Forum ogólne - tania fura ?!
góral1 - 31-08-2010, 06:52
Ja przychylę się do opinii JOSIE powyżej. Vectra A jest dużym i bardzo tanim w utrzymaniu samochodem. Części tanie, instalacja nie chrzani się, a już najlepiej jak jest silnik z jednopunktem np.1.8 jaką obecnie mam ja. Staram się być obiektywny Obecnie mam 260tyś.km na szafie. Pewnie był kręcony jak ją kilka lat temu kupowałem więc jak na przebieg 300tyś.km lub więcej spisuje się bardzo dobrze. Z blacha to mit, że jest tak źle. Trzeba tylko dobrze poszukać , ale co prawda po tym wieku nie ma się co cudów spodziewać. Zawsze praktycznie jakieś ogniska korozji będą. Technicznie do Viki pasuje Espero. Oprócz blacy i wnetrza technicznie to jest to samo, ale z wyjątkiem silnika 1.5 16V. Reszta to Vectra w ubraniu Espero. Polecam ci ten samochód, a ilość sztuk do wyboru jest spora.
robertdg - 31-08-2010, 11:22
góral1 napisał/a: | Z blacha to mit, że jest tak źle. | Żartowniś
prawdopodobieństwo znalezienia Vectry A z dobrą blacharką, wynosi tyle samo co prawdopodobienstwo trafienia piątki w totolotka, wiec miałes szczęście, ze trafil Ci sie super mega garazowany stan, po lekkich poprawkach blacharskich, na ktore nie zwrociles uwagi.
O polonezach to już nie wspominam, kupisz dobrego poldka, to po paru wirazach zaraz zacznie pekac podluznica pod kolumna kierownicza, drazek reakcyjny bedzie wyrywal mocowanie, a juz nawet nie wspominajcie o dieslach, alternator padnie, to jego koszt i dostepnosc przekroczy wartosc auta, a zeby bylo ciekawiej, po upewnieniu sie na allegro, czy to jest taki alternator, okaze sie ze jest, ale tez okaze sie ze nie jest to taki sam alternator jak w waszym dieslu. Panowie pierdoły wam na głowe się pociskają, pozatym mPoldki to się kupuje w cenie do 300zł a nie za 1000zł, i jeszcze muszą miec w sobie LPG, działające, ale już nie istotne czy pala 20l lpg/100km
Anonymous - 31-08-2010, 11:49
góral1 napisał/a: | Reszta to Vectra w ubraniu Espero. Polecam ci ten samochód, a ilość sztuk do wyboru jest spora. |
A ja myślałem, że Espero to ostatnia Ascona.
Cytat: | pozatym mPoldki to się kupuje w cenie do 300zł a nie za 1000zł, i jeszcze muszą miec w sobie LPG, działające, ale już nie istotne czy pala 20l lpg/100km |
Cena też zależy od regionu...
http://moto.allegro.pl/li...t&change_view=1
Andrew - 31-08-2010, 11:58
enanthate napisał/a: | A ja myślałem, że Espero to ostatnia Ascona. | Dobrze myślałeś, espero to ascona, a nexia to kadett
j-rules - 31-08-2010, 12:05
nexia to kadett tylko z lakierem metallic
Fragu, a jaki byl Twój początkowy typ? Bo pisales cos w 1 poscie ze masz jakis
cns80 - 31-08-2010, 12:24
robertdg napisał/a: | prawdopodobieństwo znalezienia Vectry A z dobrą blacharką, wynosi tyle samo co prawdopodobienstwo trafienia piątki w totolotka, wiec miałes szczęście, ze trafil Ci sie super mega garazowany stan, po lekkich poprawkach blacharskich, na ktore nie zwrociles uwagi.
| Rozumiem że Ty wiesz lepiej chociaż nawet nie widziałeś samochodu ? Odpuść sobie
Fragu - 31-08-2010, 14:49
j-rules, nissan Sunny:)
Primiera niestety raczej odpadnie, 2.0 będzie trochę za dużo spalała. Vectra - myślę myślę.
