To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - "Dzidzia" CC9A a prościej Colt z serduchem od Evo

BeNeK - 26-01-2012, 21:40

Kleju napisał/a:
Po co Ci taka wielka suszarka??? :D Zanim to wstanie, miną lata świetlne :p

Przy jakiej wartości obrotów (2,3 bieg) miałeś max doładowanie na tej starej turbinie? I ile dmuchałeś?


Locha konkretna :D Kleju ma rację na takiej turbinie będzie pewnie niezły lag .
Colcik jest na prawdę świetny ! W jaką moc celujesz ? ~350hp ?

londolut - 26-01-2012, 22:17

350 koni to miało na poprzedni setupie ;) Teraz coś koło 400 jak nie więcej na takim ślimaku :P
Misiek :) - 26-01-2012, 23:31

a czy dół zostaje czy będziesz coś dłubał z dołem aby nie było takiej pustki??
Anonymous - 27-01-2012, 09:25

Klejak poprzednie turbo na biegach o ktore pytasz "wstawalo"miedzy 3 a 3,5 tys obrotów.

Odnosnie mocy to hamownia pokazala lekko ponad 260 km a docelowo mialo byc 340 km na małym turbo, wiec zostańmy przy tych wartosciach.Pewnie sie nie zawiode na nowym setupie ale wole nie memlać jęzorem bez sensu.

Misiek na razie skupiam sie na sprawach bieżących :)

krzychu - 27-04-2012, 17:43

Ale albo jestem ślepy albo nigdzie nie jest napisane jak wygląda sprawa z tylnym napędem (w zwykłym colcie czy to był 4x4)? Co z dyferencjałem (mocowaniem), półośkami, piastami itd....?
Anonymous - 28-04-2012, 17:59

masz racje w temacie przedstawiony jest gotowy projekt bez opisu.Baza to colt fwd, natomiast dawca całosci to Evo i w mniejszej czesci Eclipse.
krzychu - 28-04-2012, 20:16

A jak wyglądają przeróbki z tyłu? Trzeba ciąć coś?
rosomak1983 - 28-04-2012, 20:28

krzychu napisał/a:
Trzeba ciąć coś?

cała wneke koła

Saqu - 29-04-2012, 11:12

colcina kozak :D
macia - 29-04-2012, 21:03

Browciu, tak tylko dla informacji napiszę, że zrealizowany projekt evocolt niejakiego TJunga był parę miesięcy temu wystawiony za 50k i długo nie czekał na nabywcę 8) Wprawdzie "trochę" inny niż Twój, ale pomysł podobny :) Wyobrażam sobie jak ten skurczybyk musi dawać do pieca :twisted:
mkm - 29-04-2012, 21:11

macia napisał/a:
zrealizowany projekt evocolt niejakiego TJunga był parę miesięcy temu wystawiony za 50k i długo nie czekał na nabywcę 8) Wprawdzie "trochę" inny niż Twój, ale pomysł podobny :)

To są zupełnie inne projekty i inne wykonanie.
Jak Browar, go dopieści to dopiero wtedy będzie tak można napisać :wink: .

rosomak1983 - 29-04-2012, 21:18

mkm napisał/a:
To są zupełnie inne projekty i inne wykonanie.

Budzet tez jeden od drugiego odległy.

macia - 29-04-2012, 21:25

Chłopaki, ja tylko podałem przykład ile kosztuje prawdziwy evo-colt i że są różne drogi :) Oczywiście póki co obydwa projekty nieporównywalne z czego wszyscy zainteresowani zdają sobie chyba sprawę:) No ale Browar nie powiedział jeszcze ostatniego słowa:)
mkm - 29-04-2012, 21:50

macia, to trzeba napisać, że przy EvoColcie nie ma górnego limitu :biggrin: . (zresztą chyba przy każdym projekcie nie ma :wink: )
Sugar TJunga też ponoć zmierza w kierunku 800KM, więc bez kolejnego dofinansowania się nie obejdzie, potem pewnie 800 będzie mało i tak dalej i tak dalej :D .

Browar-owi, ile by nie miał to też będzie ciągle mało :mrgreen:

rosomak1983 - 30-04-2012, 00:21

mkm napisał/a:
macia, to trzeba napisać, że przy EvoColcie nie ma górnego limitu :biggrin: . (zresztą chyba przy każdym projekcie nie ma :wink: )

Jest limit, spokojnie i im wyzej poprzeczka tym wiecej nowych problemów. Ale silnik z EVO 9 miałby ich znacznie mniej.
mkm napisał/a:
Browar-owi, ile by nie miał to też będzie ciągle mało :mrgreen:

fajna sugestia, :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group