To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Fioletowa Śliweczka.

Torp12 - 10-05-2013, 10:52

piotrkor1 Ty te prace to zrobisz tak z dnia na dzień czy to efekty prac majówkowych ?:)
Tomek - 10-05-2013, 10:58

w tej Belgi to chyba z jakiegoś nadbrzeża do morza północnego wpadł :o

takie pytanie, on ma jakieś inną kanapę z tyłu ?
czemu jest goła gąbka ?

i drugie, jakich dokumentach go masz?
da radę tym jeździć po ulicy ?

piotrkor1 - 10-05-2013, 14:25

danino88 napisał/a:
Cytat:
Może moglibyście mi doradzić jakie kupić?


textar albo ferodo takie normalne, cywilne. Nie kupuj brembo, strasznie piszczą :?


To pasują takie normalne ze zwykłego gala nie trzeba kupować takich:
http://www.brakes.pl/inde...659_69660_69661
Chyba w systemie brembo są lepsze hamulce.Tym bardziej,że zaciski są z evo 8.

swinks_UK - 10-05-2013, 14:37

tomek84 napisał/a:

takie pytanie, on ma jakieś inną kanapę z tyłu ?
czemu jest goła gąbka ?

Tak właśnie jest w JDM, kanapa nie jest składana w sedanie, na tylnej grodzi jeszcze "wisi" gruba czarna dykta z matą wygłuszajacą co oddziela strefę pasażeta od bagażnika.

Piotrek weź dużą płytę wiórową tak z 5-8mm grubą, dotnij do wymiarów grodzi (od strony kabiny), wywierć otwory mocujace na kołki, pomaluj na czarno i naklej matę wygłuszajacą (filc na 15mm). Będzie jak oryginał :wink:

danino88 - 10-05-2013, 22:53

Cytat:
To pasują takie normalne ze zwykłego gala nie trzeba kupować takich:


trzeba, klocki jak do evo na tarczę 320mm, ceny do normalnego używania kolo 250-300zł :)

piotrkor1 - 11-05-2013, 12:13

Torp12 napisał/a:
piotrkor1 Ty te prace to zrobisz tak z dnia na dzień czy to efekty prac majówkowych ?:)

Prace przy aucie robię jak mam czas i jest pogoda.Tak przeważnie 3 do 4 dni w tygodniu.

piotrkor1 - 11-05-2013, 12:23

tomek84 napisał/a:
w tej Belgi to chyba z jakiegoś nadbrzeża do morza północnego wpadł :o

takie pytanie, on ma jakieś inną kanapę z tyłu ?
czemu jest goła gąbka ?

i drugie, jakich dokumentach go masz?
da radę tym jeździć po ulicy ?

Auto jest z Japoni,prawdopodobnie prywatny import do Anglii
Potem Nowa Zelandia Belgia i wreszcie ja.
Ma przejechane 170 tyś.km.Zegary zatrzymały się na 123 tyś.
Przebieg wiarygodny poparty fakturami z przeglądu.
Po wlaniu Amsola popychacze przestały klekotać.

Po długiej przerwie korekta.Auto ma przejechane 200 tys.Licznik pokazywał przejechane mile i stąd ta zmyłka.Licznik nadal pokazuje mile a nie km.Sprawdzałem na gps jest różnica po mimo,że mam zegary wyskalowane w milach i km/h.Winę za to ponosi wypięty konwenter,który był nieprawidłowo połączony.Czy właściwe podpięcie rozwiąże problem?
Okaże się w praniu :)

piotrkor1 - 09-06-2013, 12:32

Dużo się działo przez ostatni czas.Prace przy galu właściwie już zakończone ale wiadomo,że przy samochodzie zawsze jest coś jeszcze do zrobienia.Konserwacja właściwie już zrobiona zostało jeszcze uzupełnić konserwe podwozia i na jakiś czas wystarczy.Drzwi lewe tył do wymiany,w pozostałe wlany środek konserwujący.Zdjąłem też progi,z przodu tam gdzie podstawia się lewarek ranty pogięte.To efekt najeżdżania na wysokie krawężniki.W progi psiknięty środek do profili zamkniętych to samo w podłużnice.Zderzak tylny też poszedł w dół,
odrdzewiłem i pomalowałem mocowania i wzmocnienia.
Oczywiście zdjęcia z przeprowadzonych prac.









