowica z calym osprzetem + tłokami
												 Hugo - 09-11-2009, 23:30
  No, no, no Kleju pozamiatałeś wszystkich Coltmaniaków. Climatronic w CA0. Niesamowite. Pozdrawiam właściciela najciekawszego CA0 w Polsce.
												 Kleju - 10-11-2009, 00:14
  Hugo nie przesadzajmy     
 
 
Ciekawe właśnie w czym (o ile jest   ) różnica w tłokach.
 
 
												 Bartek - 10-11-2009, 07:07
  Na pewno jest różnica w tłokach. Może być minimalna i nie wpływająca na nic (tak jak we Franku - tłoki 4g93 sohc, czapka 4g93 dohc - tłoki sohc mają mniejsze podcięcia na zawory) ale nr części inny
												 harpagan - 10-11-2009, 08:05
 
  	  | Bartek napisał/a: | 	 		  | Może być minimalna i nie wpływająca na nic | 	  
 
A to nie wplywa na kompresje   ?
 
 
W opisach projektow blok 4G93 z glowica mivec pisali ze lepiej wsadzic tloki od miveca i wlasnie wydawalo mi sie ze chodzi o kompresje.
												 Bartek - 10-11-2009, 08:12
  różnica jest może ze 3 mm3, więc bardziej na kompresję wpływa trochę nagaru na denku, niż te podcięcia - robiona prawdopodobnie na zasadzie - zawór otwiera się x, więc nie może być bliżej tłoka niż..... stąd przy większych wzniosach zaworów w dohc, większe podcięcia. Tłoki w 1.6 i 1.8 mają tę samą średnicę, więc takie kombinacje wchozą w grę - w Mivecu bardziej chodzi pewnie o kształt komory spalania niż o kompresję
												 harpagan - 10-11-2009, 08:22
  Cenna informacja   
 
Czyli skoro srednicha tloka w rodzinie 4G9x jest ta sama to roznia sie tylko denkiem ?
												 Anonymous - 10-11-2009, 09:36
  Racja - szukaj zawiasu z Evo I,II lub III. 
 
Co do silników też mi się wydaję iż jest problem tylko z paskiem jak to ma miejsce przy czy to FTO czy Galu VR4 - wszystko na półkach oprócz paska. Mogę śmiało powiedzieć, że jestem w stanie odpalić takiego MIVEC'a na kompie i osprzęcie ze zwykłego a zmienne fazy wysterować ECUMajstrem - działa patent w innych zmiennofazowcach   
 
Przy okazji obniżamy obroty przy których załącza sią zmienna faza.
												 harpagan - 10-11-2009, 11:08
 
  	  | Cytat: | 	 		  Co do silników też mi się wydaję iż jest problem tylko z paskiem jak to ma miejsce przy czy to FTO czy Galu VR4 - wszystko na półkach oprócz paska. Mogę śmiało powiedzieć, że jestem w stanie odpalić takiego MIVEC'a na kompie i osprzęcie ze zwykłego a zmienne fazy wysterować ECUMajstrem - działa patent w innych zmiennofazowcach    | 	  
 
Obniza to mocno koszty przy wykombinowaniu samej glowicy  
												 Kleju - 10-11-2009, 15:14
 
  	  | autoR napisał/a: | 	 		  Mogę śmiało powiedzieć, że jestem w stanie odpalić takiego MIVEC'a na kompie i osprzęcie ze zwykłego a zmienne fazy wysterować ECUMajstrem - działa patent w innych zmiennofazowcach  
 
Przy okazji obniżamy obroty przy których załącza sią zmienna faza. | 	  
 
 
Dobrze wiedzieć   
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |