Forum ogólne - Samochód do 28 tyś
Marcin-Krak - 20-03-2011, 13:39
No fajnego masz Cupra
robertdg - 20-03-2011, 13:47
Outka widziałem, Cupra fajna, a jak już się obnażasz, to trzeba było tak konkretniej
mkm - 20-03-2011, 14:29
Jeszcze kilka Twoich postów przeczytam i faktycznie padnę.
Proponuje Ci najpierw taką Celicą pojeździć (lub poczytać na jakimś forum), a potem ją zachwalać
mkm - 20-03-2011, 16:28
Bo miałem jej dwie generacje? Bo mamy obecnie trzecią Corollę? Bo mamy służbówki od Yarisa do Avensisa? Wystarczy?
A Ty jakie masz doświadczenie z Toyotą?
mkm - 20-03-2011, 18:06
Poczytaj na autocentrum
cabaniarz - 20-03-2011, 18:52
A propos toyoty corolki, miałem rocznik 2000 tzw. okularnika . 0 słownie zero awarii, parę lat temu sprzedałem i co jakiś czas widzę jak ją jeszcze ujeżdżają Ale słyszałem, że modele z późniejszych lat są coraz gorsze pod względem jakości i awaryjności
Anonymous - 20-03-2011, 19:47
vendetta napisał/a: | Te koniki w Toyocie, przynajmniej według danych podawanych przez producenta, nie przekładają się na osiągi. A i spalanie ma większe. |
bo ma beznadziejnie zestopniowana skrzynie biegow...
Energo - 20-03-2011, 21:12
Mogę zapytać skąd takie opinie ? Dwa linki (filmy kolegów z Corolla Club) zapraszam do dyskusji
http://www.youtube.com/watch?v=AW5c8e3Xvyw
http://www.youtube.com/wa...ex=5&playnext=2
Morfi - 20-03-2011, 21:23
Energo, CTS i CTR to ta sama klasa. Kilku znajomych miało lub ma Toyoty od Starletki po Avensisa. Roczniki od 1993 do 2007 i nikt nie narzeka na awaryjność tylko deenbe napisał/a: | bo ma beznadziejnie zestopniowana skrzynie biegow... | to mówi prawie każdy i podczas jazdy da się wyczuć. Nie obejmuje to silnika 1.3 E10 w którym kuzyn już ma 350 tys z lpg .
Dlatego wybór ctr lub tym bardziej itr byłby dla mnie osobiście lepszy. Itr ma jeszcze szpere fabryczną i to bajka na zakrętach
Energo - 20-03-2011, 21:55
Morfi napisał/a: | Energo, CTS i CTR to ta sama klasa ....
Dlatego wybór ctr lub tym bardziej itr byłby dla mnie osobiście lepszy. Itr ma jeszcze szpere fabryczną i to bajka na zakrętach |
Honda ma większy silnik, 2.0. TS to silnik 1.8 . Honda ma katalogowo 200 HP, TS ma 192. Sam fakt że TS potrafi jechać jak CTR to juz jest coś, raczej godnego pochwały niż potępienia. Oczywiście silnik CTR można łatwiej modyfikować, 220 HP nie jest niczym nadzwyczajnym, i wtedy Corolla TS nie ma szansy. Chyba że jest to wersja TS Compressor (220 HP) to wtedy znowu pójdą równo.
Piszecie o skrzyni w Corolli, że to wada. A ja powiem że to zaleta. Dzięki takiej skrzyni, TS potrafi być na codzień normalnym cywilnym autem, spalającym nie wiele więcej niż silniki 1.6 L. Jeśli masz ochotę poszaleć, to wykorzystujesz krótkie przełożenia i wysokie wartości rpm, wtedy Corolla zamienia się w CTR. Ale czy na pewno można ją porównywac do Hondy ?
Corolla nie rdzewieje, nie psuje się. Moje auto ma 7 lat i w tym czasie wymieniłem opony, pasek wieloklinowy i żarówki w reflektorach.
m6riano - 20-03-2011, 21:55
cabaniarz napisał/a: | A propos toyoty corolki, miałem rocznik 2000 tzw. okularnika . 0 słownie zero awarii, parę lat temu sprzedałem i co jakiś czas widzę jak ją jeszcze ujeżdżają Ale słyszałem, że modele z późniejszych lat są coraz gorsze pod względem jakości i awaryjności |
Mojemu wujkowi ostatnio w Corolli'98 e11 5d liftback złamała się rączka do otwierania klapy(łapka zespolona z łapka do otwierania wlewu paliwa), cena w ASO jedyne 350 zł...;-)
mkm - 20-03-2011, 21:58
Energo, bo mamy XXI wiek więc powinno być superextraordynaryjnie
Sam wiesz ile kosztuje TS. W tych pieniążkach (przy założeniu, że nie kupujesz ulepa) znajdzie się bardziej podniecające wozy.
Filmiki wrażenia nie robią. Zobacz jak chodzi 20 letnie 1.8 made by Mitsubishi
http://www.youtube.com/watch?v=Fpjbc2pfJzE
Anonymous - 20-03-2011, 22:01
Co więcej - jedenastoletni egzemplarz kosztuje 10 tysięcy.
http://otomoto.pl/mitsubi...-C18021004.html
m6riano - 20-03-2011, 22:02
ps. auto ma przejechane 155tys. a ma brudniejsze"zaciuchane" fotele niż u mnie przy 340tys.
http://allegro.pl/corolla...1498063268.html
Energo - 20-03-2011, 22:02
m6riano napisał/a: |
Mojemu wujkowi ostatnio w Corolli'98 e11 5d liftback złamała się rączka do otwierania klapy(łapka zespolona z łapka do otwierania wlewu paliwa), cena w ASO jedyne 350 zł...;-) |
no to rzeczywiście wielka awaria jak na 13 letnie auto I dziwne że wujkowi chciało sie pytać o cene w ASO, skoro na allegro kupi taką część pewnie za 20 zł
|
|
|