To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant VR4 E88A 92-96 - VR4 z Wrocławia na sprzedaż

Darti - 08-05-2012, 19:24

właśnie wróciłem z myjni i zrobiłem kilka zdjęć (aparatem Zorka 5), link do albumu :

http://www.fotosik.pl/u/darti/album/1182831

znalazłem od góry tylko kod paskowy na skrzyni biegów : BSV9880-WVVF , rozrusznik mam od przodu pod skrzynią

edit :

wychodzi że mam skrzynię W5M33-2-WVVF

Frost - 08-05-2012, 22:03

Марка Модель Комплектация
Mitsubishi Galant Hatchback (E-E74A) 2.0 (240Hp) (6A12) 4WD MT
Mitsubishi Galant Sedan (E-E84A) 2.0 (240Hp) (6A12) 4WD MT

skrzynia jest od powyższych Galantów :)

Darti - 08-05-2012, 22:36

czyli od turbo ... :D
dahu - 08-05-2012, 23:02

Frost napisał/a:
Марка Модель Комплектация
Mitsubishi Galant Hatchback (E-E74A) 2.0 (240Hp) (6A12) 4WD MT
Mitsubishi Galant Sedan (E-E84A) 2.0 (240Hp) (6A12) 4WD MT

skrzynia jest od powyższych Galantów :)


Tak , tylko te silniki jak dobrze pamiętam to są rzędowe czwórki (E-E74A) , (E-E84A) ale nie jestem na 100% pewien bo sam długo galantami 4x4 się nie interesuje :D Tylko nie bijcie jak źle mówię.

swinks_UK - 08-05-2012, 23:05

Nie...
dahu napisał/a:
...rzędowe czwórki (E-E74A) , (E-E84A)

a fałki, co zresztą na zdjęciach widać.
Pogooglaj zanim coś napiszesz... :wink:

dahu - 08-05-2012, 23:11

O_o to fałki też wychodziły uturbione fabrycznie :shock: byłem przekonany że tylko rzędówki były uturbione :)
Saqu - 09-05-2012, 08:32

dahu napisał/a:
O_o to fałki też wychodziły uturbione fabrycznie


to samo legnumy 2,5 TT , 3000gt to samo były TT :P

Wszyc - 09-05-2012, 08:45

Darti napisał/a:
czyli od turbo ...


inna by nie mogła być bo by nie podeszła :P

[ Dodano: 09-05-2012, 08:47 ]
Cytat:
O_o to fałki też wychodziły uturbione fabrycznie byłem przekonany że tylko rzędówki były uturbione


rzędówki nie wychodziły uturbione w ogóle w serii E5 chyba że liczymy diesla :P

Darti - 17-08-2015, 14:50

Niestety mam smutną wiadomość dot. tego Galanta - mianowicie skończył się silnik a dokładniej tłoki poszły papa (w sumie mogliśmy go za bardzo nie podkręcać :twisted: )
Wsadziliśmy już 2,5 V6 tylko półośki brakuje i Galant będzie jeździł już tylko jako E88A :(

Hubeeert - 17-08-2015, 16:14

Darti napisał/a:
półośki brakuje
której?
Darti - 18-08-2015, 13:38

Hubeeert napisał/a:
Darti napisał/a:
półośki brakuje
której?

Nie wiem czy od pasażera czy kierowcy ale wiem, że jest "łamana" tzn dwuczęściowa z łapą w środku - od skrzyni idzie pod silnikiem na prosto a potem jest zgięta przegubem w stronę koła

Frost - 18-08-2015, 21:44

Od strony kierowcy ;)
Hubeeert - 19-08-2015, 07:18

No to pech, niestety ta co nam została po projekcie E54A+E74A+E88A=E5(7)4A już poszła.
Darti - 19-08-2015, 08:14

Hubeeert napisał/a:
No to pech, niestety ta co nam została po projekcie E54A+E74A+E88A=E5(7)4A już poszła.


Szkoda :(



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group