To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - OSRAM Night Breaker Plus +90%

milo - 13-10-2016, 22:40

Mam takie podobne http://allegro.pl/h7-xeno...5309630928.html
Sa mocno niebieskie i w porównaniu ze zwykłą żarówką emituje białe światło jest o wiele lepiej a nie jak wczesniej na zwykłych żółtawe

Owczar - 13-10-2016, 22:54

Milo, Ty poważnie to piszesz? Wczoraj był u mnie szwagier na strojenie LPG Hyundaiem Coupe swojego syna. Pierwsze co mi się rzuciło w oczyt to właśnie bardzo słabe światła. Zanim zaczeliśmy stroić pojechaliśmy na stację po normalne żarówki. Jak się okazało, jego syn założył coś w deseń tego z aukcji. Nie dość, że te żarówki świecą gorzej niż zwykłe markowe, to jeszcze niebieska darba odcina część światła o niższej temp! Żarówki z wyższą temp świecą mniej żółto ale nie mają farby na cokole, która odcina jeszcze bardziej wiązkę.
milo - 13-10-2016, 23:25

Te z linku to tylko przykład ale mam załozone ciemno niebieskie i do zwykłych czy philipsa róznica jest o wiele lepsza rózne żarówki juz miałem ale te najbardziej sie sprawdzają , nikogo nie namawiam i kazdy ma wybór
Owczar - 13-10-2016, 23:35

Żadna żąrówka z ciemną farbą na cokole nie będzie świeciła dobrze. Ta farba to wieloprocentowe straty. W imię czego? Barwy światła? Przecież ten kolor wcale nie jest przyjaźniejszy dla oka. Filtr nie sprawi, że żarówka wyemituje więcej światła o danej długości fali. Sprawi tylko, że odetnie inne fale...Zobacz w teściee auto świat jaki wynik osiągnęły żarówki z ciemno niebieskim cokołem. Platin xenon...

Kod:
Ponieważ na razie szczytem marzeń kierowcy są światła ksenonowe, producenci dalekowschodniej tandety wymyślili „żarówki ksenonowe”. Mają onetyle wspólnego z prawdziwymi ksenonami, że być może w jakiejś hurtowni leżały na sąsiedniej półce. Ale i to mało prawdopodobne. Bańki tych żarówek zabarwione są na niebiesko, aby dawać chłodniejsze światło, co ma imitować barwę światła emitowanego przez lampy wyładowcze. Może i jest ono przyjazne dla oczu, ale oko postrzega je jako mniej ostre. Widzimy mniej kontrastowo. Prawdziwe reflektory ksenonowe, w których źródłem światła są lampy wyładowcze, owszem, lepiej oświetlają drogę niż reflektory halogenowe, ale dzieje się tak za sprawą większej wydajności. Nowa lampa ksenonowa emituje strumień świetlny na poziomie ok. 3 tys lumenów, a standardowa żarówka H7 najwyżej 1500 (norma to 1500 lm plus minus 10 proc.).Niestety, im ciemniejsza bańka żarówki – a produkty imitujące ksenony mają często niewiarygodnie ciemny niebieski filtr na bańce – tym mniejsza wydajność. Najbardziej niebieskie żarówki opisane jako „HID”, „ksenon” lub dowcipniej „zenon” emitują 700-800 lm. Jadąc w deszczu, kierowca może nie zauważyć, że włączył światła! Uwierzcie: żarówka pomalowana na niebiesko nie może być lepsza niż ta z bezbarwną bańką.Nawet jeśli producent zwiększyłby temperaturę żarnika, zapewniając większy strumień świetlny, taka żarówka miałaby króciutką żywotność. Nie kupujcie takich produktów, nawet jeśli półki w hipermarketach uginają się pod nimi. Właściciele tych sklepów z pewnością sami używają lepszych produktów niż te, które sprzedają.


Źródło: http://www.auto-swiat.pl/...najlepiej/kqqh5

milo - 13-10-2016, 23:48

Owczar napisał/a:
Zobacz w teściee auto świat jaki wynik osiągnęły żarówki z ciemno niebieskim cokołem. Platin xenon...

Wierzysz jeszcze testom :mrgreen: chyba tak samo jak z emisją spalin testy śmieszne

Owczar - 13-10-2016, 23:59

Patrze na nie z przymrużeniem oka. Ale na fotonice uważałem i nie potrzebuję nawet robić testu.] Żarówki markowe miewają lekko niebieski cokół, ale poza tym wyższą temp żarnika.
Tomii - 15-10-2016, 08:23

Witam,
Porównywałem sobie wczoraj dwie marki żarówek, chyba dwu letnie Tungsram Megalight Ultra + 90 z nowymi Osram Night Breaker Unlimited +110.

Tak to wygląda:






Także, po co przepłacać jak nie widać różnicy :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group