Pajero Pinin - Moje wrażenia z użytkowania Pinina
Piotrek4 - 20-06-2015, 10:10
O ja Ja bym złomował, albo szukał zdrowego anglika.
dareqq - 20-06-2015, 10:36
Trza blachę robić ! Spawac konserwowac czyscic
Piotrek4 - 20-06-2015, 21:01
W swojego władowałem 5 litrów tectyl ml, kolejne 5 bodysafe i na to jeszcze 3l tectyl 190. Mam nadzieje że na parę lat wystarczy.
Anonymous - 22-06-2015, 15:41
Tak tak, odpadające kolumny to standard, to na szczęście udało mi się za wczasu oddać do korekty. Kolejne liche rozwiązanie, podskoczysz kilka razy w terenie i urywa kolumny. Swoją drogą to uwaga na te podskoki w terenie - u mnie to było powodem uśmiercenia komputera ECU. Dostał strzała spod kolumny i padł na miejscu.
Piotrek4 - 22-06-2015, 16:06
To może warto za wczasu przyspawać wzmocnienie. Co myślicie?
dareqq - 22-06-2015, 20:12
Poczysc miejsce łączenia kielichów z budą szczotą drucianą. Jak cos będzie nie tak to dziury wyjdą
Kuba0 - 06-07-2015, 18:47
Dziś wymieniłem lewe łożysko z przodu. Trochę mi chrobotało od dwóch miesięcy przy skręcaniu w prawo. Teraz już wiem dlaczego...
https://drive.google.com/open?id=0B-NzFJOyWjmiZ3htZFJlTHBvV2c
Trochę jestem niemile zaskoczony, że w poprzedniej wymianie tego łożyska nie umieszczono dwóch uszczelniaczy (simeringów) i woda miała pole do popisu. Niby włożono łożysko kryte. Nawet pierścień segera nie dal się przez rdzę w cywilizowany sposób wyjąć
Anonymous - 09-07-2015, 11:41
Ja również jutro świętuję! Pora na wymianę chłodnicy klimy i lekki lift przodu ( mocowania zderzaka i osłony chłodnicy na zaciskach ). Btw, macie pojęcie że na dwóch litrach oleju można sporo przejechać bez jakichkolwiek problemów i sygnalizacji z Centrum Obsługi Klienta Indywidualnego pulpitu kierowcy? Serdecznie polecam!
romek atomek - 09-07-2015, 14:33
ja w weekend wymiana listwy wtryskowej / wtryskiwaczy / czyszczenie i przegląd regulatora ..
ma mi to nie zająć całego dnia
Bartek - 09-07-2015, 14:38
romek atomek napisał/a: | czyszczenie i przegląd regulatora |
współczuję - kazać do końca życia "inżynierowi" który umieścił w Pininie regulator ciśnienia od strony grodzi, cokolwiek z nim robić ponad regulację
romek atomek - 09-07-2015, 15:01
Bartek napisał/a: | romek atomek napisał/a: | czyszczenie i przegląd regulatora |
współczuję - kazać do końca życia "inżynierowi" który umieścił w Pininie regulator ciśnienia od strony grodzi, cokolwiek z nim robić ponad regulację |
wiesz - pod chmurką, na trawce .. uwielbiam leżeć pod pininem odkręcać dolot od spodu - te 2 śruby są kochane .. zresztą zdjąć pół biedy - a jak "pięknie wchodzi" z powrotem - poezja .. no ale wiesz, zawsze będzie można go Kärcherem przelecieć ..
[ Dodano: 09-07-2015, 16:21 ]
Sk00tie napisał/a: | Btw, macie pojęcie że na dwóch litrach oleju można sporo przejechać bez jakichkolwiek problemów i sygnalizacji z Centrum Obsługi Klienta Indywidualnego pulpitu kierowcy? Serdecznie polecam! | macie - bo ta lampka przyjacielu to nie czujnik poziomu oleju tylko jego ciśnienia )))))))
Anonymous - 10-07-2015, 10:01
No przecież ciśnienie tych dwóch litrów oleju było w normie, nie widzę precedensu.
romek atomek - 10-07-2015, 16:20
Sk00tie napisał/a: | No przecież ciśnienie tych dwóch litrów oleju było w normie, nie widzę precedensu. | pewnie smog pompy oleju jest nad dnem miski - mnie tam nie było - nie wiem .. ale czasem silniki nie zgłaszają problemów nawet, gdy bagnet po nocy suchy.. i ponoć właśnie dla tego .. a z ciekawości - jesteście zwolennikami lania oliwy na max ? czy po środku ? bo to są szkoły jak otwocka i falenicka
zibi1973 - 11-07-2015, 00:22
Smog jest, ale nad Krakowem i Zakopanem...
Ja leję zawsze poniżej max, ale znacznie powyżej "środka". Która szkoła kest lepsza i dlaczego?
yanes - 11-07-2015, 06:02
A smok jest tylko w Krakowie... Ja dolewam olej jak sobie przypomne i zawsze na bagnecie mam już minimum czyli średni stan po dolewce mam poniżej "środka".
|
|
|