Galant...raczej też odpadnie.
Przez chwile pomyślałem o Clio, ale jednak trochę małe
...wiem, wybredny jestem
DjWafel - 31-08-2010, 15:16
Przemyśl jeszcze propozycję nad Seatem Toledo
Morfi - 31-08-2010, 15:32
robertdg, to nie wiesz jak poldek jest idioto odporny
j-rules - 31-08-2010, 20:02
jak tak to chyba najlepiej lancera c6, dorwac 1.5 albo 1.6 gaz znosi chętnie, blacha nawet jak dziurawa to autko niezawodne. No i fajnie miec miśka
costa brawa - 31-08-2010, 22:39
poldek z dyzlem tez fajna sprawa - mialem truck`a takiego tylko podobnie jak w przypadku 1.4 rovera skrzynia biegow dalej ta sama czyli dziadowskie przelozenia
ale palil tyle co nic ...:D 6.5l przy butowaniu
a benzyniak .. wazne zeby na gazie chodzil na benzynie juz nie musi heh - bo w opcje bez gazu lepiej sie w tym wynalazku nie pchac
a i cos pamietam ze przy 1.4 uszczelki pod glowica lecialy czesto czy cos takiego
robertdg - 01-09-2010, 08:40
costa brawa napisał/a: | a i cos pamietam ze przy 1.4 uszczelki pod glowica lecialy czesto czy cos takiego | no bo nie było łatwo o przegrzanie tego silnika, tymbardziej, że miał on znaczny potencjał, w dodatku niewykorzystany, jak juz raz padła usczelka pod głowicą, to bez naprawy u dobrego mechanika, długo nie pojezdziła, kazdy narzekał na te szpilki do głowicy, M9 o długości 410mm, jakby nie było, mieli troche racji, weż tu dokrecaj prawie pół metrową śrube producent miał fantazje.
rosomak1983 - 01-09-2010, 11:09
robertdg napisał/a: | mPoldki to się kupuje w cenie do 300zł a nie za 1000zł |
Chyba od kogos mega niekumatego na złomowaniu dostajesz 500zł biora go niezaleznie od stanu (ale kompletne auto) załatwiaja wszystko i jeszcze przyjada po niego laweta.
Tomek - 01-09-2010, 12:38
kumpel kupił 3 lata temu poloneza za 340 zł z gazem, polonez caro
1/4 wartosci samochodu to bylo to co mial w baku
sprzedajacy powiedzial, ze wie, ze na zlomie dostalby wiecej, ale auto chodzi to szkoda go, a jemu sie spieszy bo wyjezdza
kolega po zakupie nie wymienil w nim nic, przekulal nim ponad rok bez powaznych napraw i zadnej wymiany oleju, sprzedal za 700 zł
jedynie ubezpieczenie go wynioslo cos 550 zł
góral1 - 01-09-2010, 14:06
Fakt. Pomyłka z tym ESPERO. Rzeczywiście jest to Ascona w innym ubraniu.
Co do opinii ROBERTDG to kolega ma wyraźne uprzedzenia co do Opla , a podobno klub zrzesza miłośników marki niezależnie od auta jakim się jeździ. Do informacji: największy problem Vectry A mają z tylnymi nadkolami. Poza tym powtarzam - NIE JEST AZ TAK ŹLE Ja w swojej mam kilka zaprawek, ale z tym totolotkiem to przesada. Trzeba trochę czasu trzeba poszukać, ale na pewno coś się znajdzie. Jeżeli pod gaz to najlepiej 1.8 lub 2.0. Ja na instalacji zrobiłem już ponad 140tyś.km i zero awarii (oczywiście trzeba regularnie dbać o filtry , regulację itd), a te silniki znoszą to bez problemu.
|
|
|