Outlander II GEN Techniczne - [II 2.2 DID] 3M-CE WALKI - SPRZĘGŁO UZNANE NA GWARANCJI!!!!
rezon - 17-01-2012, 13:45
13zbyszek13 napisał/a: | Jechałem w ten weekend trasę 1360 Km i tego objawu nie było. |
13zbyszek13 napisał/a: | Ja u siebie zauważyłem taki objaw po raz pierwszy w ten weekend na wypadzie w Tatry | zaczynaj składać na sprzęgło i dwumasę. To tylko kwestia czasu. Na szczęście są już dostępne nie tylko sprzęgła, ale i dwumasy LUK'a - razem koszt to ok. 3,5kzł. Masz jeszcze 15-30kkm przed sobą do wymiany. Odczujesz załadowany w górach. U mnie pierwsze uślizgi pojawiły się przy ok. 65kkm, sporadycznie i nie bardzo wiedziałem czy to komputer trakcji czy coś innego. Przy 75kkm pojechałem do Austrii na narty, gdzie mocno zaczęło być słyszalne. Po powrocie przy 82kkm musiałem wymienić - nie dało się jeździć nawet bez pasażerów. Niestety dwumasa była też wytarta.
13zbyszek13 - 17-01-2012, 14:45
rezon napisał/a: | zaczynaj składać na sprzęgło i dwumasę. To tylko kwestia czasu. Na szczęście są już dostępne nie tylko sprzęgła, ale i dwumasy LUK'a - razem koszt to ok. 3,5kzł. Masz jeszcze 15-30kkm przed sobą do wymiany. Odczujesz załadowany w górach. U mnie pierwsze uślizgi pojawiły się przy ok. 65kkm, sporadycznie i nie bardzo wiedziałem czy to komputer trakcji czy coś innego. Przy 75kkm pojechałem do Austrii na narty, gdzie mocno zaczęło być słyszalne. Po powrocie przy 82kkm musiałem wymienić - nie dało się jeździć nawet bez pasażerów. Niestety dwumasa była też wytarta. |
Dzięki za info
jak trzeba to trzeba i nie ma wyjścia.
Właśnie jestem w Austrii i w tej drodze nie miałem objawu nawet raz.
A tydzień wcześniej jechałem do Zakopanego i ten objaw miałem po raz pierwszy kilka krotnie.
tarky74 - 17-01-2012, 20:34
W poniedziałek auto trafiło do serwisu, dziś otrzymałem info że sprzęgło będzie wymienione w ramach gwarancji Ponieważ pisałem o obawach dotyczących serwisu przy ul. Spornej - tego iż pracownik twierdził że w systemie nie mają żadnych adnotacji abyśmy zgłaszali wcześniej uślizg sprzęgła, winny jestem małe sprostowanie. Otóż pojechałem do serwisu i okazało się że w systemie info było na ten temat zarejestrowane, tyle że przy pierwszym przeglądzie (ok. 20.000 km) a przy ostatnim żona zapomniała o tym powiedzieć i gdy pracownik sprawdzał dane w systemie podczas rozmowy telefonicznej - sprawdził zapiski dotyczące ostatniego serwisu. Było to więc nieporozumienie - a nie celowe działanie serwisu
Sprawa, wygląda na to że zostanie rozwiązana po naszej myśli, szkoda jedynie że "graty" muszą przyjechać z Holandii i naprawa w sumie potrwa ok. tygodnia, ale oceniając trzeźwo sytuację nie mam chyba specjalnych powodów do narzekania (po przeczytaniu tego wątku na forum).
Szkoda że nie jest to realizowane w ramach jakiejś akcji serwisowej, przypuszczam że część osób użytkujących te samochody może sobie zwyczajnie nie zdawać sprawy z tego że sprzęgło w ich samochodzie nie działa właściwie - najlepszym przykładem może być moja żona która nie miała żadnych zastrzeżeń... Dlatego też staram się raz na jakiś czas pojeździć tym samochodem, żeby sprawdzić czy nie dzieje się nic podejrzanego.
Zgłaszając ten problem serwis ocenia szansę na naprawę w ramach gwarancji 50/50 - zastrzegając iż jeśli po zrzuceniu sprzęgła okaże się że jest zbytnio zużyte bądź przypalone - naprawa będzie realizowana na koszt właściciela samochodu (zrzucenie sprzęgła - 2.800 zł).
