Nasze nieMiśki ;-) - Cytryna All Inclusive .
BeNeK - 20-06-2012, 12:58
eremita, 10 litrów ?? Oo . Nasze kombi w te upały , z klima i dość żwawą jazda w mieście pali 7,6-8/100km A Exclusive pali w mieście około 6,5-7/100km przy spokojniej jeździe , jak się lata po mieście jak odrzutowcem to ok 9-10/100km a na prawdę jest czym pojechać .
Na warsztacie okazało się że trzeba wymienić uszczelniacz na wale -,-
fj_mike - 20-06-2012, 13:03
BeNeK napisał/a: | Na warsztacie okazało się że trzeba wymienić uszczelniacz na wale -,- |
I tak dobrze, że przy okazji zrzutu skrzyni
BeNeK - 20-06-2012, 13:51
fj_mike napisał/a: | BeNeK napisał/a: | Na warsztacie okazało się że trzeba wymienić uszczelniacz na wale -,- |
I tak dobrze, że przy okazji zrzutu skrzyni |
Zasadniczo tak mam nadzieję że już nic nie wyskoczy , bo jak tak to jak c5 przyjedzie to jej chyba bagaja złoję porządnie !!
eremita - 20-06-2012, 14:09
BeNeK napisał/a: | eremita, 10 litrów ?? Oo . Nasze kombi w te upały , z klima i dość żwawą jazda w mieście pali 7,6-8/100km A Exclusive pali w mieście około 6,5-7/100km przy spokojniej jeździe , jak się lata po mieście jak odrzutowcem to ok 9-10/100km a na prawdę jest czym pojechać .
Na warsztacie okazało się że trzeba wymienić uszczelniacz na wale -,- |
A kombi macie w automacie czy z manualną skrzynię? moze automat tak dokłada
Nawet nie chce sprawdzać i ile by wyszło przy pełnym wciskaniu gazu
Cały czas nie mogę odżałować że zmieniłem gala na c5 w dieslu
BeNeK - 20-06-2012, 14:33
eremita, Manual , winą dużego spalania mogą być wtryski , nasza paliła kiedyś w graniach 9/100 i nie zawsze chciał odpalać , okazały się wtryski... Po wymienia na nowe spalanie spadło , ożyła trochę , łatwiej odpala Tylko wymiana wtrysków jest dość droga(1500zł) . Ale nie martw sieHdi to Bardzo dobre silniki , nie do zajechania w szczególności te starsze , nasza kombi ma przelot około 340.000 i ma się bardzo dobrze
A jak chcesz poczytać o Kombiaku to tu masz LINK do topicu
Czarnule odbieramy dziś wieczorkiem
Pozdrawiam !
Xsystoff - 20-06-2012, 16:03
eremita napisał/a: | moze automat tak dokłada
Nawet nie chce sprawdzać i ile by wyszło przy pełnym wciskaniu gazu |
No przeciez pisalem ze sama skrzynia hydrokinetyczna doklada 2-3l w miescie, to w manualu bedziesz mial wlasnie 7-8l i to jest normalny wynik jak na 2l diesel. Automatem trzeba sie nauczyc jezdzic, sporo przyzwyczajen z manuala jest zlych.
BeNeK - 12-07-2012, 23:40
c5 dzielnie obróciła trasę Polska-Krym bez jakich kolwiek przygód,niespodzianek etc.
I ciekawa Historia na Krymie dostaliśmy propozycję sprzedaży c5 za 8500€ Ale nawet bez chwili zastanowienia oferta z naszej strony została odrzucona Ciekawe czy jak pojedźmy Kombiakiem to też ktoś będzie chciał podkupić ?
Ale teraz tak na chłodno wydaje mi sie że 8,5k 'ojro' to przyzwoicie Ogólnie pewne jest tylko jedno , że po tej c5 będzie c6 Ale na razie zostaje bo na prawdę się bardzo dobrze sprawuje i szkoda było by sprzedawać tak utrzymanego samochodu
Ok a teraz pytanie do kogoś kto się zna . Czy w c5 bez problemu zainstaluje się TurboTaimer ? Bo po prostu czasem nie ma czasu ochłodzić porządnie tej turbiny (zawsze min20-30s musi być) a TT załatwił by tom sprawę .
