Outlander II Ogólne - Outlander wygrywa z Tiguanem w Motorze
VG - 28-04-2010, 11:52
a gdzie napisałem ze to do diesla ?
KowaliK - 28-04-2010, 12:18
Będzie ten skan artykułu?
Anonymous - 28-04-2010, 15:53
VG napisał/a: |
a gdzie napisałem ze to do diesla ? |
myslisz ze do benzyny bedzie prawie 3x drozszy
VG - 28-04-2010, 20:00
arturro napisał/a: |
myslisz ze do benzyny bedzie prawie 3x drozszy |
jak rozumiem masz pewnosc , zapodaj prosze linka
Anonymous - 28-04-2010, 22:22
VG napisał/a: | arturro napisał/a: |
myslisz ze do benzyny bedzie prawie 3x drozszy |
jak rozumiem masz pewnosc , zapodaj prosze linka |
nie mozesz znalezdz wiec prosisz mnie o linka?
celowo "ciagnelem" temat aby wykazac brak wiedzy w tym temacie lub u osoby ktora wprowadzila Cie w blad, gdyz w Touaregu Pb filtr paliwa jest integralna czescia pompy i go sie poprostu nie wymienia.
a tak na marginesie od lat serwisuje auta w ASO vw/audi i zawsze filtry od diesla byly drozsze od benzynowych.
VG - 29-04-2010, 09:39
arturro napisał/a: | VG napisał/a: | arturro napisał/a: |
myslisz ze do benzyny bedzie prawie 3x drozszy |
jak rozumiem masz pewnosc , zapodaj prosze linka |
nie mozesz znalezdz wiec prosisz mnie o linka?
celowo "ciagnelem" temat aby wykazac brak wiedzy w tym temacie lub u osoby ktora wprowadzila Cie w blad, gdyz w Touaregu Pb filtr paliwa jest integralna czescia pompy i go sie poprostu nie wymienia.
a tak na marginesie od lat serwisuje auta w ASO vw/audi i zawsze filtry od diesla byly drozsze od benzynowych. |
Nie wprowadziła mnie w błąd tylko równiez jak ja nie wiedziała o tym, dla niej (tak samo jak dalmnie) prblem z filtrem to wymiana pompy (z tego co piszesz) to jednak jeszcze gorzej dla Tuarega jesli chodzi o koszty nieprawdaż ?.
Reasumujac wymiana filtra (z czymkolwiek by sie to wiazalo) koszowala go 550 zl. Dodam jeszcze jedna uwage , samochod (Touareg) bardzo mi sie podoba ale przy tej masie to tylko silniki powyzej 4 litrow pozowola czerpac przyjemnosc z jazdy.
Kolega byl zdziwoony jak jechal moim Outkiem ze taki maly silnik (2,0) tak sobie radzi.
I jeszcze raz napisze do tej pory nie mialem zadnych problemow z autem i serwisem (MITCAR) radio ktore szumiało bez problemu wymienili na nowe bez dyskusji czy malo szumi czy duzo szumi a pierwszy przeglad kosztowal mnie 450 zl (moj olej) ciekaw jestem ile kosztuje przeglad takiego np. X5.
Anonymous - 29-04-2010, 11:54
VG napisał/a: | Nie wprowadziła mnie w błąd tylko równiez jak ja nie wiedziała o tym, dla niej (tak samo jak dalmnie) prblem z filtrem to wymiana pompy (z tego co piszesz) to jednak jeszcze gorzej dla Tuarega jesli chodzi o koszty nieprawdaż ?. |
nie jest gorzej bo to nie jest element eksploatacyjny i nie powinien byc wymieniany w samochodzie normalnie eksploatowanym (pomijam fakt dlaczego ten filtr musial zostac wymieniony), to tak jakbym ja napisal do fanuff japonskich marek ze maglownica do lancera kosztuje 18tys zl (tyle faktycznie kosztuje) i pisal to w ironiczny sposob ze ktos sobie ja kiedys wymienil i tyle zaplacil.
uwiez mi, zdecydowana wiekszosc produktow OEM do aut niemieckich jest duuuzo tansza od OEM japonskich.
