Nasze Miśki - Ja_good & CB5A 
						
												 jaca71 - 17-04-2010, 18:46
 
  	  | Ja_good napisał/a: | 	 		  a co ma piernik do wiatraka       | 	  
 
Ano ma   
 
Rura wydechowa ma być po przeciwnej stronie niż krawężnik. A skoro Japończycy po złej stronie jeżdżą to powinna być po prawej. Wtedy zazwyczaj wejście i wyjście z baku jest po przeciwnej stronie czyli po lewej. Wszystkie obecne samochody w rodzinie są japońskie i wszystkie mają wlew po lewej. Ale jajo. Dopiero teraz do mnie dotarło że w najbliższej rodzinie same japsy  
												 mystek - 17-04-2010, 21:44
  U mnie wlew też jest po prawej stronie i wydech też po prawej. Jagood wydech ma po lewej, a wlew po prawej   . U Ciebie z Lancerze i w Civicu masz po lewej wlew?
 
 
Nigdy się nad tym nie zastanawiałem, ale w zasadzie to... co z tego?    Mnie osobiście to zwisa po której stronei mam wlew paliwa, niech sobie będzie nawet na dachu  
												 jaca71 - 17-04-2010, 21:54
  Rura z prawej, wlew po lewej.
 
Zaleta rury po lewej to to że... przed dystrybutorem z prawej nie ma kolejek  
												 pawela - 18-04-2010, 09:46
  ciekawe czy hamownia przygotowała się na wasze badanie zbiorowe i postanowiła dorzucić bonus  
												 mkm - 18-04-2010, 12:50
  Ja_good, jak zobaczyłem wykres mystek to byłem przekonany, ze 150 peknie    
 
 
 	  | pawela napisał/a: | 	 		  ciekawe czy hamownia przygotowała się na wasze badanie zbiorowe i postanowiła dorzucić bonus    | 	  
 
Nie wydaje mi się
 
One po prostu sa „troche niedokładne”. 
 
 
 	  | mystek napisał/a: | 	 		  
 
Nigdy się nad tym nie zastanawiałem, ale w zasadzie to... co z tego?    Mnie osobiście to zwisa po której stronei mam wlew paliwa | 	  
 
Ja sobie tłumaczyłem, ze wlew ma być po przeciwnej stronie wydechu, żeby w razie polania się paliwa podczas tankowania nie zalac wydechu.
 
W Colcie wydech jest na srodku wiec i prawa i lewa sa „niebezpieczne”
 
  
												 Anonymous - 18-04-2010, 13:36
  Super wynik.
 
Najwyraźniej nie bez powodu podawano na Skandynawskich stronach,że miały one 150HP seryjnie.
												 mystek - 18-04-2010, 13:46
  Hamownia raczej bonusów nie przygotowała, gdyż były z nami ludzie, którzy już się hamowali w październiku, od tego czasu coś porobili w samochoach i im przybyło tyle mocy ile przewidywali. To taka "prywatna" hamownia w garażu u gościa.
												 pawela - 18-04-2010, 14:19
  ja sobie żartuje chłopaki    świetny wynik, trzyma ponad serię, trzeba się cieszyć   
												 Ja_good - 28-04-2010, 16:44
  co myslicie o takiej malej zmianie designu ? dobrze to wyglada? tzn pomaranczowe kierunki i czarne kolo?
 
 
 
 
Uploaded with ImageShack.us
												 Hubeeert - 28-04-2010, 16:54
 
  	  | Ja_good napisał/a: | 	 		  |  pomaranczowe kierunki i czarne kolo?  | 	  W stylu JDM zawsze wygląda dobrze. Pytanie co powinno kierować Tobą jako włascicielem?
 
Masz jakis plan?
 
jakąś spójną wizję tergo co chcesz zrobić z samochodem?
												 pawela - 28-04-2010, 20:16
  Ja_good, ambery super pomysł, natomiast nad kołem pomyślałbym grafit, brudne złoto lub biel.
 
Czerń jednak ma to do siebie że zmniejsza optycznie i ukrywa kształty...
												 Ja_good - 27-06-2010, 19:11
  odswierze troche temat po podupadl troszke    
 
misiek generalnie sprawuje sie dobrze aczkolwiek w lipcu po przegladzie jedzie do dr.Leszka do SPA    
 
trzeba wymienic filtry(paliwa w szczegolnosci),przegladnac zawias bo zaczal postukiwac i wymienic plyn hamulcowy na cos co nie bedzie sie grzac(co polecacie ?)
 
jako ze mam urlop i mi sie troche nudzi zabrałem sie za lekkie ozywienie przodu.
 
Kierunek nie wyszedl do konca tak jak bym chcial wiec juz polozylem kolejna warstwe i czekam az wyschnie    .Do tego mam "nowe" halogenki ktore z racji ze maja "żeberka" skojazyly mi sie z tymi z Cyborga R    (posluchalem rady rosomaka by zmienic na szare)
 
 
 
za pare dni mam nadzieje biore sie za ruda na nadkolu i kolka poleca w kolor-na 99% bedzie to jedyny slyszny wg H.Forda    
 
 
Uploaded with ImageShack.us
												 mkm - 27-06-2010, 19:32
  Gti-ka bede zalewal Motul-em DOT 5.1
 
Granatowego (bez ABS-u) mam zalanego Castrolem Response DOT-4
												 rosomak1983 - 27-06-2010, 20:01
 
  	  | Ja_good napisał/a: | 	 		  | .Do tego mam "nowe" halogenki ktore z racji ze maja "żeberka" skojazyly mi sie z tymi z Cyborga R  | 	  
 
tzn sie nowe osłony halogenów     
 
 	  | Ja_good napisał/a: | 	 		  | (posluchalem rady rosomaka by zmienic na szare)  | 	  
 
wyglada znacznie lepiej           
												 Ja_good - 27-06-2010, 20:11
 
  	  | rosomak1983 napisał/a: | 	 		  | tzn sie nowe osłony halogenów    | 	  
 
no ten,tego...własnie    
 
 	  | mkm napisał/a: | 	 		  | Gti-ka bede zalewal Motul-em DOT 5.1 | 	  
 
w takim razie musze poprosic Leszka o ten sam plyn   
 
 	  | rosomak1983 napisał/a: | 	 		  Ja_good napisał/a:
 
(posluchalem rady rosomaka by zmienic na szare)
 
 
wyglada znacznie lepiej       | 	  
 
a nawet nie tyle co zmienilem co podrasowalem swoje stare    chcialem pomalowac je na srebrno i chcialem troszke zmatowic orginalny czarny lakier, a ze na jednym byl maly odprysk od kamienia i lakieru juz nie bylo to podwazylem nozykiem do tapet i okazalo sie za lakier w taki sposob odchodzi malymi platkami a pod spodem kryje sie takie oto uzebrowanko    
 
wiec nozyk do tapet,2.5 h i oslonki gotowe  
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |