To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II Ogólne - [II 2.2 DID] 2,2 problem z odpalaniem w zimie

13zbyszek13 - 02-03-2011, 17:31

Grzesq napisał/a:
Dlatego nie masz problemów z odpalaniem :mrgreen:


Jak się teraz ciesze że zabrakło dla mnie przy zamawianiu 2,2 .

joachim69 - 02-03-2011, 20:27

no tylko że połączenie wyciszenia made in japan plus pedek grozi trwałym uszkodzeniem słuchu :lol: :lol:
mitsu00 - 02-03-2011, 20:39

joachim69 napisał/a:
no tylko że połączenie wyciszenia made in japan plus pedek grozi trwałym uszkodzeniem słuchu :lol: :lol:
A to wyciszenie skada się ze zwykłej folii i styropianu :finga:
skaut - 13-04-2011, 10:09

Trochę późno, ale zawsze. 28.12.2010 napisałem zapytanie do shella jaka jest temperatura zablokowania zimnego filtra.
Odpowiedź otrzymałem 13.04.2011 :shock: Szybcy są :finga:
Poniżej wklejam to co napisał Pan z shella:
"Witam
Temperature blokady zimnego filtra (CFPP)jest zawsze zgodna z polska normą czyli < -20 [C], jednak dokładne dane partii paliwa znajdują się na stacji paliw w certyfikacie jakości,

Niestety nigdy nie jesteśmy w stanie powiedzieć ile parafin jest obecnych w układzie paliwowym, obecnośc ich moze diametralnie obliżyć ten parameter I spowodować blockadę, dlatego w okresie zimowym należy do paliwa kazdorazowo dolewać tz. Depresatora w ilości 50 ml na 50 l paliwa (przed tankowaniem)"

Zadałem kolejne pytanie, że z tego co wiem stosowanie depresatorów w nowoczesnych silnikach diesela jest raczej zakazane przez gwarantów.

Odpisał mi:
"Twierdzenie, że nowoczesne silniki Diesla źle znoszą dodatek depresatorowy jest bzdurą, gdyby tak było to każede paliwo zimowe szkodziłoby i psuło silniki, a tak nie jest,
Dodatek depresatorowy znajduje się również w oleju silnikowym, który stosuje Pan cały rok i co ... to też ma psuć silnik ???
Każde paliwo Diesel'owskie Shell zawiera dodatek obliżający CFPP, tylko istnieje jeszcze kwestia jego steżęnia w paliwie, stanu układu paliwowego, miejscowych przemrożeń, zalążków krystalizacji itd. dlatego zalecam dodawanie takiego dodatku zimą, prewencja"

Co o tym sądzicie?

Komandor - 13-04-2011, 10:23

Nie mam diesla ale zapytałbym MMC Polska o oficjalne stanowisko ws depresatorów.
Gunner - 29-01-2012, 19:50

Uwaga mrozy idą!!!
2.2 znow postoja :biggrin:

mitsu00 - 29-01-2012, 20:00

Gunner napisał/a:
Uwaga mrozy idą!!!
2.2 znow postoja :biggrin:
Albo od razu proponowalbym zakup kilku szt na zapas. Polowa ceny w porownaniu z cena w ASO:
http://allegro.pl/filtr-p...2072055128.html
:D

jmgmotocykle - 29-01-2012, 22:04

albo jeszcze jutro na szybko spuścic cały syf z filterka (parafina/woda) zaworem do tego przeznaczonym - mnie od czasu jak każdej jesieni wykonuje ten zabieg to outek nigdy nie odmówił posłuszeństwa :mrgreen:
mitsu00 - 29-01-2012, 22:09

jmgmotocykle napisał/a:
albo jeszcze jutro na szybko spuścic cały syf z filterka (parafina/woda) zaworem do tego przeznaczonym - mnie od czasu jak każdej jesieni wykonuje ten zabieg to outek nigdy nie odmówił posłuszeństwa :mrgreen:
A tak z ciekawosci zapytam: ten zaworek do spuszczania wody to ten obok czerwonego kapturka na zdjeciu z linka ktory podalem wyzej?
jmgmotocykle - 29-01-2012, 22:14

tak - dokładnie pod tym czerwonym , na imbus 5mm - odkręcasz i podnosisz do góry (dość energicznie trzeba pociągnąć(4 oringi trzymają)) - czekasz aż przestanie kapać (max 5 min) , zakręcasz, odpalasz silnik i czekasz chwile - musi się filterek odpowietrzyć - najlepiej zrobić małą rundę (2-3km) - u mnie niezawodny sposób :biggrin:
Anonymous - 30-01-2012, 23:52

U mnie zeszłoroczna zmiana EOLYSa chyba pomogła. Nie mam żadnego problemu z zamarzaniem filtra. a w zeszłym roku miałem to 5 razy.
kaammyyk - 31-01-2012, 14:47

Mam pytanie czy ten problem filtra dotyczy tylko outka 2.2 czy także c-crossera i 4007ki?
Pytam bo myślę o zakupie jednego z biźniaków.

Anonymous - 31-01-2012, 16:30

Dotyczy również Citroena i Peugeota - zeszłej zimy dzwoniłem do ich ASO.

Ale tak jak pisałem wcześniej, po zmianie EOLYSa u mnie jest wszystko OK. Również dzisiaj, a było w nocy -17.

mitsu00 - 31-01-2012, 20:24

venglin napisał/a:
Dotyczy również Citroena i Peugeota - zeszłej zimy dzwoniłem do ich ASO.

Ale tak jak pisałem wcześniej, po zmianie EOLYSa u mnie jest wszystko OK. Również dzisiaj, a było w nocy -17.
A co mial zawarty w tym plynie cer z temperatura krzepniecia paliwa?
Anonymous - 02-02-2012, 00:47

Nie wiem, też to dla mnie jest tajemnicą. Pewnie chodzi o zastosowany rozpuszczalnik, czy inny wypełniacz, a nie o sam tlenek ceru. W ASO twierdzili, że była akcja serwisowa związana z zamarzaniem EOLYSa. Pisałem o tym w zeszłym roku.

Faktem jest, że w zeszłym roku już przy -14 miałem problemy każdego dnia. W tym roku jest OK.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group