To u klienta serwisu, może budzić poważne obawy - ryzyko poniesienia kosztów rzędu 2.800 zł i więcej (w przypadku wymiany), może trochę wstrzymywać przed podjęciem decyzji o wstawieniu auta do serwisu...
rezon - 18-01-2012, 13:33
13zbyszek13, jak przyjdzie do wymiany od razu jedź z kompletem tarcza+dwumasa raczej nieoryginalne tylko zamienniki. Ori koła dwumasowe Outka są równie mało trwałe co sprzęgło. Docisk i tarczę sprowadzałem z Niemiec ze sklepu wskazanego przez mitsu00 (dzięki ), dwumasa niestety z sieci Mitsubishi, bo jeszcze nie były dostępne zamienniki - "okazja" za jedyne 4kzł Teraz cały komplet powinieneś kupić za ok. 3,5kzł. U mnie po wymianie sprzęgło jest wyraźnie twardsze. Jak z trwałością zobaczymy - na razie 44kkm bez śladu uślizgów itp. pomimo wgranej mapy na 165KM
13zbyszek13 - 18-01-2012, 15:01
rezon napisał/a: | 13zbyszek13, jak przyjdzie do wymiany od razu jedź z kompletem tarcza+dwumasa raczej nieoryginalne tylko zamienniki. Ori koła dwumasowe Outka są równie mało trwałe co sprzęgło. Docisk i tarczę sprowadzałem z Niemiec ze sklepu wskazanego przez mitsu00 (dzięki ), dwumasa niestety z sieci Mitsubishi, bo jeszcze nie były dostępne zamienniki - "okazja" za jedyne 4kzł Teraz cały komplet powinieneś kupić za ok. 3,5kzł. U mnie po wymianie sprzęgło jest wyraźnie twardsze. Jak z trwałością zobaczymy - na razie 44kkm bez śladu uślizgów itp. pomimo wgranej mapy na 165KM |
Ze sprzęgło się zużywa to rozumiem
ale że wytrzymuje tak jak u mnie 74 000 to nie rozumiem.
Jeszcze nie miałem autka w którym tak szybko trzeba wymieniać ten element
i do tego bardzo kosztowny.
Mam reno twingo pierwszej generacji w którym wymieniałem sprzęgło
ale przy przebiegu 180 000.
jaceksu79 - 18-01-2012, 18:47
13zbyszek13 napisał/a: | rezon napisał/a: | 13zbyszek13, jak przyjdzie do wymiany od razu jedź z kompletem tarcza+dwumasa raczej nieoryginalne tylko zamienniki. Ori koła dwumasowe Outka są równie mało trwałe co sprzęgło. Docisk i tarczę sprowadzałem z Niemiec ze sklepu wskazanego przez mitsu00 (dzięki ), dwumasa niestety z sieci Mitsubishi, bo jeszcze nie były dostępne zamienniki - "okazja" za jedyne 4kzł Teraz cały komplet powinieneś kupić za ok. 3,5kzł. U mnie po wymianie sprzęgło jest wyraźnie twardsze. Jak z trwałością zobaczymy - na razie 44kkm bez śladu uślizgów itp. pomimo wgranej mapy na 165KM |
Ze sprzęgło się zużywa to rozumiem
ale że wytrzymuje tak jak u mnie 74 000 to nie rozumiem.
Jeszcze nie miałem autka w którym tak szybko trzeba wymieniać ten element
i do tego bardzo kosztowny.
Mam reno twingo pierwszej generacji w którym wymieniałem sprzęgło
ale przy przebiegu 180 000. |
Bardzo rozsądne rozegranie ekonomiczne - robić mało trwałe auta aby sprzedać kolejne, no chyba, że zarobić na częściach
13zbyszek13 - 18-01-2012, 19:45
jaceksu79 napisał/a: | Bardzo rozsądne rozegranie ekonomiczne - robić mało trwałe auta aby sprzedać kolejne, no chyba, że zarobić na częściach |
Myślę że 100 % producentów w ten sposób podchodzi do sprawy.
jaceksu79 - 18-01-2012, 19:54
13zbyszek13 napisał/a: | jaceksu79 napisał/a: | Bardzo rozsądne rozegranie ekonomiczne - robić mało trwałe auta aby sprzedać kolejne, no chyba, że zarobić na częściach |
Myślę że 100 % producentów w ten sposób podchodzi do sprawy. |
Teraz tak, tylko że ci z japoni są wysoko wyspecjalizowani i potrafią tak to perfekcyjnie zgrać z końcem gwarancji...
