Nasze Miśki - <Galant E3* GTI>
Drzemacz - 18-02-2013, 23:10
Jeśli będzie ta zaślepka to dam znać na "priv" jak narazie jeszcze tam nie zaglądałem.
a dwu-tłoczkowych zacisków to on niestety nie posiadał bo sam z checią bym takie przygarnoł
Jaką uszczelke pod głowice cylindrów było by najlepiej założyć, jakiego producenta polecacie?
*Metalową
**Grafitową
***Metalowo/Grafitową
dahu - 20-02-2013, 21:55
hehe , napisz jeszcze że masz klimę na zbyciu
Czy dawca jest Sedanem ?
Krzyzak - 20-02-2013, 21:58
dahu napisał/a: | napisz jeszcze że masz klimę na zbyciu | jeśli interesuje Cię niekompletna klima, to mam sprężarkę, łapę i koło pasowe - kupiłem, ale niestety nie wykorzystam u siebie, bo od 2.0 do 1.8 nie pasuje... odsprzedam w cenie dokładnie tej samej, co kupiłem
do 2.0 ogólnie jest łatwiej kupić klimę...
do 1.8 nawet z Eclipse 1.8 nie wszystko pasuje, bo niektóre przewody zupełnie inaczej idą
Drzemacz - 22-02-2013, 18:54
Klimy nie ma i Jest to wersja e33 gti w HB .
A tu już czeka kompletne Antidotum dla motorka
Serek - 23-02-2013, 10:32
a co Ty tam masz w opisie pod avatarem, Drzemacz ? Że niby gdzie to 2.0T ?
wojzi - 23-02-2013, 11:31
Kurcze jak ja podziwiam takich ludzi. Sam sobie w samochodzie to co najwyżej potrafię wymienić żarówkę i nic więcej, a tu takie cuda.
A autko piękne. Kurcze prędzej za takim się obejrzę niż za nowym.
Drzemacz - 26-02-2013, 18:48
Serek napisał/a: | a co Ty tam masz w opisie pod avatarem, Drzemacz ? Że niby gdzie to 2.0T ? |
No jak to gdzie w opisie
A oto efekt wczorajszej i dzisiejszej pracy po godzinach w pracy
Głowica została sprawdzona, splanowana, umyta + docieranie zaworów i gniazd
a co najlepsze sie okazało przylgnie na zaworach są w idealnym stanie,
zresztą sami zobaczcie
No i oczywiście nowe uszczelniacze Elringa zostały pozakładane
z głowicą to by było na tyle teraz czas zabrać sie za blok, czyli wymiana uszczelek i uszczelniaczy na nowe.
stary alfer - 26-02-2013, 19:07
Nie należy milczeć skoro sąsiad z tej samej ulicy składa taki wózek
Ja chciałem jedynie potwierdzić, że auto jest piękne z zewnątrz, ma wypucowane wnętrze, a teraz dochodzi piękny nowy, mocny silnik, który nawet od środka prezentuje się znakomicie
Sebastian, kawał dobrej roboty!
Będzie fajny wózek.
szuwar - 27-02-2013, 08:45
Potwierdzam, widziałem i aż serduszko mocniej bije jak widzisz efekt po ciężkiej pracy ....
Klasyk z charakterem
Drzemacz - 14-03-2013, 23:58
Sytuacja na chwile obecną wygląda tak że jestem w trakcie kompletowania i przygotowania poszczególnych elementów do 4g63....
a oto co udalo się ogarnąć na obecną chwile
tu mamy starą zmęczoną panewke a podnią komplet nowych oryginalnych nominalnych + nowe zabawki które warto wymienić na nowe
no i jeszcze filter K&N który jeszcze chwile bedzie musial poczekać na lepszcze czasy
na chwile obęcną czekam na graty które muszą przejść zabieg piaskowania i szkielkowania + malowania,....
paczos powiedzial że na wtorek/środe powinny być już gotowe wiec jak wrócą,
zrobie malego update'a ze zdjeciami jak to wszystko udalo się ogarnąć....
Drzemacz - 14-05-2013, 18:46
No dobra to teraz czas na mały update zdjęć i zapraszam do komentowania
Na początek supple
Teraz czas na pokrywe
W planach mam zrobienie osłony przewodów WN na kolor biały z czarnymi lub czerwonymi napisami ale narazie nie mam na to weny.....
Blok wyczyszczony i wypłukany + malowanie żaroodporną farbą "Alykton"
Poskładana głowica
Góra i dół motorowni
Kolektor ssący
A tu wszystko poskładane na swoim miejscu
Jak dobrze pójdzie to jeszcze w tym miesiącu znajdzie sie pod maską a jak nie to na 100% w czerwcu wiec 3majcie kciuki
no i na konciec bonus
stary alfer - 14-05-2013, 18:49
Zdjęcia silnika to takie trochę spy photo
Zmień kalkulator
Działaj z tym silnikiem i daj znać, gdyż chętnie odbędę jazdę próbną
wookash83 - 14-05-2013, 19:21
Trzymam kciuki żeby się wszystko zgodnie z planem udało silnik wygląda zacnie
Krzyzak - 15-05-2013, 07:47
dobra robota...
czasem i mnie nachodzi, żeby zmienić 1.8 na jakieś DOHC
wojtas - 15-05-2013, 08:30
Nie od razu Rzym zbudowali dasz radę złożyć do września ?
|
|
|