Forum ogólne - Polecacie auto z mocnym silnikiem do 30 tyś. zł.
Anonymous - 03-03-2013, 22:37
karolgt napisał/a: | a do passata to niby zawieszenie jest tanie? |
b5, b6, tysiaka trzeba dać minimum za rozsądny komplet na obie strony, średnio ceny około 1,5 kawałka, do alfy jak by policzyć komplet na obie strony z trw to wychodzi 2 kawałki, z tym że tak jak mówię dolne przednie wahacze wymienimy pewnie max raz w całym cyklu posiadania auta... a vagu chyba częściej to pada
za to wspomniana wcześniej astra czy focus, mają całkiem pancerne zawieszenie i do tego tanie w naprawie, z tym że tam jest jeden wahacz z przodu a aut jak psów to też łatwiej o niskie ceny.
swinks_UK - 04-03-2013, 00:13
[quote="Derpin"] karolgt napisał/a: |
za to wspomniana wcześniej astra czy focus, mają całkiem pancerne zawieszenie i do tego tanie w naprawie, z tym że tam jest jeden wahacz z przodu a aut jak psów to też łatwiej o niskie ceny. |
Oba mają jedną wadę - są głośne jak stoją w miejscu. Słychać jak je ruda zżera
Mistrzostwo świata - gnijąca misa olejowa w 5 letnim aucie
robertdg - 04-03-2013, 07:35
Derpin napisał/a: | wątpię by w galancie przy wielowahaczu tyle wytrzymały te elementy, rafał rok w rok coś wymienia | Nie wiem czy wciąz ale kiedyś to trzaskał km równo.
[ Dodano: 04-03-2013, 07:42 ]
B6 już zrezygnowało z multilinku na przodzie swinks_UK napisał/a: | Oba mają jedną wadę - są głośne jak stoją w miejscu. Słychać jak je ruda zżera
Mistrzostwo świata - gnijąca misa olejowa w 5 letnim aucie | To też zalezy od klimatu użytkowania Inaczej zgnije na wyspie a inaczej zgnije we włoszech
sampler - 04-03-2013, 08:08
[quote="robertdg"] Derpin napisał/a: | wątpię by w galancie przy wielowahaczu tyle wytrzymały te elementy, rafał rok w rok coś wymienia |
Ostatnio wymienialem kumplowi orginalnego banana przy przebiegu 290 bo zaczynal dostawac luzu. W moich dwoch EA jezdzilem i jezdze na orginalach juz 5 rok.
A zamienniki TRW Lemforder czy inne to odrzuty z lini produkcyjnej na pierwszy montaz
Anonymous - 04-03-2013, 11:47
robertdg napisał/a: |
Nie wiem czy wciąz ale kiedyś to trzaskał km równo. |
średnio chyba 20 tys rocznie robi, może to kwestia eibaha i szczecińskich dziur
robertdg napisał/a: |
B6 już zrezygnowało z multilinku na przodzie
|
rozpędziłem się b5fl oczywiście
robertdg napisał/a: |
To też zalezy od klimatu użytkowania Inaczej zgnije na wyspie a inaczej zgnije we włoszech |
te sztuki które miałem przyjemność oglądać nie wyglądały na zgnite, ba nawet za dużo korozji na nich nie było, może to kwestia powietrza na wyspach
myślę że kwestia zawieszenia mamy ogólnie wyjaśnioną, skupmy się na najmocniejszych jednostkach w fordzie i oplu co o nich wiecie ? awaryjne to? opla można jeszcze kupić z 1.9 dieslem fiatowskim więc potencjał na mało awaryjne 200KM jest
Fragu - 04-03-2013, 11:58
Jeśli chodzi o Opla to widziałem tylko pojawiającą się ruda w okolicach (pod) listwami na drzwiach.
