To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - 3000GT 94/SL - reaktywacja

piotr_bb - 22-01-2013, 21:23

GóR3K napisał/a:

Ciekawe czy mają w ofercie rozpórki do Sigmy :) (tak wiem Sigma to nie jest sportowe auto;p)


ale rozpórka nie zaszkodzi :biggrin: zerknij na te wymiary jeżeli są takie same to pomierzę rozstawy śrub na kielich może podejdzie . Juz wcześniej przyglądałem sie Twojej furce znajomy ma taką samą i powiem kawał solidnego i ponadczasowego autka :wink: tylko do takich rarytasów to trzeba takich zapaleńców , którzy nie szczędzą czasu i kasiorki niewielu moich znajomych to rozumie :doubt:


t0m3k - 23-01-2013, 22:23

może mnie będzie stać kiedyś na taką rozpórke to najwyzej zrobie na wymiar do mojej i Gór3k bedzie mogl sobie kupic tez bez problemu :D
mkm - 04-08-2013, 14:12

piotr_bb, ogrom własnoręcznej pracy, dokładność, staranność i podejście powala.
Jak będziesz miał luźny kolektor, to ponoć zima ma być długa tego roku 8)
Pozdrawiam i miło było poznać.

piotr_bb - 04-08-2013, 22:48

Żebyś tego nie pożałował , ale faktem jest że jesteś maniakiem :wink: w polerowaniu i co najważniejsze wiesz na ten temat wszystko ja do tego nie mam serca , czasu i cierpliwości . Dzięki za pouczającą rozmowę i do następnego spotkania .
pawel.wkk - 15-09-2013, 23:36

Dopiero teraz trafiłem na ten temat, wow, miazzzzga... Coś nowego dzieje się w projekcie?
piotr_bb - 18-09-2013, 21:56

pawel.wkk napisał/a:
... Coś nowego dzieje się w projekcie?


Jak finanse pozwolą to na wiosnę 3,5 cm w dół i może sportowy kolektor wydechowy :wink:

piotr_bb - 28-03-2014, 20:08

Długo w temacie nic się nie działo , ale nadszedł czas na renowację tapicerki i paru dodatków .


Pierwsze podejście obszycie alkantarą nie wyszło najlepiej , za dużo przeszyć i nie wyglądało to zbyt ciekawie , więc czas na flokowanie ale problemem jest przygotowanie powierzchni pod flok jest z tym trochę zabawy .

Problemem był materiał z którego zrobione są boczki drzwi : trzeba dosłownie zedrzeć skaje naklejoną na prasowaną tekturę i tu przydaje się opalarka , po usunięciu okazało się że tektura nie jest w dobry stanie , zaczyna się kruszyć i rozwarstwiać .

Wymyśliłem że pokryję całą żywicą , która w genialny sposób związała luźne warstwy i je utwardziła , potem tylko małe zmatowienie i podkład epoxydowy dwie cienkie warstwy ( między nimi szpachla poliestrowa miękka jak na plastik w miejscach ubytków ) pod flokowanie żeby nie było widać przebarwień i żeby klej pod flok nie wsiąkał za szybko do podłoża bo mógłby nie trzymać . Przy okazji wygłuszyłem drzwi , teraz dopiero cicho się zamykają i nie zła kolumna się zrobiła .

Jeszcze odnowienie atrap na głośniki , nowy mieszek na dzwignię zmiany biegów , hamulec , przycisk zwalniania ręcznego z amelinum no i gotowe .

Na zakończenie jeszcze małe ulepszenie w oświetleni w podsufitce zrobiłem zasilacz 5V z wyłącznikiem pod zasilanie navi i kamerki bo cholernie wkurzyło mnie wiszące okablowanie , pajęczarnia idące od gniazda zapalniczki do w/w urządzeń a na koniec małe szaleństwo moduł domykania szyb polecam bardzo praktyczny .











piotr_bb - 21-10-2014, 23:39

Czas na małą nowelizacje :

Nadszedł czas na swap zacisków hamulcowych na czterotłoczkowe od wersji TT i co za ty idzie tarcze hamulcowe o rozmiarze 314 tak więc powinno hamować o niebo lepiej :


Tak wyglądają po zakupie , na szczęście kompletne nie brakowało niczego i w bardzo dobrym stanie jak na swój wiek ale to dopiero okazało się po rozczłonkowaniu zacisków .






A tak w trakcie renowacji i po gruntownym odnowieniu plus oczywiście adaptery do mocowanie bo zaciski z wersji TT różnią się sposobem mocowania od SL . Wymienione zostały wszystkie elementy gumowe odpowietrznik , na szczęście tłoczki były w stanie idealnym zero wżerów i praktycznie bez rdzy .













No i jeszcze nowe tarcze , ale to już bajka na przyszły rok bo finanse nie pozwalają a komplet tarcz 314 mm kosztuje prawie 2k .

Tomii - 22-10-2014, 07:53

no bardzo ładnie, małymi kroczkami do ideału :)
mjsystem - 22-10-2014, 07:59

Pięknie to wyszło. Skuteczność hamowania będzie mega :)
eremita - 22-10-2014, 09:30

LUBIE TO :thumbright:
Super maszyna i wielki szacun za włożoną pracę.

Ja własnie myślę czy galowi nie sprezentować rozpórki staffa.

Rockstone - 22-10-2014, 13:06

Jak czytam tego typu posty o naszych/waszych Miśkach to uświadamiam sobie że jednak nie pozbędę się swojej Carismy :) dzięki za inspiracje i życzę powodzenia w odrestaurowaniu Mitsu.
Fragu - 22-10-2014, 18:17

Mega!

Powiedz mi, jaki rozstaw śrub mocujących zacisk tam jest? :wink:

Marcino - 22-10-2014, 19:02

Fragu napisał/a:
Mega!

Powiedz mi, jaki rozstaw śrub mocujących zacisk tam jest? :wink:

Tal myślę ze jak by zrobił odpowiednie adaptery.... to do zwrotnic z gala można by załozyć prawie wszytko.
Tylko dawać 2k zł za tarcze.... a pewnie w mniejsze flgi niż 17 nie wejdą:)

Fragu - 22-10-2014, 19:05

Marcino, pytam z ciekawości, do gala nie bede juz montowal innych zaciskow - z vr4 mi pasuja. :wink:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group