[96-02]Colt CJ0 - [ALL] THE ONLY WAY IS SWAP
ictus - 05-11-2008, 17:00
skad masz te dane wagowe??? bo ja wazylem swojego gti i z polowa baku bylo 1060
i co wy macie z ta trakcja... biorac pod uwage ze V6 bedzie troche ciezsza od 4g93 to bedzie od razu dobre dociazenie przedniej osi... na dobrej oponie to nawet nie zapiszczy przy zmianie 1->2
Bartek - 05-11-2008, 17:49
ictus napisał/a: | na dobrej oponie to nawet nie zapiszczy przy zmianie 1->2 |
oj zapiszczy przy zmianie 2->3.....220 Nm robi swoje.....
czarnuch23 - 05-11-2008, 18:01
ja bym jedank sie zastanawial nad tym czy ciezszy silnik z przodu da wiecej dobrego czy zlego.
Super da nam dociazenie przedniej osi na starcie... ale kto jezdzi tylko do przodu, rozklad masy w aucie odrazu bierze w leb i moga pojawic sie spore problemy z tylem w zakretach.
Wychodzac z zasady ze mistrzow prostej jest od groma po co budowac auto ktore bedzie zamiatalo tylem na kazdym zakrecie ktory ciut przy szybko przytniemy.....
colt jeest lekki to raz 2 krótki i jak mu dac spory ciezar z przodu to jzu nie robi sie bezpieczne.
Chyba ze zamiar jest taki zzeby budowac auto do wyscigow na cwiartke.....
eremita - 05-11-2008, 19:54
jesli chodzi o trakcje to kiedyś gdzieś czytałem o amortyzatorach specjalnie do tego stworzonych mianowicie przy ruszaniu czy tam przyspieszaniu przednie sie tak nie wyciągają a tylnie nie wciskaję przez co przód samochodu nie podnosi sie tak.
ictus - 05-11-2008, 22:43
Bartek, dobra opona zalatwia sprawe... na prawde
czarnuch23, tiaaa... zwlaszcza tyl uciekajacy... ile kg wiecej wazy V6???
nie chce mi sie pisac tego po raz 373988 ale wystarczy przeniesienie akku do bagaznika i efekt masz taki jak zabranie 30kg z przodu
eremita, nie sa to rzadne specjalnie stworzone a normlane amory z regulacja sily sciskania i odbicia
Hubeeert - 05-11-2008, 23:40
czarnuch23 napisał/a: | Super da nam dociazenie przedniej osi na starcie... ale kto jezdzi tylko do przodu, rozklad masy w aucie odrazu bierze w leb i moga pojawic sie spore problemy z tylem w zakretach. |
Od tego są zawieszenia. Stabilizatory, sprężyny, amortyzatory, rozpórki.
A na zdrowy chłopski rozum czarnuch23 pomyśl. jakim cudem CA1A nie prowadzi się lepiej od CA5A skoro ma przecież cięższy silnik?
ictus - 06-11-2008, 17:35
ca1a jest za wolne zeby sie "prowadzic"
Hubeeert - 06-11-2008, 19:17
ictus napisał/a: | ca1a jest za wolne | CJ1A automat z powodzeniem umozliwiało przez lata całe startowanie właścicielowi (Mari) w KJSach i innych formach zdziczenia
Twaróg - 06-11-2008, 21:13
No ale zakładając, że uda sie odpowiednio wyważyć tył i przód poprzez przeniesienie aku, wsadzenie pelnowymiarowej zapasowki, no i powiedzmy jakas mala zabudowe audio to chyba zrównoważy całość? Dodając do tego wymienione sprezyny na -30/-30, amorki tez jakies odpowiednie, rozporka gorna z przodu i gorna z tylu oraz kola 16 - 205/45 auto bedzie prowadzila sie jak taczka po dziurach ale nie bedzie mialo problemow z zakretami ???
ictus - 07-11-2008, 17:52
twarde sprezyny i amory to nie recepta na dobre prowadzenie... czasami jest nawet duuuuzo gorzej jak troszke dziur sie pojawi...
a rozporki to prawie nie wyczywalna roznica w normalnej budzie
Hubeeert - 07-11-2008, 18:05
ictus napisał/a: | twarde sprezyny i amory to nie recepta na dobre prowadzenie... |
Na 100 % nie na dziurach na polnej drodze. Ale na równym (w miarę) asfalcie moje zawieszenie sprawdza się w 100%.
Amortyzatory dobiera się do tego czemu samochód ma służyć. Podobnie sprężyny, stabilizatory, silentbloki, geometrię itd. W GT jakiś czas temu był fajny artykuł o tym zagadnieniu.
Misiek :) - 07-11-2008, 21:13
Na polskich droga dać bardzo twardych się nie opłaca... jest kilka ładnych ścieżek, ale kilka, a reszta... na codzień... więcej niewygody i gorsze trzymanie na przeciętnej polskiej łatanej nierównej drodze
buffalabe - 13-11-2008, 14:49
a ja podłacze sie pod temat i zapytam czy swap colta CJ0 4g13 na na silnik 4g18 ze space stara bedzie ciezkim tematem do wykonania??
chodzi mi o to czy skrzynia może zostac ta sama czy zawias i hamulce bede musiał zmieniac i czy mocowania silnika beda pasowac prosze was o pomoc bo nie wiem co zrobic napewno przydała by sie wieksza moc bo 75 km z kompletem ludkow i z jakims tam car audio powiedzmy w bagazniku to po mojemu bys sie nie poruszał wiec prosze o odpowiedzna pytanie czy 4g18 podejdzie a moze jakies inne propozycje co do silnika macie, z gory dziekuje
SWEEPER - 22-11-2008, 15:59
No i co myślicie o 4g63, bo mam wszystko na miejscu ,tzn. całego galanta.
Rafal_Szczecin - 25-12-2008, 17:13
jaka inna manualna skrzynia pasuje ( i wytrzyma moc FTO) do silnika 2,0 V6 z FTO ?
pytam dlatego, ze duza czesc FTO ktore sa na sprzedaz maja skrzynie automatyczne .a robiac swapa ( napewno sie da ,poniewaz koledzy z UK wsadzaja wlasnie serducha od FTO do cejotek ) fajnie byloby miec jednak manuala
|
|
|