To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

ASX Ogólne - ASX -zapisy

jurekschroda - 24-04-2010, 11:24

Cytat:
Ja dawno mówiłem, że auto nie będzie tanie ale nikt mnie nie słuchał

A co, jest drogie ?
To poproszę o wskazanie tańszego auta z segmentu crossover produkowanego w Kraju Kwitnącej Wiśniówki... yyy... tzn Wiśni. Głodnemu chleb na myśli :wink:

najtańsze 4wd z dieslem to 87.990 brutto. I to nie jakiś golas, ale calkiem przyjemna wersja Invite.
Dla porównania Lancernik SB wersji Invite z dieslem to 83.740 brutto. tutaj dopiero możemy mowić, że jest drogo. Zwłaszcza, że to silnik klekot vw.

Nawet w porównaniu z "niejapońską" konkurencą ASX wypada dobrze - najtańsza qaszanka nissana z 4wd to 103.500 :shock: Wprawdzie z dieslem 2.0, ale jednak. ASX z taką samą mocą i napędem 4wd to 92.990, czyli taniej tak czy siak 8) do tego trochę lepsze wyposażenie i rodowity japończyk.
Nie ma co, tym razem Mitsu naprawdę dało radę.
I jak tu zgodzic się z twierdzeniem, że ASX jest drogi ??? :shock:

p.s. w następnym numerze Auto Bilda ( czyt. auto świat) będzie relacja z jazdy próbnej. ciekawe do jakiego vw będą porównywać :doubt:

Paweł_BB - 24-04-2010, 14:35

jurekschroda, masz rację, na tle konkurencji ASX wygląda bardzo OK, ale w temacie o prototypie ludzie rzucali kwotami 50-60 tysięcy za FWD i góra 70 tysięcy za AWD, tymczasem jak widać AWD kosztuje 90 tysięcy co w moim odczuciu jest dużym wydatkiem.

A tak a propos nie pisałem że "jest drogi" tylko że "nie jest tani" :D

zewis - 25-04-2010, 14:34

Ciekawe jak bedzie w rzeczywistosci ze spalaniem w tych silnikach...Poki co Mitsu Lancer odpadl ze wzgledu na swoja zarlocznosc i cene benzyny na stacji paliw, dlatego czekam z niecierpliwoscia na pierwszego uzytkownika benzynowej jednostki.
Uwex - 25-04-2010, 16:02

Może niektórym podpadnę , ale nie rozumie jak można skreślić auto z listy ewentualnych modeli do zakupu tylko ze względu na spalanie . Auto musi się komuś podobać , być dla niego funkcjonalne , budzić emocje , dawać frajdę z jazdy , a nie tylko mało palić .
jaca71 - 25-04-2010, 16:39

Czy ja wiem? Jednym z kryteriów mojego wyboru było że samochód ma mieć taki silnik: ~150KM i palić w cyklu mieszanym poniżej 10L/100km :) To ostatnie było nieprzekraczalne - zostałbym wygnany z domu razem z samochodem ;)
Trik - 25-04-2010, 17:35

zewis napisał/a:
dlatego czekam z niecierpliwoscia na pierwszego uzytkownika benzynowej jednostki
Skoro to jest, w Polsce, rozwiercony 1,5, a auto jest ciąższe od Lancera sedana o raptem 20kg to spalanie będzei w przedziale od 5,9 do 8,5. :)
Morfi - 25-04-2010, 18:39

Ja kupiłem Mitsu dla silniki GDI :D stosunek osiagi/spalanie było jedno z najważniejszych kryteriów. Dalej, wielkość, cena, wyposażenie. No i miało być japońskie :D ale jeżeli mowa o kolejnym bedę śledził jak sprawują sie silniki GDI w koreańsakiej marce. :wink:
zewis - 25-04-2010, 21:12

Uwex napisał/a:
Może niektórym podpadnę , ale nie rozumie jak można skreślić auto z listy ewentualnych modeli do zakupu tylko ze względu na spalanie . Auto musi się komuś podobać , być dla niego funkcjonalne , budzić emocje , dawać frajdę z jazdy , a nie tylko mało palić .

Robie po 150km dziennie i jednak spalanie w tym wypadku jest waznym kryterium. Nie samym Lancerem czlowiek zyje ;) Inne auta tez sa fajne.