Bulbo - 19-01-2012, 01:19
Zbyszek wywal tego boxa , zrób normalny program i nie będziesz miał takich problemów , ja mam ponad stówkę w tym nieszczęsnym klekocie , soft wgrany przy przebiegu 15kkm , oczywiście przy przeglądach nie zgadzałem się na aktualizacje oprogramowania i wszystko działa jak należy . Moje wartości to 165 koni i 365 nm . Żeby nie było problemów z takimi "fachowcami" od MUTa jak kolega z Białegostoku zawsze szedłem do kierownika serwisu z uściskiem ręki.
tomin - 26-01-2012, 10:59
rezon napisał/a: | 13zbyszek13, jak przyjdzie do wymiany od razu jedź z kompletem tarcza+dwumasa raczej nieoryginalne tylko zamienniki. Ori koła dwumasowe Outka są równie mało trwałe co sprzęgło. Docisk i tarczę sprowadzałem z Niemiec ze sklepu wskazanego przez mitsu00 (dzięki ), dwumasa niestety z sieci Mitsubishi, bo jeszcze nie były dostępne zamienniki - "okazja" za jedyne 4kzł Teraz cały komplet powinieneś kupić za ok. 3,5kzł. U mnie po wymianie sprzęgło jest wyraźnie twardsze. Jak z trwałością zobaczymy - na razie 44kkm bez śladu uślizgów itp. pomimo wgranej mapy na 165KM |
Witam Wszystkich
Nie mogę sie doszukac info od mitsu gdzie kupowal docisk i tarcze?
Jesli jest to gdzies na forum to z gory przepraszam za spamowanie, ale jakos nie moge tego znalezc.
Dajcie znac, bo ja juz jestem na 3 komplecie (wlacznie z fabrycznym). Nawet dogadywalem sprawe docisku z Panem sprzegla.com, ale jak dotad bez efektu...
pzr
Tomin
Krzysiek_slask - 26-01-2012, 11:54
tomin napisał/a: | ja juz jestem na 3 komplecie (wlacznie z fabrycznym). |
To jakas masakra jest
Mozesz powiedziec, jaki masz przebieg ?
jmgmotocykle - 26-01-2012, 15:42
mam ponad 100 tysi i też 3 kpl. - ale ten ostatni załorzyłem nie ori!!! tylko zamiennik sachsa - i po problemie ...
Cytat: | Ze sprzęgło się zużywa to rozumiem
ale że wytrzymuje tak jak u mnie 74 000 to nie rozumiem.
Jeszcze nie miałem autka w którym tak szybko trzeba wymieniać ten element
i do tego bardzo kosztowny.
|
... kup sobie vw 1.4 turbo - zdziwony to ty bedziesz jak po 30 tysiach padnie ci ŁAŃCUCH rozrzadu i usłyszysz że to zuzycie eksploatacyjen....
Cytat: | że wytrzymuje tak jak u mnie 74 000 |
mylisz pojecia : sprzęgło nie jest zuzyte(tarcza ma własciwą grubość , nie jest spalona) , tylko ma wadliwą konstrukcję docisku (samoregulatora)
mitsu00 - 26-01-2012, 19:57
tomin napisał/a: | rezon napisał/a: | 13zbyszek13, jak przyjdzie do wymiany od razu jedź z kompletem tarcza+dwumasa raczej nieoryginalne tylko zamienniki. Ori koła dwumasowe Outka są równie mało trwałe co sprzęgło. Docisk i tarczę sprowadzałem z Niemiec ze sklepu wskazanego przez mitsu00 (dzięki ), dwumasa niestety z sieci Mitsubishi, bo jeszcze nie były dostępne zamienniki - "okazja" za jedyne 4kzł Teraz cały komplet powinieneś kupić za ok. 3,5kzł. U mnie po wymianie sprzęgło jest wyraźnie twardsze. Jak z trwałością zobaczymy - na razie 44kkm bez śladu uślizgów itp. pomimo wgranej mapy na 165KM |
Witam Wszystkich
Nie mogę sie doszukac info od mitsu gdzie kupowal docisk i tarcze?
Jesli jest to gdzies na forum to z gory przepraszam za spamowanie, ale jakos nie moge tego znalezc.
Dajcie znac, bo ja juz jestem na 3 komplecie (wlacznie z fabrycznym). Nawet dogadywalem sprawe docisku z Panem sprzegla.com, ale jak dotad bez efektu...
pzr
Tomin |
http://www.verstaerkte-ku...ath=181_36_1176
tomin - 26-01-2012, 20:22
Krzysiek_slask napisał/a: | tomin napisał/a: | ja juz jestem na 3 komplecie (wlacznie z fabrycznym). |
To jakas masakra jest
Mozesz powiedziec, jaki masz przebieg ? |
56000 - troche jezdze z przyczepka.
Masakra - to fakt... Jeszcze jedna wymiana i zmienie auto...
mitsu wielkie dzieki!!!
Slaw - 26-01-2012, 20:59
a jakiej firmy sprzęgła macie w tych francuskich i niemieckich silnikach?
|
|
|