To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Wycięcie katalizatora

booohal - 09-06-2011, 16:49

nie o taki zapach chodzi. jak kat sie konczy to smierdzi jakby ktos za przeproszeniem puscil bąka... w trzech innych autach to przerabialem. FU! :D
smashthedj - 09-06-2011, 16:50

booohal napisał/a:
nie o taki zapach chodzi. jak kat sie konczy to smierdzi jakby ktos za przeproszeniem puscil bąka... w trzech innych autach to przerabialem. FU! :D
:wink:
Owczar - 09-06-2011, 16:56

Panowie, dajcie spokój z tymi rozmówkami. Prosiłem o pisanie o konkretach, a nie o pierdołach. Jak ktoś lubi popisać to zapraszam do działu Off topic.
booohal - 09-06-2011, 20:15

moj post sugeruje ze gdy zaczyna dziwnie smierdziec w samochodzie to mozna szukac przyczyny min w katalizatorze. nie widze pierdolowatosci w mej wypowiedzi...
Marcino - 09-06-2011, 22:55

smashthedj napisał/a:
booohal napisał/a:
dzieki za odpowiedz. chyba u siebie tez tak zrobie bo kat przy wyzszych obrotach wydaje dziwne dzwieki i potrafi śmierdziec czasami.

no bez kata ladniej pachnieć nie będzie :P zwlaszcza na LPG - wali jak z kuchenki gazowej..


wydaje mi sie ze LPG i tak nie bedzie czuć jak dobrze zestrojona. Mi sie nie wydaje zeby moj 14letni katalizator działa poprawnie...

Kamil_Ziomek - 09-06-2011, 23:05

Lpg jest bardziej ekologiczne niż benzyna więc nie zepsujecie tak środowiska :D Ważne to mieć dobry podtlenek propan-butan :D

P.S. Nie tak dawno musiałem zrobić nowe kryzy do wydechu bo mi się trochę rozsypał i jak patrzyłem na katalizator to nie wyglądał źle. auto ma 200150 km (niby) i lat 13.

booohal - 10-06-2011, 19:25

No mi sie tez wydaje ze gazem w ogole nie powinno smierdziec. Moze niedokrecony filterek?? Mialem tak kiedys w mondeo...
Anonymous - 24-06-2011, 23:54

Tak czytam ten temat i zastanawiam się czy ktoś usuwał katalizator w 2.5v6? Jeżeli tak to z jakimi efektami i czy występował CE?
Kamil_Ziomek - 25-06-2011, 15:07

Ja jak naprawiałem wydech to nawet z wyciągnietą drugą sondą to paru kilometrach się CE nie zaświeciło a do pierwszej też mam jakieś zastrzeżenia bo raz w pracy jak z ciekawości podłączyłem lancha to napięcie na sondzie pokazywał 56 mV.
komarsnk - 26-06-2011, 09:13

kuzi napisał/a:
Tak czytam ten temat i zastanawiam się czy ktoś usuwał katalizator w 2.5v6? Jeżeli tak to z jakimi efektami i czy występował CE?


Tak, ja nie mam kata. Dowiedziałem się o tym po zakupie :evil:
Wyskakuje mi CE jak stosuję "emeryten-criuse" czyli tak koło 2,5tys. obr. i z lekko wciśniętym gazem (nie ma znaczenia czy na PB czy na LPG). Pomaga zmiana stylu jazdy :finga: czyli jak go pocisnę i chwilę pojadę tak koło 4 tys to gaśnie lecz muszę przyznać, że na PB szybciej gaśnie... Może dlatego, że póki co na LPG nie mam jeszcze tak dobrego zapłonu mieszanki jak na PB...
Z oczywistych względów nie powiem Ci czy jest różnica pomiędzy jazdą z katem a bez kata... Ładnie brzmi, jeszcze lepiej lata :P spalanie chyba bez zmian bo jest porównywalne to tego co inni Koledzy piszą (czasem nawet i mniej) :)

robertdg - 26-06-2011, 09:23

komarsnk napisał/a:
Tak, ja nie mam kata. Dowiedziałem się o tym po zakupie :evil:
Handlarzyna Cię oskubał :?:
Kamil_Ziomek - 26-06-2011, 13:22

Możesz dorobić tą tulejke o której ktoś już pisał i zobaczyć czy CE się dalej będzie zaświecać.
annihilator - 26-06-2011, 15:46

Mówicie że to wina kat? Ja tak mam od niedawna, zaświeca mi CE gdy zamulam emerycko na drodze (2-2,5k obrotów) i faktycznie by zgasł trzeba przykręcić do 3,5-4k obrotów by zgasło, na benzynie szybciej gaśnie, wydawało mi się ze to raczej wina źle skonfigurowanej instalacji gazowej bo mam tak od ostatniej wizyty u gazownika - wymiana filtrów, sprawdzenie wtrysków + strojenie i wydawało mi się, że to raczej gazownik spaprał, nie przeszkadzało mi to aż tak bardzo by do niego podjechać w trybie pilnym ale wydaje mi się, że to nie kat tylko instalacja gazowa, ewentualnie sonda powoli umiera...
Owczar - 27-06-2011, 09:55

Ja w swoim wyciąłem 3 katy i niestety pojawia mi się błąd. Nie wiem jeszcze, która sonda wypada poza zakres, ale okoliczności identyczne. Emerycka jazda. Mam dorobione dystanse. Tylko teraz muszę się podpiąć pod OBD2 i sprawdzić w czym problem.
komarsnk - 27-06-2011, 16:07

robertdg napisał/a:
komarsnk napisał/a:
Tak, ja nie mam kata. Dowiedziałem się o tym po zakupie :evil:
Handlarzyna Cię oskubał :?:

Niee... Gal kupiony od osoby prywatnej.. ten typ miał go również od osoby prywatnej ;) a ta osoba miała go od Niemca... Ten drugi (czyli pierwszy Polak licząc od początku :biggrin: ) musiał wyciąć kata przy okazji problemów z instalacją gazową bo jakiś &^$#@* inteligent założył do Galanterii instalkę drugiej generacji :evil: mikser, kominek z wywierconą od góry dziurą i zapchany od przodu gąbką, i inne takie historie :evil: żenada.
Nie znam prawdziwego powodu wycięcia kata...

[ Dodano: 27-06-2011, 16:10 ]
Kamil_Ziomek napisał/a:
Możesz dorobić tą tulejke o której ktoś już pisał i zobaczyć czy CE się dalej będzie zaświecać.

Przede wszystkim muszę zmienić świece i kable bo na moich obecnych platynówkach mieszanka się lipnie spala, zapłony wypadają itp. Na PB wszystko gra, na LPG szarpie trochę i telepie na wolnych. Podejrzewam, że wtedy problem z CE nie będzie aż tak dotkliwy.
Tak na marginesie to nie zauważyłem żadnych zmian w dynamice silnika z CE i bez niego...
Jaki CE ma wpływ na pracę silnika?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group