To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Forum ogólne - tania fura ?!

góral1 - 31-08-2010, 06:52

Ja przychylę się do opinii JOSIE powyżej. Vectra A jest dużym i bardzo tanim w utrzymaniu samochodem. Części tanie, instalacja nie chrzani się, a już najlepiej jak jest silnik z jednopunktem np.1.8 jaką obecnie mam ja. Staram się być obiektywny :twisted: Obecnie mam 260tyś.km na szafie. Pewnie był kręcony jak ją kilka lat temu kupowałem więc jak na przebieg 300tyś.km lub więcej spisuje się bardzo dobrze. Z blacha to mit, że jest tak źle. Trzeba tylko dobrze poszukać , ale co prawda po tym wieku nie ma się co cudów spodziewać. Zawsze praktycznie jakieś ogniska korozji będą. Technicznie do Viki pasuje Espero. Oprócz blacy i wnetrza technicznie to jest to samo, ale z wyjątkiem silnika 1.5 16V. Reszta to Vectra w ubraniu Espero. Polecam ci ten samochód, a ilość sztuk do wyboru jest spora. :twisted:
robertdg - 31-08-2010, 11:22

góral1 napisał/a:
Z blacha to mit, że jest tak źle.
:D :D :D Żartowniś

prawdopodobieństwo znalezienia Vectry A z dobrą blacharką, wynosi tyle samo co prawdopodobienstwo trafienia piątki w totolotka, wiec miałes szczęście, ze trafil Ci sie super mega garazowany stan, po lekkich poprawkach blacharskich, na ktore nie zwrociles uwagi.

O polonezach to już nie wspominam, kupisz dobrego poldka, to po paru wirazach zaraz zacznie pekac podluznica pod kolumna kierownicza, drazek reakcyjny bedzie wyrywal mocowanie, a juz nawet nie wspominajcie o dieslach, alternator padnie, to jego koszt i dostepnosc przekroczy wartosc auta, a zeby bylo ciekawiej, po upewnieniu sie na allegro, czy to jest taki alternator, okaze sie ze jest, ale tez okaze sie ze nie jest to taki sam alternator jak w waszym dieslu. Panowie pierdoły wam na głowe się pociskają, pozatym mPoldki to się kupuje w cenie do 300zł a nie za 1000zł, i jeszcze muszą miec w sobie LPG, działające, ale już nie istotne czy pala 20l lpg/100km :twisted:

Anonymous - 31-08-2010, 11:49

góral1 napisał/a:
Reszta to Vectra w ubraniu Espero. Polecam ci ten samochód, a ilość sztuk do wyboru jest spora. :twisted:


A ja myślałem, że Espero to ostatnia Ascona. 8)

Cytat:
pozatym mPoldki to się kupuje w cenie do 300zł a nie za 1000zł, i jeszcze muszą miec w sobie LPG, działające, ale już nie istotne czy pala 20l lpg/100km :twisted:


Cena też zależy od regionu...

http://moto.allegro.pl/li...t&change_view=1

Andrew - 31-08-2010, 11:58

enanthate napisał/a:
A ja myślałem, że Espero to ostatnia Ascona. 8)
Dobrze myślałeś, espero to ascona, a nexia to kadett :wink:
j-rules - 31-08-2010, 12:05

nexia to kadett tylko z lakierem metallic :D
Fragu, a jaki byl Twój początkowy typ? Bo pisales cos w 1 poscie ze masz jakis :D

cns80 - 31-08-2010, 12:24

robertdg napisał/a:
prawdopodobieństwo znalezienia Vectry A z dobrą blacharką, wynosi tyle samo co prawdopodobienstwo trafienia piątki w totolotka, wiec miałes szczęście, ze trafil Ci sie super mega garazowany stan, po lekkich poprawkach blacharskich, na ktore nie zwrociles uwagi.
Rozumiem że Ty wiesz lepiej chociaż nawet nie widziałeś samochodu ? Odpuść sobie :roll:
Fragu - 31-08-2010, 14:49

j-rules, nissan Sunny:)

Primiera niestety raczej odpadnie, 2.0 będzie trochę za dużo spalała. Vectra - myślę myślę.
Galant...raczej też odpadnie.

