| 
				
					| Nasze Miśki - 3000GT SL 91' MT
 
 Barciech - 08-03-2012, 16:48
 
 bardzo fajne autko
   kleryk-3kgt - 08-03-2012, 23:29
 
 
  	  | Xsystoff napisał/a: |  	  | Dobra decyzja   | 
 
 Choćby dlatego że auto zaczęło normalnie pracować, nie falują obroty, TPS da się wyregulować, lżej mu na bank jakieś 40kg
  ogólne, mniej problemów. mkm - 09-03-2012, 04:23
 
 A co z uszkodzeniami poinstalacyjnymi? Zmieniałeś poszczególne wiązki, rury itp. w całości czy "łatałeś"?
 Przy montażu jest pięknie, ale dopiero przy demontażu widać jak dużą ingerencją w auto jest instalacja gazowa
  . zbyszek05 - 09-03-2012, 09:52
 
 Decyzja o usunięciu gazu była prawidłowa... Uważam że jak chce się jezdzić tanio to trzeba kupić tańszy w eksploatacji samochód....Wiem ,że przy tych cenach paliwa jest porażką mieć 3.0 na samej pb ale...wykarmić się da tylko trzeba delikatniej czasami jezdzić - znaczy przepisowo
 kleryk-3kgt - 09-03-2012, 10:37
 
 mkm: Zostały otwory w bagażniku i to wszystko. Reduktor był doczepiony do wspornika przy grodzi wiec nie ma śladów. Na rurach od wody była przerwa i trójnik do reduktora, skróciłem rury i podłączyłem do zaworów w grodzi.
 Duża ingerencją może być instalacja turbo
  LPG to banał, podłączyć się pod wtryski, wodę, zamontować butlę przewody itd. w sumie ogarnięta ekipa robi to w 5h. Ingerencja jest taka że masz otwory których seryjnie nie było. Najgorzej jest z kablami, gazowniki nie oszczędzali taśmy izolacyjnej. Zrobię to żeby było ładnie, ale nie teraz, mam na myśli to http://allegro.pl/peszel-...2115749834.html sporo roboty bo trzeba każdy przewód odłączyć i zlutować tym oplotem. Ale warto.
 
 Zbyszek, to nie jest samochód do codziennej jazdy, to trzeba rozróżnić, samochody jakich ludzie używają do codziennego życia i takie z który czerpie się przyjemność z jazdy. Tak wiec LPG w takich samochodzie to pomyłka.
 Xsystoff - 09-03-2012, 12:24
 
 Tez jestem takiego zdania, ze weekendowa zabawka w postaci Evo, 3000GT czy Galanta VR4 z lpg to porazka. Natomiast gazior w zwyklym Coltcie, Galancie czy Carismie czemu nie.
 
 Wpadnij kiedys do nas na spota, chetnie bym obejrzal autko, bo nigdy w zyciu nie siedzialem nawet w 3000GT, a auta sa ekstra.
 kleryk-3kgt - 09-03-2012, 12:51
 
 
  Jak go kupowałem, tez byłem "dziewicą" i nie zauważyłem że przyspiesza w ponad 17 sek do 100   
 Na razie go nie pokazuję za bardzo, za 2 miesiące dopiero będzie zwrot podatku i zrobię blacharkę bo wymaga poprawy i malowania całego samochodu oraz wstawienie nowych hamulców.
 Nie mniej jednak, z chęcią przyjadę na spot po tym co mam zrobić.
 zbyszek05 - 09-03-2012, 13:07
 
 kleryk - wiesz że jak samochód stoi to się psuje
  Dlaczego nie chcesz żeby służył do codziennej jazdy .Zrób co masz zrobić przy aucie i pokazuj ludziom że się da ...odrestaurować i dostojnie jezdzić kleryk-3kgt - 09-03-2012, 22:07
 
 Nie chce jeździć nim na co dzień bo żeby zaparkować, potrzebuję 1,5 miejsca parkingowego. Część ulic jest dobrym stanie, a część nie, np. staromiejska ma studzienki 10cm. ponad ulicą i dziury takie że ciężko przejechać zwykłym samochodem. Do samego szczecina, droga w przebudowie, kręgosłup boli już po 2km.
 Ostatnio jechałem innym samochodem kawałkiem "autostrady" szczecin Gdańsk, powiem Ci że nim bym nie przejechał, a jeśli nawet, to nie bezawaryjnie.
 Tak więc tylko po sprawdzonych drogach
   Saqu - 09-03-2012, 23:09
 
 kleryk-3kgt, nie przesadzasz? auta na dużo większej glebie śmigają po drogach i jakoś dają rade
 Jogurt - 10-03-2012, 20:48
 
 Saqu, nysą nie haczysz o nic? uważam na drodze a i tak zglebionym rekinem trę co chwila spodem o coś więc kolegę rozumię.
 Anonymous - 10-03-2012, 20:59
 
 
  	  | Jogurt napisał/a: |  	  | Saqu, nysą nie haczysz o nic? uważam na drodze a i tak zglebionym rekinem trę co chwila spodem o coś więc kolegę rozumię. | 
 
 zamienimy się sprężynami ? ;D bo ja mam problem tylko jak jestem na warsztacie i nie ma jak ramion od podnośnika pod niego wstawić
   Jogurt - 10-03-2012, 21:05
 
 Derpin, to jeden łapie za błotnik i podnosi a drugi wsuwa łapę. ja tak przynajmniej robię. a springów i tak nie wymienię bo jak się zaczyna równy asfalt ...
 Anonymous - 10-03-2012, 21:09
 
 
  	  | Jogurt napisał/a: |  	  | Derpin, to jeden łapie za błotnik i podnosi a drugi wsuwa łapę | 
 
 powiedzmy że coś takiego uprawiamy
  ew żaba z przodu potem z tyłu i już siedzi, i zawsze to pytanie on obniżony jest ? hehe jak odpowiadam że to seria i dopiero zejdzie jeszcze w dół, to oczy mają takie         Jogurt - 10-03-2012, 21:18
 
 Dominik a po 2 gumy też musisz na łapy podkładać żeby nakładek progowych nie gięło ?
 kleryk-3kgt, sory za ot w temacie.
 
 |  | 
 |  |