BeNeK - 17-07-2012, 20:36
Myślę nad zmianą koloru felg , który według was lepie leży ?
Brązowy:
Grafitowy:
Czarny:
Biały:
Czy może Oryginalny :
Wszyc - 17-07-2012, 23:05
ten biały subtelnie podkreśla jajowatość żabojada
BeNeK - 19-07-2012, 16:34
Czarnula przejechała u nas już 25.000 km
Prezencik
I hurtowo jedzie na chip'a z kombiakiem ... Jesli ze 110 konnego Hdi można wyciągnąć 170km to z tego coś pod granice 200km ?? Własnie zabierałem sie za montaż filterka przed chwilką a tu na polu sąsiada ok 50metrów od nas , małe tornadko sobie fikało ,co to się dzieje kurde ...
Psikus - 11-08-2012, 21:02
Oryginalny kolor wygląda dobrze. Ciemna felga będzie musiała być większa. Co do C6 - z jakiegoś powodu szybko tracą na wartości - strasznie to drogie w utrzymaniu.
BeNeK - 19-08-2012, 23:18
Psikus napisał/a: | Oryginalny kolor wygląda dobrze. Ciemna felga będzie musiała być większa. Co do C6 - z jakiegoś powodu szybko tracą na wartości - strasznie to drogie w utrzymaniu. |
Może i fakt , zostaje oem kolor. Na forum cytrynki czytałem że o dziwo nie są drogie w utrzymaniu jak są utrzymane, bo jak sie trafi strucel to wiadomo ... Hamulce to jeden tłoczek?Zawieszenia jak i silnika się nie boje , w silniku podstawą są turbinki bo dość drogie w wymianie , rozrzad trochę droższy od 2.0 hdi ale nie dużo Chyba że czegoś nie wiem :d?
Psikus - 20-08-2012, 21:01
BeNeK napisał/a: | Chyba że czegoś nie wiem :d? | na forum cytrynki nie o wszystkim widocznie piszą. Co do zacisków-z obrazka wynika że w 2,7 są 2 tłoczki - ja nie rozbierałem osobiście więc głową nie ręczę - ale jak nie zapomnę to rzucę rzucę okiem jutro -akurat wisi na podnośniku taka z przelotem powyżej 300kkm. Czy nie drogie w utrzymaniu - są części po 20 złotych, ale są tez i naprawy liczone w tysiącach ja osobiście wolał bym c5 ostatniej generacji.
BeNeK - 20-04-2013, 20:03
Mały up .
c5 jeździ w dalszym ciągu bezawaryjnie
Brama podczas bardzo wietrznej pogody postanowiła pogłaskać drzwi cytryny
Obecny przebieg :
O ile przebieg jest prawdziwy to od 11.2011 do 04.2013 cytryna przejechała u nas 43.000km i cały czas rośnie NA tygodniu wpadły nowe gumki
Małe podsumowanie co kupiliśmy do/zrobiliśmy w c5 przez te 17miesięcy :
-kompletny rozrząd z pompa wody i innymi pierdołami
-Kompletne sprzęgło OEM
-Koło Dwumasowe OEM
-Świece Żarowe wymieniane w ASO
-Poduszka skrzyni i silnika OEM
-x4 opony FIRESTONE FIREHAWK SZ90
-Tarcze i Klocki przód BREMBO
-Regeneracja zacisków przednich
-Klocki hamulcowe tylne
-Pompka spryskiwaczy reflektorów OEM
-Sprawdzona wydajność wtrysków(wsio ok , tak jak powinno być)
-Wkładka pipercrossa
-Końcówki drążków
Chyba tyle , tak mnie jakoś dzisiaj zebrało na krótkie podsumowanie
Wszyc - 21-04-2013, 09:53
Nie mało zostało zrobione
|
|
|