To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Lancer Evo IV

Seiji - 07-08-2013, 13:31

krzychu napisał/a:
Hehehe, ale wynika z tego, że w EVO IV była automatyczna klima, a w EVO VII, VIII i IX USA miało ręczną. Dopiero od IX UE jest.... :shock:


klimatronik był już w evo II w JP :D


Seiji - 07-08-2013, 23:21

nie zrobiłem zdjęcia tego wyczyszczonego panelu, ponieważ wpadł do mnie znajomy swoim Punto GT i poczułem się bardzo zdemotywowany po tym jak zobaczyłem jaki porządek panuje u niego pod maską w porównaniu do tego co się dzieje u mnie

nie przeskoczyłem nagle robiąc czegoś pod maską a olewając to co miałem robić ale, ale... honor nie pozwolił mi na pozostawienie rzeczy w takim stanie w jakim były - tutaj zdjęcia 'przed' dla przykładu







a tak wyglądało pod maską po



(reklamówka zasłania filtr powietrza)

Seiji - 09-08-2013, 00:08

akumulator w bagażniku?



nope nope nope nope

Nope.



better :wink:

(nie ryża a jakiś syf btw :twisted: )

więcej już jutro :D

Mithrill - 09-08-2013, 09:51

Świetna maszynka.
Też się rozglądam za takim jeździdłem, ale ciężko coś fajnego znaleźć.


Hmmm... aku w bagażniku to niezła sprawa (ciepło, sucho).
Dlaczego przeniosłeś pod maskę?

Seiji - 09-08-2013, 10:53

Mithrill napisał/a:
Świetna maszynka.
Też się rozglądam za takim jeździdłem, ale ciężko coś fajnego znaleźć.


Hmmm... aku w bagażniku to niezła sprawa (ciepło, sucho).
Dlaczego przeniosłeś pod maskę?


jeżeli było by to idealne miejsce, to jestem pewien, że inżynierowie z mitsubishi by go właśnie tam umieścili :wink:

pod maską w tym miejscu w którym się znajduje jest również sucho, a na pewno jest ciepło - poza tym rozłożenie masy było w nim oryginalnie zaplanowane tak a nie inaczej a jej brak przed przednią osią po jednej stronie (z drugiej znów są klamoty od klimy i wspomagania) może powodować nie za ciekawe zachowanie się AYC podczas ostrzejszych zakrętów na mniej przyczepnej powierzchni

co do autka to polecam, jest na prawdę bardzo przyjemne w prowadzeniu a przy zwykłym używaniu nie chleje jak pijaki pod monopolowym :D

Mithrill - 09-08-2013, 11:30

Miałem na myśli, że cieplej mu będzie w długie i mroźne zimowe noce...
Na temat wyważenia auta nic nie powiem, bo nie znam danych.
OK, przyjmijmy, że Mitsu wiedziało co robi. :)

W moich łapach z każdego wózka wychodzi prawdziwy żul (nawet diesle nagle palą 3 litry więcej). :D
Sam nie wiem jak ja to robię.
Jak już ogarniesz i odpalisz klimę, to spalanie też wzrośnie. Ciekaw jestem jak bardzo...

Na taką "Ewcię" choruję od roku. Jednak przydałaby się porządnie przełożona sztuka.

Seiji - 09-08-2013, 11:40

no, z tym przełożeniem to zawsze jest problem, bo wychodzi albo lancer 1.3 albo colt z VIN'u :lol:
tresorex - 09-08-2013, 11:56

W evo oryginalnie nie ma obicia w bagażniku?
Seiji - 09-08-2013, 12:36

tresorex napisał/a:
W evo oryginalnie nie ma obicia w bagażniku?


jest, ale tutaj niestety padło ofiarą jakiegoś mistrza tuningu :/


ale spokojnie, ogarniemy :D

Mithrill - 09-08-2013, 12:48

Wsadzi się z jakiegoś Lanca "jedyn.czi". :)
Seiji - 09-08-2013, 14:10

Mithrill napisał/a:
Wsadzi się z jakiegoś Lanca "jedyn.czi". :)


aż tak dobrze nie ma, bo w evo po prawej stronie jest zbiorniczek wyrównawczy do AYC i zupełnie inne podbicie z otwieranym okienkiem (na które poluję) :wink:

D1VenO - 09-08-2013, 14:54

z reklamówka na filtrze nie da się jeździć..... co to za mody ;)








przekładka kiery będzie ? bo już się gubie

tresorex - 09-08-2013, 15:14

pisał kilka stron wcześniej ;)

Seiji napisał/a:
Owczar napisał/a:
Nawet ściana grodziowa w kolorze :)

Gratuluję nabytku, świetny okaz. I zmiany na plus ;) Tylko teraz kierownicą na prawidłową stronę :)


ta gródź jest na wypadek jak by do końca przeglądu (marzec 2014) nie wprowadzili rejestracji pojazdów RHD :wink:


Owczar napisał/a:
Czyli jeśli wprowadzą to zostajesz z kierą po prawej?


Seiji napisał/a:
Owczar napisał/a:
Czyli jeśli wprowadzą to zostajesz z kierą po prawej?


jeśli wprowadzą to tak, lubię mieć samochody w oryginale bo swapowanie grodzi a zwłaszcza takiej na której jest vin i kombinacje alpejskie jak figurowa jazda na wrotkach po szkle z przekładaniem tego żeby się vin zgadzał i dalej był "CN9A000xxxx" nie za bardzo mi leży mówiąc szczerze a do jazdy z kierownicą po prawej w sumie już się przyzwyczaiłem i większość manewrów nie stwarza mi problemów (pomijając wyprzedzanie na dwupasmowych z przeciwległym ruchem, bo w sumie generalnie to prawie nigdy nie wyprzedzałem na takich drogach - mam lęk po pierwszym samochodzie jaki miałem) a samo evo nie jest ani nie będzie użytkowane na zasadzie światła-rura-mijanie-hampel-światła-rura ponieważ jest to moja perełeczka a nie żaden nowy szajs którego nie szkoda jest zakatować* :D




*- (nie dotyczy lotów bokiem po opadach śniegu, lecz dalej bez pałowania)

Seiji - 09-08-2013, 17:10

dokładnie jak wyżej :wink:


teraz z zapowiedzianych wcześniej - konsola środkowa po unpimpie



i cały środeczek po unpimpie 8)



teraz co się stało się pod maską

ktoś miał fantazję, zwłaszcza z łącznikiem



po paru h grzebania, z custom-home-made-mountem do akumulatora bo się okazało, że ten dżapański który mam ma na odwrót klemy i nie mogłem użyć fabrycznego mounta



a tak to teraz wygląda 'unda 'da hood'



i jak to mówią brytyjczycy, keep calm and carry on - nie długo więcej :wink:

tresorex - 09-08-2013, 22:11

Seiji,

Lubimy oryginalny wygląd :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group