i na przyszlosc radze troche bardziej zaglebic sie w temat zanim napiszesz "ze znajomy znajomego powiedzial..."
karol_alasz - 29-04-2010, 13:38
arturro napisał/a: | w Touaregu Pb filtr paliwa jest integralna czescia pompy i go sie poprostu nie wymienia. |
Ale może się go czyści? Bo chyba nie wymienia całej pompy jak filtr (którego zadanim jest filtrowanie) w końcu się po prostu zapcha?? W swojej robocie tez mam filtry które są integralną częścią np. regulatora obrotów czy też całego kompresora chłodniczego i oprócz rzeczonego czyszczenia można je również wymienić-nie jest to oczywiście takie łatwe ale można i trzeba niekiedy...
Anonymous - 29-04-2010, 14:39
karol_alasz napisał/a: | Ale może się go czyści? Bo chyba nie wymienia całej pompy jak filtr (którego zadanim jest filtrowanie) w końcu się po prostu zapcha?? |
nie wiem wiec sie nie wypowiadam, wiem natomiast ze w obsludze serwisowej przy pozycjach kilometrowych w rubryce wymiana filtra paliwa jest napisane (diesel only).
napisze od razu abym zostal dobrze zrozumiany, filtr nie jest czescia eksploatacyjna ktora powinno sie wymienic przy okreslonym przebiegu tak jak to ma miejsce w wielu autach.
sylb - 29-04-2010, 16:44
Wczoraj jechałem X5 (nową by była jasność), ogólnie banan na twarzy ale musze powiedzieć że plastiki też trzeszczą (jakieś plastiki z tyłu się odzywał). Więc wysiadłem trochę podbudowany że nie tylko u mnie tak jest
VG - 29-04-2010, 19:26
arturro napisał/a: |
i na przyszlosc radze troche bardziej zaglebic sie w temat zanim napiszesz "ze znajomy znajomego powiedzial..." |
nie bardzo rozumiem , nie pisalem ze znajomy znajomego, napisalem ze znajomy a jesli chodzi o dokladnosc to moj dobry przyjaciel ktorego znam od kilkunastu lat wiec ......
po drugie tyle zaplaci wiec albo serwis go naciagnal (to tez nie swiadczy dobrze o serwisie) albo jednak sie wymienia ten filtr wbrew temu co piszesz (przebieg 100 tys km)
Co do marek japonskich i cen czesci to moge podeslac ci rachunki za serwisowanie mojej laguny wowczas zobaczysz co to znaczy "drogi serwis"
Anonymous - 29-04-2010, 22:18
VG napisał/a: | po drugie tyle zaplaci wiec albo serwis go naciagnal (to tez nie swiadczy dobrze o serwisie) albo jednak sie wymienia ten filtr wbrew temu co piszesz (przebieg 100 tys km) |
widzisz dalej mnie nie rozumiesz,
dales przyklad dla fanufff niemieckiej motoryzacji jakie to ich auta sa drogie w utrzymaniu podajac touarega i wymiane filtra za piec stow ktorego nie powinno sie wymieniac w teorii, w praktyce ktos go zapchal i trzeba bylo to zrobic,
rownie dobrze mogles podac przyklad tego typu: moj przyjaciel jechal VW i przebil opone za ktora musial zaplacic 500zl - ale ten VW jest drogi w utrzymaniu.
mam nadzieje ze wkoncu mnie zrozumiales.
