ASX Ogólne - AS&G system
bubel90 - 12-10-2014, 00:52
jan1994, działa poprawnie nawet jeżeli nie włączy silnika system ten włącza silnik dopiero jak (pomijając sprzęgło i wciskanie hamulca) auto swobodnie się tocząc przekroczy 3 km/h. Ja często staczam się z górki w korku z wyłączonym silnikiem pilnując, żeby było to MEGA powoli ale zawsze do przodu Wiem,że niby nie powinno się bo wspomagania nie działają, ale praktyka czyni mistrza
aircross - 12-10-2014, 11:58
A czy ten czujnik sprzęgła nie jest jeszcze do czegoś używany?
Hubeeert - 12-10-2014, 19:35
aircross napisał/a: | że w tym wątku też nikt nie wie jak to G! wyłączyć tak, żeby się nie włączał? |
Komputerem serwisowym.
[ Dodano: 12-10-2014, 20:26 ]
aircross napisał/a: | czy ten czujnik sprzęgła nie jest jeszcze do czegoś używany? |
Np do obsługi tempomatu.
aircross - 14-10-2014, 11:39
Hubercie
Zarówno w serwisie mitsubishi jak i w serwisie citroena poinformowano mnie, że nie są w stanie wyłączyć AS&G na stałe i nie chodzi o strach przed producentem, tylko brak takiej opcji
Daj adres serwisu, który to potrafi zrobić
Hubeeert - 15-10-2014, 16:38
Ciekawe, ETACS powinien to umożliwić....
Poszperam, dam znać.
aircross - 16-10-2014, 21:26
THX, czekam
Popeye1 - 16-02-2015, 11:31
Po tygodniu od odbioru auta ciężko coś powiedzieć o systemie z prostej przyczyny: system nie działa poniżej 3 st. C; czekam na wiosnę.
r.barcinski - 16-02-2015, 14:40
mi się ostatnio włączył przy +1 ?!? ale to był jeden jedyny raz - też zawsze się włączał dopiero od powyżej 3 na plusie
tokyo - 17-02-2015, 03:30
Witam
Jezeli chcecie to wylaczyc do wyciagnijcie wtyczke z czujnika sprzegla i po klopocie.
Sa dwie, trzeba wyciagnac ta blizej sciany grodziowej odpowiada ona za pelne wcisniecie sprzegla do konca.
Serwis nie pytajcie o takie rzeczy, nie maja takiej mozliwosci.
Mozna to usunac poprzez wyprogramowanie i usuniecie skladnikow as&g - troche pracy i paprania sie. Sprzeglo wystarczy
Mark442 - 17-02-2015, 10:07
A przypadkiem w wersji modelowej na 2015 po lewej stronie kokpitu nie ma przycisku wyłączającego ten system ?? Podobnie jak systemu kontroli trakcji...
Polecam też instrukcję przeczytać, nie często, ot tak czasem przed zaśnięciem...
jan1994 - 17-02-2015, 10:18
Mark442 oczywiście masz rację, ale tu chodzi o wyłączenie AS&G na stałe. Ten przycisk o którym napisałeś wyłącza system ale do ponownego uruchomienia silnika
tokyo dzięki za dobrą radę - na pewno wielu z nas z tego skorzysta
Mark442 - 17-02-2015, 11:38
... oczywiście masz rację, ale tu chodzi o wyłączenie AS&G na stałe. Ten przycisk o którym napisałeś wyłącza system ale do ponownego uruchomienia silnika ...
Jesteś tego pewien ?? Spróbuj to zrobić zgodnie z instrukcją - a zobaczysz różnicę. Na wyświetlaczu komputera będziesz miał zaznaczoną kontrolkę systemu na czerwono... Poczytaj i zrób to po Bożemu... Więcej via priv.
jan1994 - 17-02-2015, 19:29
Jestem tego pewien. W instrukcji obsługi mam taki zapis : "Układ AS&G zostaje automatycznie włączony po włączeniu zapłonu". Być może, że w wersji modelowej z 2015r jest tak jak napisałeś - tutaj jest prowadzona dyskusja o układzie AS&G w modelach z wcześniejszej produkcji.
Mark442 - 17-02-2015, 20:50
A to trzeba napisać wyraźnie rok modelowy... a nie trzeba się domyślać. W wersji na 2015 jest przycisk. Przytrzymanie powyżej 3 sek powoduje, że masz pulsującą kontrolkę z napisem AS&G (kolor czerwony), krótkie potwierdzenie przyciskiem powoduje stałe wyłączenie układu (napis AS&G w kolorze czerwonym nie pulsuje). Powtórne wykonanie czynności uruchamia układ ponownie (kolor zielony). Podobnie jest z układem kontroli trakcji (tutaj jedynie napis ON lub OFF przed uruchomieniem silnika na wyświetlaczu komputera).
Przed uruchomieniem silnika (pozycja kluczyka ON) informuje o stanie poszczególnych układów na wyświetlaczu komputera (ON lub OFF)...
Wedrowiec - 17-02-2015, 21:39
To poszli po rozum do głowy...
|
|
|