[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Silnik nie odpala po umyciu wodą !
wilukce - 26-11-2010, 20:18
Dobra chłopaki. Misiek prawie zrobiony. Wymieniłem cała przepustnicę z fabrycznie ustawionym TPS'em (miałem połamany czujnik). Autko już pracuje na 6 cylindrach. Nie pali się kontrolka CHECK ENGINE. Autko ma swoją moc. Mimo to lekko wibruje na niskich obrotach. Wydaje mi się, że ma za niskie obroty. Na Drive ma około 400-450 (bardziej wibruje na LPG niż PB) a na Neutralu ma kolo 500. Na neutralu mniej juz dużo wibruje. Poza tym wszystko działa jak należy. No i teraz pytanie do Was o te obroty ? Dodam, że nie uczyłem jeszcze autka obrotów. Chciałem to zrobić jutro, ale zastanawiam się czy te obroty nie są za niskie i może najpierw wyregulować przepustnicę ? Bardzo proszę o pomoc. Najlepiej do jutra do 10 Będę ogromnie wdzięczny !
BigTomala - 26-11-2010, 20:21
wilukce napisał/a: | Dodam, że nie uczyłem jeszcze autka obrotów. | Prosze bardzo http://forum.mitsumaniaki...p=607690#607690
wilukce - 27-11-2010, 15:42
BigTomala, dzięki dzięki
Ja właśnie wyczyściłem silniczek krokowy. Był nieźle zasyfiony przez taki nagar czarny. Jak zacząłem myć to zmienił kolor na taki brązowy Autko zdecydowanie równiej chodzi na wolnych obrotach Mimo to mam jeszcze za niskie obroty. Na N jest to tylko 500 a na D tylko 400. Gdyby było jeszcze mniej to autko by gasło. Myśle jednak, że może się to ustawi z czasem. Narazie da się jeździć W razie pytań będę kontynuował temat. Dzięki wszystkim za pomoc !!!
Psikus - 28-11-2010, 10:58
wilukce, w moim 2,0 po odpięciu akumulatora przez kilkanascie km ma właśnie takie niskie obroty można to "rozjezdzić" ale dla spokoju lepiej nauczyć go obrotów.
wilukce - 29-11-2010, 13:16
Chłopaki wydaje mi się, że muszę jeszcze wymienić kable i świece. Dziś rano zapaliła mi się kontrolka CHECK ENGINE. Odpiąłem aku i do tej pory nie znalazło żadnych błędów. Wydaje mi się, że któraś świeca nie daje rady. Albo kable. Któryś cylinder chyba przerywa. W ogóle autko na niskich obrotach drży i obroty falują. Aparat dobry - kopułka czysta - palec nowy. Kable i świece prawdopodobnie nie wymieniane od 3 lat. Komputer znalazłby jakieś błędy gdyby kable i świece były do *upy ? Może ktoś miał taką sytuację. Pewnie jak którys garnek nie chodzi to ciśnienie powietrza jest inne i chociażby ten czujnik może coś wywalić. Niech mnie ktoś uświadomi albo poprawi.
[ Dodano: 29-11-2010, 13:37 ]
http://allegro.pl/ngk-rc-...1333027100.html - co myślicie o tym ?
http://moto.allegro.pl/sw...1343640348.html
no i świece. Chciałem znaleźć jakieś tańsze trochę może. Tzn te denso za trochę nie na mój budżet w tej chwili. Może coś NGK ? Jak ktoś ma jakiś ciekawy link to proszę pisać. Ja w między czasie będę szukał i czytał forum. Dzięki z góry.
swinks_UK - 29-11-2010, 14:11
Może być również MAF uszkodzony, albo wtyczka zalana wodą i skorodowana. Spotkałbym się z kimś kto ma takiego samego Miśka i podmieniłbym MAF dla sprawdzenia.
wilukce - 29-11-2010, 17:50
Co to takiego ten MAF ? Wyczytałem tylko - mass air flow ?
[ Dodano: 29-11-2010, 17:54 ]
przepływomierz ?
fj_mike - 29-11-2010, 18:58
wilukce napisał/a: | przepływomierz ? |
Tak
wilukce - 29-11-2010, 19:00
Można go rozebrać i sprawdzić go ?
Owczar - 29-11-2010, 19:09
wilukce, za chwilę przeniosę ten temat do kosza, bo tracę już cierpliwość. Przez ten wątek przewinęło się już kilka problemów. Myślę, że co najwyżej 1 miał związek z zalaniem wodą, a reszta to niefachowe naprawy i próbowanie na własną rękę naprawiać coś o czym się nie ma pojęcia.
Tu masz o przepływce:
http://forum.mitsumaniaki...er=asc&start=15
Tu masz o świecach:
http://forum.mitsumaniaki...?t=8489&start=0
Tu masz przewody:
http://forum.mitsumaniaki...=jakie+przewody
I zanim zadasz pytanie w którymkolwiek z tych tematów to przeczytaj je od początku.
KaWu - 30-11-2010, 08:08
wilukce napisał/a: | Dziś rano zapaliła mi się kontrolka CHECK ENGINE. Odpiąłem aku i do tej pory nie znalazło żadnych błędów. |
Zapaliło przy równomiernej , jednostajnej jeżdzie Np 1 km jazdy przy ok. 90km/h
wilukce - 30-11-2010, 17:58
Owczar, przepraszam za bałagan w tym temacie. Przyznam, że trochę się zapomniałem pisząc niektóre rzeczy. Jestem na forum 1,5 miesiące i obiecuję poprawę. Myślę jednak, że jeśli ktoś kiedykolwiek będzie miał jakieś problemy z zapłonem i elektryką znajdzie w tym temacie dużo cennych rad.
KaWu napisał/a: | Zapaliło przy równomiernej , jednostajnej jeżdzie Np 1 km jazdy przy ok. 90km/h |
Pamiętam, że zapaliła mi się jak sie zatrzymałem przed bramą i poszedłem ją otworzyć. Jednak dziś zrobiłem trase 300 km i autko oprócz tego, że troszeczkę szarpie na niskich obrotach to chodzi dobrze i kontrolka się nie pojawia. Może coś śnieg gdzieś wleciał. Kto to wie. Wiemy jaka wczoraj była pogoda ... a mój Misiek nisko zawieszony.
|
|
|