VG napisał/a: | Co do marek japonskich i cen czesci to moge podeslac ci rachunki za serwisowanie mojej laguny wowczas zobaczysz co to znaczy "drogi serwis" |
mialem lagune jako sluzbowy samochod, auto sie nie psulo a serwis przegladowy byl na przyzwoitym cenowo poziomie z tego co pamietam ale chyba juz czas zrobic EOT
VG - 30-04-2010, 08:01
arturro napisał/a: |
rownie dobrze mogles podac przyklad tego typu: moj przyjaciel jechal VW i przebil opone za ktora musial zaplacic 500zl - ale ten VW jest drogi w utrzymaniu.
mam nadzieje ze wkoncu mnie zrozumiales.
|
wybacz roznica pomiedzy opona a filtrem jest chyba oczywista dla wszystkich
arturro napisał/a: |
mialem lagune jako sluzbowy samochod, auto sie nie psulo a serwis przegladowy byl na przyzwoitym cenowo poziomie z tego co pamietam |
ja nie musze pamiętac ja to poporstu wiem bo mam na to rachunki a co do awaryjnoisci wystarczy zajrzec na RKLP . Posiadałem kilka aut w swoim nie krotkim juz zyciu w tym japonskie i to wlasnie te ostatnie najmniej (jak dotychczas) sie psuły.
I na koniec patrzac na auta ktore posiadasz juz wiem skad się bierze twoj ortodoksyjny stosunek do tego co napisałem
Anonymous - 30-04-2010, 08:23
VG napisał/a: | wybacz roznica pomiedzy opona a filtrem jest chyba oczywista dla wszystkich |
to jest zadna roznica bo ani filtra ani opony nie powinno sie wymieniac w tym aucie bez potrzeby lub zaniedbania lub czystego przypadku, widze ze jednak nie rozumiesz wiec koniec z mojej strony dyskusji na ten temat.
VG napisał/a: | Posiadałem kilka aut w swoim nie krotkim juz zyciu w tym japonskie i to wlasnie te ostatnie najmniej (jak dotychczas) sie psuły. |
gratuluje naprawde jestem z tego powodu dumny ale wszystko jeszcze przed toba.
VG napisał/a: | I na koniec patrzac na auta ktore posiadasz juz wiem skad się bierze twoj ortodoksyjny stosunek do tego co napisałem |
juz byl taki jeden ktory mi to wytykal wiec wybacz ze wywoluje u ciebie zlosc i niezdrowa zazdrosc, od razu mi wybacz ze twoje auto z naglowka nie wywoluje u mnie niestety zadnych emocji a tym bardziej zrozumienia twojego toku rozumowania i odbierania mojej osoby.
stosunek do tego co napisales mam "zaden", probuje tylko wyjasnic ze to co piszesz nt kosztow eksploatacji touarego jest nieprawda bo filtr w tym aucie nie jest czescia eksploatacyjna tylko zamienna a to jest DUZA roznica.
rezon - 30-04-2010, 09:51
Cytat z jednego z artykułów na onecie - tworzywa wykończeniowe są twarde i możliwie prosto stylizowane, a przestrzeń ...... wytłumiono kawałkiem luźno położonego materiału, a nie przyklejanymi do karoserii matami. Na tym cięcia się nie skończyły... to tak apropos udowadniania wyższości twardych plastików Outlandera nad miękkimi. Cytat dotyczy Dacii Duster. Ja w Outku też mam twarde plastiki, a pod stopami styropian zamiast przyklejanych mat do karoserii mat. Twarde plastiki zaakceptowałem przy zakupie, chociaż uważam, że mogłyby być lepsze. A styropian odkryłem przypadkiem i mocno mnie zaskoczył - nie spodziewałem się białych, luźno położonych płytek w aucie za >100kzł. Chociaż jestem ogólnie zadowolony z Outka, to do ideału mu wiele brakuje, a niektóre zmiany nie doprowadziłyby do bankructwa Mitsubishi - np. zamiana styropianu na coś innego.
[ Dodano: 30-04-2010, 09:58 ]
VG napisał/a: | albo serwis go naciagnal (to tez nie swiadczy dobrze o serwisie | serwisy grupy VW dla mnie w porównaniu do mojego lokalnego serwisu Mitsubishi wydają się być wzorem uczciwości co też nie świadczy dobrze o ASO Mitsubishi i jednostce autoryzującej, która nie odcina się zdecydowanie od takich praktyk. VG, a odnośnie cen to powiedz dlaczego te same części w serwisach Cytryny i Puga potrafią być o 30% tańsze niż w Mitsubishi. Outek to fajne auto, ale bez przesady - nie jest bez wad.
|
|
|