ASX Ogólne - ASX -zapisy
jurekschroda - 24-04-2010, 11:24
Cytat: | Ja dawno mówiłem, że auto nie będzie tanie ale nikt mnie nie słuchał |
A co, jest drogie ?
To poproszę o wskazanie tańszego auta z segmentu crossover produkowanego w Kraju Kwitnącej Wiśniówki... yyy... tzn Wiśni. Głodnemu chleb na myśli
najtańsze 4wd z dieslem to 87.990 brutto. I to nie jakiś golas, ale calkiem przyjemna wersja Invite.
Dla porównania Lancernik SB wersji Invite z dieslem to 83.740 brutto. tutaj dopiero możemy mowić, że jest drogo. Zwłaszcza, że to silnik klekot vw.
Nawet w porównaniu z "niejapońską" konkurencą ASX wypada dobrze - najtańsza qaszanka nissana z 4wd to 103.500 Wprawdzie z dieslem 2.0, ale jednak. ASX z taką samą mocą i napędem 4wd to 92.990, czyli taniej tak czy siak do tego trochę lepsze wyposażenie i rodowity japończyk.
Nie ma co, tym razem Mitsu naprawdę dało radę.
I jak tu zgodzic się z twierdzeniem, że ASX jest drogi ???
p.s. w następnym numerze Auto Bilda ( czyt. auto świat) będzie relacja z jazdy próbnej. ciekawe do jakiego vw będą porównywać
Paweł_BB - 24-04-2010, 14:35
jurekschroda, masz rację, na tle konkurencji ASX wygląda bardzo OK, ale w temacie o prototypie ludzie rzucali kwotami 50-60 tysięcy za FWD i góra 70 tysięcy za AWD, tymczasem jak widać AWD kosztuje 90 tysięcy co w moim odczuciu jest dużym wydatkiem.
A tak a propos nie pisałem że "jest drogi" tylko że "nie jest tani"
zewis - 25-04-2010, 14:34
Ciekawe jak bedzie w rzeczywistosci ze spalaniem w tych silnikach...Poki co Mitsu Lancer odpadl ze wzgledu na swoja zarlocznosc i cene benzyny na stacji paliw, dlatego czekam z niecierpliwoscia na pierwszego uzytkownika benzynowej jednostki.
Uwex - 25-04-2010, 16:02
Może niektórym podpadnę , ale nie rozumie jak można skreślić auto z listy ewentualnych modeli do zakupu tylko ze względu na spalanie . Auto musi się komuś podobać , być dla niego funkcjonalne , budzić emocje , dawać frajdę z jazdy , a nie tylko mało palić .
jaca71 - 25-04-2010, 16:39
Czy ja wiem? Jednym z kryteriów mojego wyboru było że samochód ma mieć taki silnik: ~150KM i palić w cyklu mieszanym poniżej 10L/100km To ostatnie było nieprzekraczalne - zostałbym wygnany z domu razem z samochodem
Trik - 25-04-2010, 17:35
zewis napisał/a: | dlatego czekam z niecierpliwoscia na pierwszego uzytkownika benzynowej jednostki | Skoro to jest, w Polsce, rozwiercony 1,5, a auto jest ciąższe od Lancera sedana o raptem 20kg to spalanie będzei w przedziale od 5,9 do 8,5.
Morfi - 25-04-2010, 18:39
Ja kupiłem Mitsu dla silniki GDI stosunek osiagi/spalanie było jedno z najważniejszych kryteriów. Dalej, wielkość, cena, wyposażenie. No i miało być japońskie ale jeżeli mowa o kolejnym bedę śledził jak sprawują sie silniki GDI w koreańsakiej marce.
zewis - 25-04-2010, 21:12
Uwex napisał/a: | Może niektórym podpadnę , ale nie rozumie jak można skreślić auto z listy ewentualnych modeli do zakupu tylko ze względu na spalanie . Auto musi się komuś podobać , być dla niego funkcjonalne , budzić emocje , dawać frajdę z jazdy , a nie tylko mało palić . |
Robie po 150km dziennie i jednak spalanie w tym wypadku jest waznym kryterium. Nie samym Lancerem czlowiek zyje Inne auta tez sa fajne.
