To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - EA2W '99 - stary alfer

KaWu - 10-09-2010, 11:31

stary alfer napisał/a:
Czujniki temperatury niby właściwe. Pozmieniał w programie. Wg niego były niewłaściwe.


Jak nie jest pewny to niech sie podepnie na zimnym silniku i sprawdz jaka jest temp. na klimatroniku w Galu na zewn. i taka sama ma miec czujnik temp. reduktora. No moze pokazac z 2 ° wiecej.

stary alfer napisał/a:
Na razie przejechane 20 tys. bez siupów

Jak na Alasce to nie uwierze.
Ona siadala przed 5K rpm w Colcie 4G92. A tam było 113 KM. A u Ciebie powinno byc 20KM wiecej a przede wszystkim wiekszy apetyt na paliwo ...
No chyba ze masz ustawione przelaczanie np. powyzej 4,5k rpm na benzyne. Albo jezdzisz na ubogiej mieszance i czujesz roznice w mocy auta w stosunku do Pb.

Reasumujac: pewnie masz Arctic :D

Cezar - 10-09-2010, 11:34

KaWu, a jak na oko odroznic Alaske od Artctica?
KaWu - 10-09-2010, 12:34

Np. główki śrubek :wink:
KaWu - 10-09-2010, 12:43

przykladowe fotki wrzucilem w temacie Colta żony:
http://forum.mitsumaniaki...p=747693#747693

stary alfer - 10-09-2010, 13:16

KaWu napisał/a:
Jak na Alasce to nie uwierze.


W Polsce :P Głównie Dolny Śląsk i ostanie 4 tys. Zachodniopomorskie :D

KaWu napisał/a:
No chyba ze masz ustawione przelaczanie np. powyzej 4,5k rpm na benzyne


6 tys.

KaWu napisał/a:
Albo jezdzisz na ubogiej mieszance i czujesz roznice w mocy auta w stosunku do Pb.


Mistrz powiedział, że było zbyt bogato.

stary alfer - 10-09-2010, 13:17

KaWu napisał/a:
przykladowe fotki wrzucilem w temacie Colta żony:


Porównam.

stary alfer - 19-09-2010, 15:57

Czy w EA występują stuki tylnego zawieszenia po deszczu/w deszczu?
Anonymous - 19-09-2010, 16:25

stary alfer napisał/a:
Czy w EA występują stuki tylnego zawieszenia po deszczu/w deszczu?


w Twojej sztuce raczej tak ;) :P :)

stary alfer - 19-09-2010, 16:32

Derpin napisał/a:
w Twojej sztuce raczej tak ;) :P :)


Twoja pomoc jest zawsze nieoceniona ;) :P

Anonymous - 19-09-2010, 17:01

Cytat:
Derpin napisał/a:
w Twojej sztuce raczej tak ;) :P :)


Twoja pomoc jest zawsze nieoceniona ;) :P


wiesz, że zawsze do usług ;) przyjedź dziś na spota to posłuchamy co tam popsułeś :P

stary alfer - 19-09-2010, 17:03

Derpin napisał/a:
przyjedź dziś na spota to posłuchamy co tam popsułeś :P


Wiem, wiem. Wały. Próbuję się wykurować i oszczędzam się przez weekend. W domu szpital.

Hugo - 19-09-2010, 17:15

stary alfer napisał/a:
Czy w EA występują stuki tylnego zawieszenia po deszczu/w deszczu?
Jestem na to uczulony przez CA0 :) , ale w moim EA nic takiego nie zaobserwowałem. Oczywiście oglądałem amorki tylne i widzę, że średnica sprężyny zawieszenia zmniejsza się ku dołowi i na samym dole już ciasno "obejmuje" amor, więc raczej żadne stuki stamtąd nie moga pochodzić, ale kto wie, co przy zużytych amorkach na nierównościach się będzie działo...
stary alfer - 19-09-2010, 17:22

Hugo napisał/a:
ale kto wie, co przy zużytych amorkach na nierównościach się będzie działo...


Mam badanie z 08.02.10.

Zużycie:

LP - 66%, PP - 64

LT - 69% - PT - 64

Od badania przejechane 12 tys. km.

Cholera wie, może coś siada :roll:

Hugo - 19-09-2010, 18:41

stary alfer napisał/a:
Mam badanie
One są nic nie warte, tzn. te badania.
stary alfer - 22-09-2010, 14:50

Co do pukania w tylnym zawieszeniu to chyba znalazłem problem :roll:

ZNALEZIONY PROBLEM



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group