piotrkor1 - 28-08-2013, 11:13

Nie było mnie tutaj przez 2 miesiące a dużo się działo.Dzięki Kolegom z forum moja VR-ka nabiera blasku.Nadal nie mogę zlokalizować powodu przedostawania się wody do bagażnika.
Prawdopodobnie ktoś nieumiejętnie wkleił tylną szybę bo po zdjęciu górnej uszczelki szyba ta odchodziła na całej długości.Druga możliwość to skorodowana tylna rama?Ciecz dostaje się do bagażnika przy okazji deszczu,woda ścieka po rancie okna i przy otwartym bagażniku widać jak zbiera się na profilu i uchodzi po zawiasach w dół?
Tymczasowo założyłem korytko z V6 żeby wilgoć nie wchodziła do środka(powód skorodowania tylnego boku pod nakładką i zawilgocenia i deformacji wykładziny bagażnika)

Drugi problem to prędkość, która odczytywana jest w mph a nie w km/h.Wczoraj rozebrałem boczki przy konsoli przedniej aby dostać się do komputera i co zobaczyłem?
Taką oto zagwozdkę:


Ktoś coś majstrował przy kablach od kompa,poprzecinał je w kilku miejscach a kabel sygnałowy połączył w ten sposób aby można było go w każdej chwili rozłączyć?
O co w tym wszystkim biega?
Czytałem,że najprostszym sposobem pozbycia się limitu 180 km/h jest przecięcie kabla sygnałowego.Tylko,że metoda ta może powodować pojawienie się błędów,zwłaszcza w tiptronicu?Kable oczywiście zlutowałe i założyłem koszulki termokurczliwe.
Przy okazji zdjęcia boczków stwierdziłem,że kluczyk(2 przyciski)

nie działa dlatego,że brakuje tego elementu RECEIVER,KEYLESS ENTRY MR438843.

Jest to centralka, która komunikuje się z kluczykiem.Nie wiem nawet czy kable są bo nie zdążyłem zobaczyć.Sądzę,że zastąpiono ją centralką i alarmem SIGMA

,którą potem z niewiadomej przyczyny demontowano?


Naprawiłem też ,dzięki Koledze Danio odstającą listwę dachową.Brakowało 3 klipsów.

Cały czas coś się dzieje, jak nie robótka przy V6 to coś trzeba zrobić przy VR-4.
Normalnie to chyba mechanikiem samochodowym zostanę :lol:
Zapomniałem się pochwalić.Zdobyłem to :wink:





Było to tzw.mission impossible :lol:

sveno - 28-08-2013, 12:46

wyjaśni ktoś co to za wersje Galantów:
EA1x
EA4x
EC4x

W sumie to wiem, że to C oznacza AWD, A oznacza FWD, no ale były Legnumy EC5W z V6 n/a i V6TT.

Tomek - 28-08-2013, 12:51

sveno napisał/a:
EA1x
EA4x
EC4x


EA1A - 1.8 gdinium
EA4A - 2.0 mivec V6 DOHC

piotrkor1 - 28-08-2013, 13:45

sveno napisał/a:
wyjaśni ktoś co to za wersje Galantów:
EA1x
EA4x
EC4x

W sumie to wiem, że to C oznacza AWD, A oznacza FWD, no ale były Legnumy EC5W z V6 n/a i V6TT.


EA1A-1800 GDI DOHC-16
EC5A-2500 DOHC-24
EA1W-1800 GDI DOHC-16
EA4W-2000 SOHC-24
EA5W-2500 SOHC--24
EC4W-2000 SOHC-24
EC5W-2500-SOHC-24

Hugo - 28-08-2013, 14:21

piotrkor1 napisał/a:
Naprawiłem też ,dzięki Koledze Danio odstającą listwę dachową.Brakowało 3 klipsów
Możesz opisać prawidłowy sposób demontażu i montażu tych listw, aby nic nie urwać?
sveno - 28-08-2013, 20:00

piotrkor1 napisał/a:
EC5W-2500-SOHC-24
A Legnum VR4 też ma takie oznaczenie a ma DOHC.
piotrkor1 - 29-08-2013, 18:36

Hugo napisał/a:
piotrkor1 napisał/a:
Naprawiłem też ,dzięki Koledze Danio odstającą listwę dachową.Brakowało 3 klipsów
Możesz opisać prawidłowy sposób demontażu i montażu tych listw, aby nic nie urwać?

Dokumentacji zdjęciowej niestety nie robiłem.Należy to robić powoli bo spinki są skruszałe i łatwo je połamać.Najlepiej delikatnie podważać.Są one wciśnięte na wyznaczonych
(takich wgłębieniach w rynnie dachowej) i dość ciężko schodzą,dodatkowo opór stawia listwa.

Proponuję to robić w słoneczny dzień bo listwa jest wtedy elastyczna.
Montaż polega na umieszczeniu klipsa z wąsami(tymi długimi) i w takiej pozycji jak na zdjęciu

w uniesionej listwie, a następnie
wciśnięcia go w sam środek wspomnianego wyżłobienia aż usłyszymy kliknięcie.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group