Nasze Miśki - Bandyta
Rafal_Szczecin - 22-01-2010, 22:54
Hugo napisał/a: | Masz fotkę przed zrobieniem? |
drugie foto rzeczy do zrobienia w pierwszym poscie,tak to wygladalo
Hugo - 22-01-2010, 23:05
Niewiele widać, ale było korozja z boku. U mnie nawet na tym gorszym nadkolu (prawa strona) nie ma jej tam. Z lewej strony jest tylko na samym dole z tyłu i po obwodzie tylko nalot rdzy na krawędzi, a na prawym jest tuż przed wyjściem na bok w jednym miejscu a poza tym bąble po całym obwodzie. Tyle, że razem z lodem odpadł w jednym miejscu kawałek rantu. Szok. Jak tego dotknąłem to w tym miejscu jest próchno.
robertdg - 22-01-2010, 23:14
Hugo napisał/a: | Tyle, że razem z lodem odpadł w jednym miejscu kawałek rantu. | To się nazywa prawidłowy rozwój próchnicy u mnie też dokładnie tak samo wylatuje, pomimo tego że zewnetrzny rant wygląda OK, to wewnętrznego rantu od czesci nadkola wewnetrznego nie ma, ale tragedii nie ma, reperaturki są i czekają, nie chce mi się robić przez tą pogodę, ale wkońcu musze się wziąść w garść, bo pracy jest sporo, a chce to zrobic tak aby to już było elegancko na lata, nie spieszyć się, niech sobie Misiek trochę odetchnie, czekam właśnie na 2 auto, co bym się na hulajnodze nie musiał wozic po zaspach
Hugo - 22-01-2010, 23:39
robertdg napisał/a: | To się nazywa prawidłowy rozwój próchnicy | Ale czy konieczna jest już reperaturka czy nie? Czy ten wewnętrzny rant jest potrzebny? Jakby go wywalić to można wstawić koła o mniejszym ET
robertdg - 22-01-2010, 23:56
Hugo napisał/a: | Jakby go wywalić to można wstawić koła o mniejszym ET | myślałem o rancie zawiniętym, takim jak jest w wersjach USA, ale wyszłaby wielka lipa, bo nadkole nie ma idealnego załamania rantu pod kątem prostym, z tyłu ten rant załamuje sie pod szerszym łukiem, wiec juz stwierdziłem ze nie będe ulepszac fabryki i zrobie tak jak w oryginale jest, jakby mi odbiło i miałbym zamiar poszerzać boki tak jak w EVO to pewnie bym tak zrobił, ale to tylko 2.0 więc koła o takiej szerokości na 17 sa w zupełności wystarczające, no chyba ze wygram w Totka, to zamontuje do niego silnik z Ewki (conajmniej IV generacji), łacznie z całkowicie innym zawieszeniem, oraz zmodyfikuje Body, bo w drobne duperele przy takich parametrach nie ma się co grzebac, jak juz szalec to z grubej rury
Rafal_Szczecin - 23-01-2010, 19:52
obiecane fotki, lecz niestety nie sa zbyt dobrej jakosci ( telefon ) , na zdjeciach kielichow widac "przejscia"(?) ktore to nie sa widoczne na zywo .
jak tylko samochod zostanie odebrany ( na dniach ) to oczywiscie zrobie zdjecia aparatem, i zobaczycie jak to wyglada
 
 
Matejko - 24-01-2010, 00:57
http://www.youtube.com/watch?v=VXjiP17nQpE
mkm - 24-01-2010, 10:22
I jak po wizycie? Wiadomo już co to za najnowoczesniejsza hamownia, która montowal Swiatek, czy firma utrzymuje to w scislej tajemnicy?
gigant87 - 24-01-2010, 11:11
dopiero za tydzień
Matejko - 24-01-2010, 11:11
nastepna sobota, widze ze wietrzysz cos na sile, ze na jakiejs wiosce ktos nie moze miec czegos dobrego, bo co??
wyglada toto mniej wiecej tak, ale tu widac ze nie jest hamowany w trybie obciazeniowym, nie moge znalezc zdjecia jak widac ze w osce sie kreci tez os nienapedzana:
mkm - 24-01-2010, 11:26
Matejko, niepotrzebnie sie doszukujesz... Jestem po prostu ciekaw co za hamownie maja.
Matejko - 24-01-2010, 13:21
pewnie maha, bedziemy, dowiemy sie to napiszemy
spoko lusss
mkm - 24-01-2010, 13:27
Matejko napisał/a: | pewnie maha |
Oby...
Dopytuje, bo nie wiem czy zwrociliscie uwage, ale krajowi tunerzy zajeli sie produkcja hamowni... a jak Swiatek montowal - to pewnie jego "wynalazek".
http://www.swiatek.com.pl...H11/oferta.html
Rafal_Szczecin - 24-01-2010, 13:44
gigant87 napisał/a: | dopiero za tydzień |
dokladnie, "dopiero " w sobote bedziemy hamowac, na piatek 8 rano jestem umowiony na gazowanie gala , i sobota hamowanie
KaWu - 25-01-2010, 09:19
Rafal_Szczecin napisał/a: | na piatek 8 rano jestem umowiony na gazowanie gala , i sobota hamowanie |
Wolałbym poczekać i zrobić z 1,5k km na lpg (niech sie ulozy) i wtedy go hamowac takze na lpg.
|
|
|