Nasze Miśki - Diablo 2.0 GTi c68
rosomak1983 - 24-01-2011, 00:00
Hubeeert napisał/a: | że jak dajesz w rurę to trzeba zmieniać częsciej i kontrolowac stan. |
hmm niewiem jak macie mnie za jakiegos kata to jestescie w duzym błedzie.
Ludzie dynamicznie jezdzic ale jesli cisne bardziej to mozna ten czas mierzyc w sekundach...
Pozatym Diablo wcale nie trzeba krecic wysoko, jezdzie od samego dołu, Wydaje mi sie za auto jedzie momentem bo bez problemu rozpedza sie od 1 czy 1.5 tyś obr. i czuc wyrazny zryw, niewiem jak wypadłby na tle innych Gtików, ale jazda nim jest taka fajna lekka i zrywna auto momentalnie przyspiesza, pewnie po czesci zasluga niskiej masy ale frajda jest przednia.
Hubeeert - 24-01-2011, 00:06
Nie wiem do czego pijesz.
W instrukcji mojego Mirage było jak wół napisane, że w ciężkich warunkach (jazda miejska, duże obciążenia, częste jazdy na zimnym silniku) należy olej zmieniać co 3000 mil.
Trzymam się tego.
rosomak1983 - 24-01-2011, 00:17
Hubeeert napisał/a: | Nie wiem do czego pijesz. |
tylko odpisuje na sugestie ,,jak dajesz w rure''
xluki - 25-01-2011, 14:35
Gdybyś za jakiś czas chciał go sprzedać to odezwij się do mnie
rosomak1983 - 25-01-2011, 16:14
xluki, podrzuciles mi pewien pomysł
Walnac ten znak kamikaze co masz pod podpisem ,odpowiednio wyskalowana na maske DIABLO
Ciekawe ile za takie cos, JA_GOOD poslij mi kosztorys na priv
Ja_good - 25-01-2011, 16:45
Priv wyslany
PS.dobrze ze na dachu nie chcesz
Adi_3kGT - 25-01-2011, 17:13
Rosomak bo ludzie na pasach nie bedą nadążać uciekać przed takim znaczkiem
t0bin - 26-01-2011, 17:20
Czyżby autko już się znudziło..?
http://moto.allegro.pl/cz...1430200149.html
Podejdzie ten silnik do carismy..?
rosomak1983 - 26-01-2011, 17:30
kolego czytaj uwaznie chodzi o drugiego czarnego rozbitka. Diablo dał swój wizerunek do celów marketingowych.
t0bin - 26-01-2011, 17:43
Reklama więc mam nadzieję, że spotkam go jak będę przejeżdżał przez Łańcut
matunio20 - 29-01-2011, 00:15
Witam kolego, powiedz dokładnie czy było coś robione z głowicą? poszerzane jakieś kanały czy coś? Bo przyznam, że też bym chętnie rozwiercił na 2.0, w sumie mam g4cn w lantrze, a to to samo co 4g67.
Aha, i czy tłoki w 2.0 mają taki sam skok jak te w 1.8 i różnią się tylko średnicą, czy mają tez inny skok?
rosomak1983 - 29-01-2011, 10:25
matunio20, w glowicy były powiekszane dremlem kanały wraz z powiekszaniem wlotów w kolektorze dolotowym oraz dopasowaniem jednego do drugiego (znany zabieg tuningowy)
Co do tłoków to zostalo to zrobione nastepujaco; rozwiert na 2.0, tłoki z eclipse , korby z 4g67 czyli musisz znalesc konkretny zakład który Ci wprasuje te tloki na ciepło. Generalnie do rozwiertu musisz znalesc bdb zakład, w Rzeszowie moge polecic zakład pana Kowala maja precyzyjne urzadenia i własnie tam byl rozwiercany silnik Diabla, oraz zostały wprasowane tloki.
Mi mechnior w innym aucie wprasowywal tłoki u jakiegos zwykłego szlifiarza czy cos i efekt ze tlok stanał na tulejce wiec pamietaj jak cos tylko bdb zakład jesli chcesz rozwiercac i zakładac tłoki na korby.
matunio20 napisał/a: | ha, i czy tłoki w 2.0 mają taki sam skok jak te w 1.8 i różnią się tylko średnicą, czy mają tez inny skok? |
nie wiem na 100% ale wynika ze tutaj tloki róznia sie jedynie srednica z tymi z 4g63
pozdro
matunio20 - 29-01-2011, 18:10
dziękuję za pomoc. a nie wiesz ile to może dokładnie kosztować? chodzi mi głownie o szlif bloku i głowicy...
A ile waży Diablo?
rosomak1983 - 29-01-2011, 19:08
Rozwiert 4 cylindrów jakies 200zł
a szlif kanałów wlotowych głowicy to raczej grubsza sprawa, dwa trzy dni roboty...
Mój kolega robił to sam bo za drogo taka robote komus zlecać. generalnie albo samemu albo po koleżeńsku zeby ktos Ci zrobił bo ceny w normalnym zakładzie pewnie od 500zł tak podejrzewam.
matunio20 napisał/a: | A ile waży Diablo? |
ponoc 940 sprawdze jeszcze.
matunio20 - 29-01-2011, 19:39
ehhh, mój waży 1200... A cym najlepiej kanały w głowicy szlifować?
|
|
|