Przez chwile pomyślałem o Clio, ale jednak trochę małe :D



...wiem, wybredny jestem :twisted:

DjWafel - 31-08-2010, 15:16

Przemyśl jeszcze propozycję nad Seatem Toledo
Morfi - 31-08-2010, 15:32

robertdg, to nie wiesz jak poldek jest idioto odporny :) 8)
j-rules - 31-08-2010, 20:02

jak tak to chyba najlepiej lancera c6, dorwac 1.5 albo 1.6 gaz znosi chętnie, blacha nawet jak dziurawa to autko niezawodne. No i fajnie miec miśka ;)
costa brawa - 31-08-2010, 22:39

poldek z dyzlem tez fajna sprawa - mialem truck`a takiego :D tylko podobnie jak w przypadku 1.4 rovera skrzynia biegow dalej ta sama czyli dziadowskie przelozenia
ale palil tyle co nic ...:D 6.5l przy butowaniu
a benzyniak .. wazne zeby na gazie chodzil :D na benzynie juz nie musi heh - bo w opcje bez gazu lepiej sie w tym wynalazku nie pchac
a i cos pamietam ze przy 1.4 uszczelki pod glowica lecialy czesto czy cos takiego

robertdg - 01-09-2010, 08:40

costa brawa napisał/a:
a i cos pamietam ze przy 1.4 uszczelki pod glowica lecialy czesto czy cos takiego
no bo nie było łatwo o przegrzanie tego silnika, tymbardziej, że miał on znaczny potencjał, w dodatku niewykorzystany, jak juz raz padła usczelka pod głowicą, to bez naprawy u dobrego mechanika, długo nie pojezdziła, kazdy narzekał na te szpilki do głowicy, M9 o długości 410mm, jakby nie było, mieli troche racji, weż tu dokrecaj prawie pół metrową śrube :D producent miał fantazje.
rosomak1983 - 01-09-2010, 11:09

robertdg napisał/a:
mPoldki to się kupuje w cenie do 300zł a nie za 1000zł

Chyba od kogos mega niekumatego :P na złomowaniu dostajesz 500zł biora go niezaleznie od stanu (ale kompletne auto) załatwiaja wszystko i jeszcze przyjada po niego laweta. :wink:

Tomek - 01-09-2010, 12:38

kumpel kupił 3 lata temu poloneza za 340 zł z gazem, polonez caro
1/4 wartosci samochodu to bylo to co mial w baku
sprzedajacy powiedzial, ze wie, ze na zlomie dostalby wiecej, ale auto chodzi to szkoda go, a jemu sie spieszy bo wyjezdza
kolega po zakupie nie wymienil w nim nic, przekulal nim ponad rok bez powaznych napraw i zadnej wymiany oleju, sprzedal za 700 zł
jedynie ubezpieczenie go wynioslo cos 550 zł

góral1 - 01-09-2010, 14:06

Fakt. Pomyłka z tym ESPERO. Rzeczywiście jest to Ascona w innym ubraniu.

Co do opinii ROBERTDG to kolega ma wyraźne uprzedzenia co do Opla :twisted: , a podobno klub zrzesza miłośników marki niezależnie od auta jakim się jeździ. Do informacji: największy problem Vectry A mają z tylnymi nadkolami. Poza tym powtarzam - NIE JEST AZ TAK ŹLE :evil: Ja w swojej mam kilka zaprawek, ale z tym totolotkiem to przesada. Trzeba trochę czasu trzeba poszukać, ale na pewno coś się znajdzie. Jeżeli pod gaz to najlepiej 1.8 lub 2.0. Ja na instalacji zrobiłem już ponad 140tyś.km i zero awarii (oczywiście trzeba regularnie dbać o filtry , regulację itd), a te silniki znoszą to bez problemu.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group