Bartekkita - 09-03-2013, 18:22
jeszcze takie dwie propozycje, a mianowicie Skoda Octavia RS lub Fabia RS
wojzi - 10-03-2013, 03:51
Kurcze, nie żeby złe te skody RS, ale dla mnie skoda jest tak bezpłciowa sama w sobie, że jakbyś nawet wsadził do niej gołą babę to i tak miałbym opory do tego się dotknąć
gzesiolek - 10-03-2013, 10:08
wojzi, Ty i takie uprzedzenia?
Nie jestem fanem skody, ale w takim aucie to wazniejsze jest, zeby sie odpychalo i dawalo radosc z jazdy i po tym ocenia sie jego "plciowosc", a nie po znaczku kury na masce
mjsystem - 10-03-2013, 10:09
Taka ciekawostka:
Top 10: Mocne auta na każdą kieszeń
Mając w portfelu ledwie kilka tysięcy złotych wcale nie jesteśmy skazani na kupno nudnego i przede wszystkim wolnego auta. Oto subiektywny przegląd mocnych aut, na każdą kieszeń.
...i na pierwszym miejscu znalazłem to:
Mitsubishi Eclipse (1G)
W tym japońskim aucie, bez względu na wersję "nie ma wiochy" i można poczuć się prawie jak "Szybcy i wściekli". Sportowe emocje jakie może dać młodemu człowiekowi kompaktowe coupe zapowiada już wybrzuszenie na masce oraz zintegrowany spojler tylni. Moce silników od 92 do nawet 195 koni mechanicznych w topowej wersji GSX z turbodoładowaniem.
Ceny: od 3 tys. zł
Cały artykuł:
http://moto.gadu-gadu.pl/...a-kazda-kieszen
ogon56 - 10-03-2013, 15:21
Jak już przy starszych miśkach jesteśmy to polecam FTO z silnikiem 2.0 24v MIVEC V6 FTO (200KM i ok. 7,5 do 100km/h). Można wyrwać jeszcze model nie taki stary bo z 2000roku, lecz problemem może być strona kierownicy bo z tego co pamiętam produkowane były na trasu z ruchem lewostronnym. No ale popularność wymusiła liczne modyfikację przekładkowe.
Olivia - 10-03-2013, 15:32
Dziękuje za wszelkie odpowiedzi.
Dla mnie liczy się auto młode rocznikowo. Powodem jest droga jaką pokonuję do pracy. Nie robię dużo kilometrów miesięcznie. Przebiegi mojego samochodu zamykają się wokół 800 - 1200 km, gdzie górna granica to liczba jeszcze przeze mnie nie osiągnięta.
Pracuję za granicą. Dojeżdżam do pracy w praktyce tylko po autostradzie w jedną stronę robiąc 356 km. Wracając przebieg jest taki sam. Do 800 / 900km dobijam robiąc kilometry prywatnie po kraju.
Po autostradzie auta nie oszczędzam, ponieważ jeżdżę z prędkościami minimum 130km/h więc auta starsze do tego nie najlepiej się nadają.
Ponadto szukam auta wyłącznie 2, 3 drzwiowego. Dlatego biorę w tej chwili pod uwagę :
* Ford Focus
* Opel Astra
* Mitsubishi Eclipse
* Fiat Bravo
* Fiat Grande Punto
Ponadto szukam samochodu na 12, maks 24 miesięcy. Aby auto nie straciło zbytnio na wartości i na coś ciekawego wymienić
ogon56 - 10-03-2013, 20:19
Jeśli uwzględniasz opla astre w mocnej wersji to polecam Astra 3 OPC. Opcja tania bo auto z okolic 2005-2007 roku kupisz w granicach 28000 do 35000 w dobrej wersji. 240KM powinno spełnić twoje wymagania. W dodatku to popularne auto i w pełni zbywalne. Druga opcja to Ford Focus ST, ponoć chwalony wózek.
robertdg - 10-03-2013, 20:26
Podejrzewam, że jak usłyszy gang Focusa ST 2.5 R5 225KM wykonanego na bazie Volvo to innego gangu słyszeć nie będzie chciała
sampler - 10-03-2013, 20:46
slyszalem chodzi jak stare audi quatro s2
|
|
|