[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Korozja tłumika i elementów podwozia.
.swat. - 06-04-2017, 18:46
Chłopaki, czy ktoś z Was profesjonalnie konserwował podwozie?
Czytałem, że taka frajda kosztuje obecnie około 1000 zł.
Czy w ASO są podobne ceny jak w prywatnych warsztatach?
Boję się zadzwonić do nich, bo będą mnie jak zwykle nękać
Robert_N - 07-04-2017, 08:41
Kilka lat temu (chyba 3) w Krakowie płaciłem 700 poza ASO. Ostatnio zaglądałem ostatnio i wszystko wygląda OK.
Uwex - 07-04-2017, 11:34
.swat. napisał/a: | Czy w ASO... |
bardzo wątpię czy w ASO będą się brali za taką robotę. Pewnie komuś zlecą, jak już, więc zapłacisz więcej niż sam coś znajdziesz.
.swat. - 10-04-2017, 14:05
W 3City znalazłem fachmanów którzy od wielu lat zajmują się tylko i wyłącznie konserwacją podwozi.
Chcą 950zł. Trwa to gdzieś 3 dni i rozbierają pod spodem wszystkie możliwe elementy.
.swat. - 26-10-2017, 13:03
Tak jak pisałem zrobiłem konserwację podwozia. W sumie wyszło mnie ok. 1000 zł.
Niedawno jak byłem na przeglądzie technicznym to diagnosta powiedział, że tak solidnej konserwacji w Miśku dawno nie widział i że często widzi korozję w tych modelach.
I pochwalił mnie
mkm - 26-10-2017, 21:50
.swat., tak z ciekawości - przewody hamulcowe masz zakonserwowane?
.swat. - 01-11-2017, 21:13
Szczerze, to nie wiem. Jak niedługo podjadę na serwis to zapytam się.
mkm - 01-11-2017, 22:50
Przyklęknij i zerknij - pytanie jest podchwytliwe
.swat. - 03-11-2017, 12:17
@mkm ty mnie chłopie na minę nie wbijaj.
Mój poziom wiedzy o układzie hamulcowym jest taki, że wiem gdzie jest pedał hamulca, i to mi w zupełności wystarcza.
grzesiopol - 04-11-2017, 20:18
On cię na minę nie wbija, tylko zna życie, ja też miałem konserwę na wszystkim co było widać
Swoją drogą zaczęła mi dzwonić blacha na tłumiku, chciałem ją usunąć i troche ją przekrzywiłem, od tej pory jest cicho - ot naprawa ekspressowa - koszt 0 zł
miśko1977 - 16-11-2017, 00:40
Swoją drogą to niewiele zapłaciłeś.
Ja zapłaciłem 1800 zł, ale ze ściągnięciem wszystkiego i dokładnym oczyszczeniem + piaskowanie. Trwało to 5 dni i kosztowało niemało, ale warto.
Robiłem u chłopaków z 4x4 https://www.facebook.com/balans4x4/
michaello - 17-11-2017, 13:27
Generalnie warto zrobić takie zabezpieczenie, ja niestety tego nie zrobiłem tuż po zakupie i teraz zapłaciem frycowe za prace blacharskie. (wymiana błotników - w innym wątku zdjęcia). Rozmawiałem jakiś czas temu w serwisie ASO, powiedziano mi, że Lancer praktycznie nie ma żadnego zabezpieczenia antykorozyjnego i każdemu doradzają, aby takowe zrobić, niestety przy zakupie nie miałem takiej wiedzy. Jeśli kogoś nie stać to wystarczy odkręcic nadkole i we własnym zakresie zabezpieczyć przynajmniej okolice progu pod przednimi błotnikami, które jest narażone na zaleganie błota. Dwa dni temu odwiedziłem inny serwis w celu przeglądu zawieszenia i mimo widocznej powierzchniowej korozji jak na 9 latka jest w niezłym stanie.
lurek - 17-11-2017, 13:48
coś w tym może być, Outlander w rodzinie też dostał bąbli (rocznik 2007). U mnie odpukać (no może nie za mocno pukać bo w sumie przez rdze odpadł tłumik i trzeba było spawać ) Mimo to nie jest tak źle jak w mazdzie 3 (I) ;p
mkm - 19-11-2017, 19:08
miśko1977 napisał/a: | Ja zapłaciłem 1800 zł, ale ze ściągnięciem wszystkiego i dokładnym oczyszczeniem + piaskowanie. Trwało to 5 dni i kosztowało niemało, ale warto.
Robiłem u chłopaków z 4x4 https://www.facebook.com/balans4x4/ |
To się dopiero okaże
Najtańszy Bitex wymieszany z przepalonym olejem zatrzymuje ( a raczej ukrywa) rdzę na około 2lata.
Jak słyszę "piaskowanie" "ściąganie wszystkiego" i "wszystko trwało 5 dni" to już wiem, że przepłaciłeś
Co oni piaskowali? Zabezpieczenie fabryczne?
Co Ci takiego ściągnęli? Wydech i plastiki?
5 dni na konserwację to bardzo krótko
muka997 - 19-11-2017, 19:34
noo jakieś podejrzane te tylko 5 dni ?
jeśli chcesz walczyć z rudą to zaglądnij sobie do zakładki z galanta, tam są "wojownicy" z rudą nękające masze fury
http://forum.mitsumaniaki...rozja&start=690
|
|
|