To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA6A/W 2.0TD] Throtle Solenoid Valve System

berlov - 10-04-2011, 16:52

Milo, kawał dobrej roboty!
Wczoraj z rana przeczyściłem i rozrusząłem u siebie EGR ( zarówno EGR jak i korpus na którym jest przepustnica był zasyfiony do tego stopnia że otwór w przepustnicy nie był praktycznie drożny ). Dodatkowo wyczyściłem wtyczkę w zaworze ( była mocno zaśniedziała ). Teraz znowu poczekam do przyszłego weekendu i jak błąd wyskoczy będę działał dalej.
Takie działania małymi krokami mają taki plus , że jak wreszcie uda się rozwiązać problem , będzie przynajmnije wiadomo co było prawdziwą przyczyną.

Hugo - 10-04-2011, 22:13

Cytat:
Takie działania małymi krokami mają taki plus , że jak wreszcie uda się rozwiązać problem , będzie przynajmnije wiadomo co było prawdziwą przyczyną.
I jakie samozadowolenie...
berlov - 10-04-2011, 23:17

Samozadowolenie to mam już teraz, bo do tej pory zawsze jak mówiłem, że ide do gatażu naprawiać samochód oznaczało,że to czego teoretycznie nie da sie sparolić, spatolę i będzie trzeba mnie sholować na lince holowniczej do mechanika:)
milo - 11-12-2011, 10:27

Odłączyłem wczesniej opisywany układ http://imageshack.us/phot...dsc00658bx.jpg/

Teraz jest podłaczone jak powinno być bez żadnych przeróbek jeżdzę już ponad 3- tygodnie i ani razu nie wyskoczył mi błąd 41

Owczar - 11-12-2011, 12:27

milo napisał/a:
Teraz jest podłaczone jak powinno być bez żadnych przeróbek jeżdzę już ponad 3- tygodnie i ani razu nie wyskoczył mi błąd 41


Może inna rezystancja w niskich temp?

berlov, a u Ciebie wymiana pomogła?

milo - 11-12-2011, 12:39

Owczar napisał/a:
Może inna rezystancja w niskich temp?


Nie sądze... zimą się zaczeło i było zimno dobrze że jest już dobrze

[quote="Owczar"]berlov, a u Ciebie wymiana pomogła?[/quotz

Z tego co wiem to pomogła ale już sprzedał auto

berlov - 11-12-2011, 17:00

U mnie pomogło wszystko naraz wiec trudno sprecyzować co tak naprawde było spaprane. Odstawiłem samochód do mechaniora na wymianę rozrządu i przy okazji poprosiłem go o dokładne wyczyszczenie dolotu ( razem z EGR i przepustnicą ) i wykasowanie błędów kompem. Przed odstawieniem wymeniłem tego solenoida który brałem od Ciebie i od tej pory był spokój.
Owczar - 11-12-2011, 17:20

Porobiłeś wszystko i sprzedałeś? ;>
berlov - 11-12-2011, 23:44

Porobiłem większość i sprzedałem. Tak szczerze to nie miałem do niego serca już, bo ciągle po mechanikach z nim jeździłem, a do tego sam wiesz, ze diesel to nie jest nalepszy silnik do tego wozu wiec i tak był bez perspektyw. Teraz śmigam A3 1.8 turbo i nic mi nie klekocze pod maską a do tego mam czym przycisnąć przynajmniej :)
Owczar - 11-12-2011, 23:50

berlov, dobry dobra decyzja :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group