Trik napisał/a:
Skoro to jest, w Polsce, rozwiercony 1,5, a auto jest ciąższe od Lancera sedana o raptem 20kg to spalanie będzei w przedziale od 5,9 do 8,5.

No to w miare ok. Nie bede ukrywal, ze kolejnym kryterium jest jakosc wykonania. Mitsu obudzilo moje nadzieje, piszac o bardziej miekkich plastikach itp. Bo porownujac Golfa VI i Lancera, niestety ale VW wedlug mnie zamiata i silnikiem i wykonczeniem (z wygladu uwazam Golfa za gorszego od Lancera, ale autem jezdzi sie w srodku ;) ). Jak cos ASX mi nie podpasuje, to zostane dresiarzem :P

j-rules - 25-04-2010, 21:17

autem jezdzi sie w srodku, ale udajac sie rano do pracy przeciez nie bedziesz wchodzil do auta z zamknietymi oczami by sobie dnia nie popsuc... :) )
krzychu - 25-04-2010, 21:29

zewis napisał/a:
Nie bede ukrywal, ze kolejnym kryterium jest jakosc wykonania. Mitsu obudzilo moje nadzieje, piszac o bardziej miekkich plastikach itp. Bo porownujac Golfa VI i Lancera, niestety ale VW wedlug mnie zamiata i silnikiem i wykonczeniem (z wygladu uwazam Golfa za gorszego od Lancera, ale autem jezdzi sie w srodku ;) ). Jak cos ASX mi nie podpasuje, to zostane dresiarzem :P


Nie wiem co macie z tymi plastikami... Ja swoich w aucie nie dotykam bo od przytulania mam drugą połówkę :P Za to w nowym Lancerze jest smutno... Szaro-buro-czarno....

Paweł_BB - 26-04-2010, 21:22

Ja też kupiłem Miśka dla jego niskiego spalania :D
jurekschroda - 27-04-2010, 12:54

No widać od razu :lol: Dobre ! :wink:
Ten twoj wcale nie pali tak dużo, on ma po prostu za mały bak :mrgreen:

krzychu - 27-04-2010, 12:56

jurekschroda napisał/a:
on ma po prostu za mały bak :mrgreen:


Dla mojego 55l to za mało (co 400km muszę się rozglądać za stacją a i tak podobno jeżdżę oszczędnie) właściciele EVO muszą się nieźle wkurzać.

Anonymous - 27-04-2010, 13:40

tommyc1 napisał/a:
Wolałbym porządne auto klasy średniej wyższej od mitsu niż kolejną pseudo terenówkę ze słabiutkimi silnikami-groźny ryj to za mało żeby auto jechało :/. Kiedy porządne limo albo przestronne kombi???

j-rules napisał/a:
konkurencja tez w sumie mniejsza. A segment accorda jest zapchany z kazdej storny... Nie mniej Lancer odniosl sukces na rynku kompaktów, to i Galant by dal rade. Mam nadzieje, ze wraz z nowym silnikiem Di-D zmieni sie wlasnie chociaz odrobine tez polityka MMC :)

Paweł_BB napisał/a:
Ja też bym wolał, żeby wreszcie Mitsu zrobiło coś wielkości Mazdy 6, Hondy Accord itp. w sedanie i kombi ale na razie pewnie poszli w kierunku zysków bo takie "modne" crossovery sprzedają się bardzo dobrze, u mnie w Bielsku Qashqai'ów jeździ bardzo dużo.

Zgadzam się z Wami! Moim zdaniem brakuje przedstawiciela Mitsubishi w segmencie D (Carisma), segmencie E (Galant) i minivan (Space Star).

Następcę Carismy wyobrażam sobie jako dłuższego i szerszego Lancera w sedanie (i ew. w kombi). Cięzko byłoby mu się odnaleźć w towarzystwie samochodów takich jak Passat, Accord, 407, Avensis czy Mazda 6, ale myślę, że Mitsubishi mogłoby skonstruować taką ofertę, którą nowa Carisma mogłaby się przebić w tłumie.

Galant nie miałby dużej konkurencji. BMW 5, E-klasa, 607...

Co do Space Stara, aktualnie takie samochody są coraz bardziej popularne, co widać głównie na rynku samochodów używanych.

Paweł_BB - 27-04-2010, 16:30

jurekschroda napisał/a:
Ten twoj wcale nie pali tak dużo, on ma po prostu za mały bak :mrgreen:

Święta racja :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group