To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Galant E39A VR4 2.0 16V Turbo

rosomak1983 - 13-04-2012, 14:15

Cytat:
Ross, ale jaja se robisz, czy serio pytasz :?:

serio , no rozumiem ze musisz wprowadzic powietrze pod cisnieniem z kompresora do dolotu ale co dalej ??? a tamto okragłe co to ?

swinks_UK - 13-04-2012, 14:38

Czynność wygląda następujaco:
- między turbo a ickiem rozłączasz rury, na silikonowy/gumowy łącznik i opaskę montujesz ten drewniany okrągły wynalazek zwany adaptorem
- końcówkę węża z adaptora podpinasz do kompresora
- podajesz ciśnienie o ok. 0.3 bara wyższe niż peak w swojej aplikacji
- spryskujesz mydlanym sprajem graty i sprawdzasz czy są jakieś bąble (jak z dętką) a także nasłuchujesz czy pojawia się pssssst z dolotu.
Metoda pozwala sprawdzić nieszczelność na opaskach, wężach gumowych łączących, icku, wężykach podciśnień, przepustnicy, uszczelkach kolektora, itd.

Maretzky85 - 13-04-2012, 20:15

swinks_UK, sprawdzałem całość układu w komplecie, około miesiąca temu i było szczelnie. Jak przełożyłem IC do białego to musiałem go opuścić przez inny zderzak, i nie zauważyłem, że jak go opuszczę to śrubka wychodzi prosto w jeden z kanałów powietrznych...
Dlatego wcześniej pisałem, że szczelny, bo się nie spodziewałem :P
Pospawali mi, teraz powinien być szczelny :P Sprawdzę jeszcze i napiszę jak będę miał chwile co i jak :)

Torp12 - 13-04-2012, 21:31

Maretzky85 napisał/a:

Pospawali mi, teraz powinien być szczelny :P Sprawdzę jeszcze i napiszę jak będę miał chwile co i jak :)


Szczelny szczelny :)

Marek mnie dzis przewiozl kawalek tym monstrum:) Ja pierdziu , tyle wam powiem. Spokojnie idzie i nagle w fotel bach jak turbo zapompuje:) Naprawde fajnie to jezdzi:) Moze zmienie zdanie o turbo, kto wie;)

Maretzky85 - 15-04-2012, 20:34

No i D. Coś znowu jest nieszczelne... Próbowałem stroić z Piworem w roli pilota, ale niestety skończyliśmy jak się zaczął znowu AFR rozjeżdżać... i wydaje mi się, że znowu coś zaczęło świszczeć :/ Więc znowu jak będę miał chwilkę to znowu napompuje wszystko i zobaczymy...
Saqu - 15-04-2012, 20:46

ale przeboje z tym dolotem masz :(
Bartek - 16-04-2012, 09:30

1.5 bara robi swoje - powietrze ucieka, gdzie mu najłatwiej ;)
rosomak1983 - 16-04-2012, 12:35

Marku stroisz na 1.5 bara ??? :shock:
Wojciech Bogacz - 16-04-2012, 13:43

rosomak1983 napisał/a:
Marku stroisz na 1.5 bara ???

Coś mi się widzi, że to całkiem sporo - jak to "dmuchnie" to pewnie nieźle autko wyrywa :) )

Bartek - 16-04-2012, 16:09

rosomak1983, znasz pojęcie peak'a?
Hubeeert - 16-04-2012, 16:20

Bartek rosomak najlepiej zna wszelkie pojęcia ;)
rosomak1983 - 16-04-2012, 16:36

Hubeeert napisał/a:
Bartek rosomak najlepiej zna wszelkie pojęcia ;)

tak ale dopiero po Hubercie :P
Bartek napisał/a:
rosomak1983, znasz pojęcie peak'a?

Bartek napisał/a:
1.5 bara robi swoje - powietrze ucieka, gdzie mu najłatwiej ;)

a była o nim mowa ???
Po wtóre jak tylko spytałem Marka...

swinks_UK - 16-04-2012, 18:26

rosomak1983 napisał/a:

Bartek napisał/a:
rosomak1983, znasz pojęcie peak'a?

Bartek napisał/a:
1.5 bara robi swoje - powietrze ucieka, gdzie mu najłatwiej ;)

a była o nim mowa ???

Była... :wink:

Maretzky85 - 16-04-2012, 21:22

No dobra... Uszczelka pod wtryskiem była zawinięta, a poza tym spierdziela przez ośkę przepustnicy :/ Ktoś przerabiał może temat ?
Przepustnicy, a nie uszczelki pod wtryskiem :P

BTW. Najwyższy peak u mnie zarejestrowany to 1,58 bara :P
Wróciłem do seryjnego wastegate solenoida, bo trójdrożny jak był podłączony to doładowanie było w zasadzie at random :/
Teraz ładuje 0,8 bez peaków :P

swinks_UK - 16-04-2012, 22:08

Maretzky85 napisał/a:
No dobra... Uszczelka pod wtryskiem była zawinięta, a poza tym spierdziela przez ośkę przepustnicy :/ Ktoś przerabiał może temat ?

Przerabiał :mrgreen:
Części zamienne tutaj:
http://www.worksevo.com/s...products_id=415
Opis z obrazkami tutaj:
http://forums.evolutionm....haft-seals.html

Obok najczęściej typowanego podejrzanego w postaci orurowania, icka i wężyków typowymi miejscami "wycieków" są:
wspomniana ośka na przepustnicy
uszczelka pod kolektorem dolotowym
uszczelka przepustnica - kolektor
uszczelki wtryskiwaczy
śrubka od regulacji wolnych obrotów



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group