Trik napisał/a: | Skoro to jest, w Polsce, rozwiercony 1,5, a auto jest ciąższe od Lancera sedana o raptem 20kg to spalanie będzei w przedziale od 5,9 do 8,5. |
No to w miare ok. Nie bede ukrywal, ze kolejnym kryterium jest jakosc wykonania. Mitsu obudzilo moje nadzieje, piszac o bardziej miekkich plastikach itp. Bo porownujac Golfa VI i Lancera, niestety ale VW wedlug mnie zamiata i silnikiem i wykonczeniem (z wygladu uwazam Golfa za gorszego od Lancera, ale autem jezdzi sie w srodku ). Jak cos ASX mi nie podpasuje, to zostane dresiarzem
j-rules - 25-04-2010, 21:17
autem jezdzi sie w srodku, ale udajac sie rano do pracy przeciez nie bedziesz wchodzil do auta z zamknietymi oczami by sobie dnia nie popsuc... )
krzychu - 25-04-2010, 21:29
zewis napisał/a: | Nie bede ukrywal, ze kolejnym kryterium jest jakosc wykonania. Mitsu obudzilo moje nadzieje, piszac o bardziej miekkich plastikach itp. Bo porownujac Golfa VI i Lancera, niestety ale VW wedlug mnie zamiata i silnikiem i wykonczeniem (z wygladu uwazam Golfa za gorszego od Lancera, ale autem jezdzi sie w srodku ). Jak cos ASX mi nie podpasuje, to zostane dresiarzem |
Nie wiem co macie z tymi plastikami... Ja swoich w aucie nie dotykam bo od przytulania mam drugą połówkę Za to w nowym Lancerze jest smutno... Szaro-buro-czarno....
Paweł_BB - 26-04-2010, 21:22
Ja też kupiłem Miśka dla jego niskiego spalania
jurekschroda - 27-04-2010, 12:54
No widać od razu Dobre !
Ten twoj wcale nie pali tak dużo, on ma po prostu za mały bak
krzychu - 27-04-2010, 12:56
jurekschroda napisał/a: | on ma po prostu za mały bak |
Dla mojego 55l to za mało (co 400km muszę się rozglądać za stacją a i tak podobno jeżdżę oszczędnie) właściciele EVO muszą się nieźle wkurzać.
Anonymous - 27-04-2010, 13:40
tommyc1 napisał/a: | Wolałbym porządne auto klasy średniej wyższej od mitsu niż kolejną pseudo terenówkę ze słabiutkimi silnikami-groźny ryj to za mało żeby auto jechało :/. Kiedy porządne limo albo przestronne kombi??? |
j-rules napisał/a: | konkurencja tez w sumie mniejsza. A segment accorda jest zapchany z kazdej storny... Nie mniej Lancer odniosl sukces na rynku kompaktów, to i Galant by dal rade. Mam nadzieje, ze wraz z nowym silnikiem Di-D zmieni sie wlasnie chociaz odrobine tez polityka MMC |
Paweł_BB napisał/a: | Ja też bym wolał, żeby wreszcie Mitsu zrobiło coś wielkości Mazdy 6, Hondy Accord itp. w sedanie i kombi ale na razie pewnie poszli w kierunku zysków bo takie "modne" crossovery sprzedają się bardzo dobrze, u mnie w Bielsku Qashqai'ów jeździ bardzo dużo. |
Zgadzam się z Wami! Moim zdaniem brakuje przedstawiciela Mitsubishi w segmencie D (Carisma), segmencie E (Galant) i minivan (Space Star).
Następcę Carismy wyobrażam sobie jako dłuższego i szerszego Lancera w sedanie (i ew. w kombi). Cięzko byłoby mu się odnaleźć w towarzystwie samochodów takich jak Passat, Accord, 407, Avensis czy Mazda 6, ale myślę, że Mitsubishi mogłoby skonstruować taką ofertę, którą nowa Carisma mogłaby się przebić w tłumie.
Galant nie miałby dużej konkurencji. BMW 5, E-klasa, 607...
Co do Space Stara, aktualnie takie samochody są coraz bardziej popularne, co widać głównie na rynku samochodów używanych.
Paweł_BB - 27-04-2010, 16:30
jurekschroda napisał/a: | Ten twoj wcale nie pali tak dużo, on ma po prostu za mały bak |
Święta racja
|
|
|