To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Granat z beżem w wydaniu V6

Hugo - 31-12-2013, 07:53

Bartekkita napisał/a:
Mitsu chyba też z nich korzysta jako ori?
Zgadza się. Tarcze i klocki TEXTAR szły w oryginale.
Bartekkita - 02-01-2014, 00:38

http://allegro.pl/mitsubi...3840455550.html a co powiecie jeszcze o takim zestawie? deejay go testował i raczej pozytywnie wypadł.
robertdg - 02-01-2014, 08:59

Skoro deejay stwierdził, że sa dobre to czego wiecej chciec :?:
Bartekkita - 07-01-2014, 00:38

mszolc napisał/a:

Przednia jest tutaj (zaznaczona na czerwono).
Ta aluminiowa rurka ma taką konstrukcję jak zakończenie wężyka elastycznego przy zacisku, więc przy odkręcaniu śruby płyn leje się z przodu i jak i z tyłu (po bloku silnika) więc warto przyłożyć jakąś szmatę do bloku.
Tylna śruba jest pod kolektorem wydechowym tylnego bloku silnika - klucz 14 (zdjęcia nie mam, ale to nie ta pokazana na zdjęciu powyżej).


jeszcze raz dzięki za obrazek z śrubą przednią, bez tego byłbym w :ANAL: oczywiście podejście takie sobie czyli Galantowy standard bez walizki kluczy nie podchodź. Natomiast tylna śruba to ta pokazana na mojej fotce, gdyż a) innych tam nie ma b) jest na 14. Niestety u mnie za nic nie dało się jej odkręcić dobrze, że jest przednia.
Reasumując wymieniony został płyn chłodniczy na koncentrat Mobila zmieszany z wodą destylowaną co by kamienia niepotrzebnie nie wprowadzać do układu. Z testera wyszło, że mieszanka jest do -41, wiec ok.
Stuknęło 10k km odkąd zakupiłem Miśka a 9k od wymiany oleju, więc w sam raz przed zimą Gal dostał nowy olej znowu Mobil 1 Peak Life 5w50 i filtr blueprinta.


robertdg napisał/a:
Nie montuj LPG bo bedziesz za dużo kilometrów robił i auto trzeba będzie częsciej serwisować


akurat czynności związane z przebiegiem nalezą w Galu do przyjemnych :D

No i tak w Miśku zagościł Junkers. Tym razem znowu poszedłem po najmniejszej linii oporu przejrzałem tematy paru Galanciarzy z Wrocka, potem podpytałem Deejay'a co trzeba wsadzić, bo wiem, że coś u siebie modził już po założeniu. I wybór odnośnie warsztatu był tylko jeden czyli Supral. Nawet nie do końca wiem co siedzi w środku :oops: , z rad Bartka i Rafała dołożyłem do wtrysków Hana. A cały zestaw pozwolę sobie na skan wygląda tak:

a pod maską tak:


nie podoba mi się tylko to "ustrojstwo" gdyż leży na wężu od chłodnicy i jest b.blisko przewodów WN, coś trzeba będzie tu pokombinować.


i znowu muszę bić pokłony Deejayowi i innym MM, kurczę dzięki wam posiadanie Galanta jest jeszcze fajniejsze :)

Bartekkita - 07-01-2014, 00:42

robertdg napisał/a:
Skoro deejay stwierdził, że sa dobre to czego wiecej chciec :?:


czytaj post wyżej, no czasem za prosto jest :P , ale chyba rzeczywiście się na to zdecyduje cena jest bardzo w porządku i jeszcze mam blisko, a że szykuje się wyjazd do Warszawy to muszę to zrobić w środę, więc chyba podjadę do Legnicy odebrać :p Na gazie to niewiele jestem w plecy kosztowo, a kolejne godziny z Galem lecą :D
Natomiast strasznie zawiodłem się Intercarsem, to przez telefon mogą zamawiać tylko Ci którzy coś tam, a to jak zniżka to nie na firmę, czuje się jakbym się ich łaskawie prosił by mi coś sprzedali :butthead:

Fragu - 07-01-2014, 07:47

Bartekkita, masz dokładnie taka instalke jak ja, tj centralka, reduktor i wtryski 8) Niech lata teraz jeszcze więcej!
Dżolero - 07-01-2014, 08:01

to co ci leży na wężu wodnym to czujnik ciśnienia gazu. bez obaw u mnie tez tak jest i nic sie nie dzieje.
promatti - 12-01-2014, 04:10

Ja też tak mam ;)


Bartekkita - 12-01-2014, 22:39

Dżolero, promatti, byłem w Supralu, ponażekałem troszkę Pan po chwili skojarzył o co mi chodzi dał 2cm dłuższy wąż(teraz jest bliżej puszki filtra) i już nic się o siebie nie ociera, więc jest elegancko i o przewody jestem spokojny :)

nie do końca mogę się wypowiedzieć o spalaniu, gdyż nie udało mi się wyjeździć baku do końca i musiałem dotankowywać, ale na 48l zrobiłem 377,7 km i auto jechało normalnie, więc jeszcze coś tam było przy dystrybutorze weszło 45l gazu, więc wynik <12,7l jazda 80% trasa 20% miasto z czego 50% szybkiej jazdy autostradowej i 50% snucia się po krajówkach lub mieście, doszło też +/- godzinę pracy silnika na postoju(wymiana płynu chłodniczego).

Bartekkita - 02-02-2014, 00:33

Ratunku pomocy!
stała się rzecz straszna, mój elektryczny fotel kierowcy odmówił posłuszeństwa tzn wszystkie regulacje działają poza tą przód tył, a dokładnie do przodu chodzi niestety do tyłu nie rusza się za diabła. Pech chciał, że zepsuł się przysunięty prawie na maksa do przodu :evil: Na chwilę obecną nie jestem nawet wstanie wejść za kierownicę swojego samochodu :cry:

Może ktoś wie jak temu zaradzić? Próbowałem przeczyścić wtyczkę pod fotelem, ale niestety nic to nie dało :(

sveno - 02-02-2014, 09:41

Bartekkita, zaopatrz się w jakiś kontakt spray. Ściągnij ten dings przełącznika pod nim będą otwory, popsikaj trochę, powinno pomóc. To rozwiązanie tymczasowe, trzeba będzie rozebrać przełącznik i przeczyścić styki, bo po prostu zaśniedziały.
Bartekkita - 02-02-2014, 12:48

sveno, mówisz o tym przełączniku z boku fotela, którym się wszystko reguluje?
sveno - 02-02-2014, 13:54

Tak. Chodzi o ten poziomy dings, co odpowiada za ruchy siedziska, ten od oparcia też możesz zdjąć, wystarczy lekko podważyć płaskim śrubokrętem.
Bartekkita - 02-02-2014, 15:25

A jakby nie pomogło, tak jak się dobierać do przełącznika, coby go elegancko przeczyścić?
krzychuzzz - 02-02-2014, 15:34

Bartekkita napisał/a:
A jakby nie pomogło, tak jak się dobierać do przełącznika, coby go elegancko przeczyścić?


Musisz wykręcić cały fotel, ineczej się do tego nie dostaniesz.
Jakby potrzebny był nowy to psauje też z Pajero :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group