Nasze Miśki - GTO 
						
												 krzychuzzz - 01-01-2014, 02:56
 
  	  | madź napisał/a: | 	 		  | szach mat     | 	  
 
 
Błagam!!!  Nieeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   
												 mkm - 01-01-2014, 11:10
 
  	  | madź napisał/a: | 	 		   położony został podkład i konserwa. Schło to 3 dni.
 
Następny etap przed nami - ponowne mycie i nakładanie pędzlem emalii chlorokauczukowej.
 
 | 	  
 
A co to za dziwaczna konserwacja?
 
Emalia? Na "konserwę"?
 
Do tego chlorokauczukowa?  
												 madź - 01-01-2014, 12:27
 
  	  | mkm napisał/a: | 	 		   	  | madź napisał/a: | 	 		   położony został podkład i konserwa. Schło to 3 dni.
 
Następny etap przed nami - ponowne mycie i nakładanie pędzlem emalii chlorokauczukowej.
 
 | 	  
 
A co to za dziwaczna konserwacja?
 
Emalia? Na "konserwę"?
 
Do tego chlorokauczukowa?    | 	  
 
 
 	  | Cytat: | 	 		  GTO przeszło kompleksową konserwację podwozia.
 
 
Po kolei:
 
- podkład antykorozyjny BOLL 
 
 - masa bitumiczno-kauczukowa BOLL /szara/ 
 
 - emalia chlorokauczukowa ŚNIEŻKA /biała/
 
Do tego:
 
 - wosk do profili zamkniętych NOVOL | 	  
 
 
Chlorokauczuk nie jest jakoś bardzo popularny, ale jest to ciekawy dodatek do konserwacji. Jest to farba miękka, elastyczna, a do tego śliska i łatwa do zmywania. Niektórzy stosują to zamiast "baranka", a niektórzy na niego.
 
 
Wpisz w google chlorokauczuk konserwacja podwozia i poczytaj opinie.   
												 mkm - 01-01-2014, 12:30
  madź, nie muszę wpisywać, żeby wiedzieć, że emalii chlorokauczukowej nie stosuje się do konserwacji samochodowej, ze względu na jej niską odporność korozyjną i wymaganą grubość warstwy...
 
Ona była stosowana jak na połkach był tylko ocet   
 
a juz całkiem nie rozumiem po co dawać ją na 
 
 	  | Cytat: | 	 		  | masa bitumiczno-kauczukowa BOLL /szara/  | 	  
 
albo ktos Wam wodę z mózgu zrobił, albo sami przekombinowaliście    
 
Odpuście sobie ten etap bo tylko narobicie komuś roboty w przyszłości  
												 madź - 01-01-2014, 12:45
 
  	  | mkm napisał/a: | 	 		  Odpuście sobie ten etap bo tylko narobicie komuś roboty w przyszłości    | 	  
 
Co masz na myśli? Jakiej roboty?
												 mkm - 01-01-2014, 12:49
  Jak ktoś będzie chciał tą skorupę usunąć... i zrobić faktyczną konserwację na materiałach innych niż Boll i Śnieżka z budowlanego  
												 Zielu - 01-01-2014, 17:54
  Jeśli chcecie porządnie zabezpieczyć auto, w mega skrócie;
 
-na oczyszczoną rdzę podkład reaktywny, nawet niech będzie Novol..można by potem to przykryć akrylem i jeszcze pomalować epoksydem. 
 
 
-do konserwacji właściwej użyjcie jakichś produktów z Wurtha...najlepsze.
 
 
-podejrzewam że baranka nie ma potrzeby używać..on tylko ochrania przed mechanicznymi uszkodzeniami, typu kamienie, piasek lecący na progi.
 
 
-jeśli profile, wosk Noxudola, Wurtha. 
 
Ostatecznie Novol..
 
 
 
Tak jak pisze mkm szkoda robić skorupę która i tak nie wiele da..
												 madź - 01-01-2014, 18:25
  Myślę, że na rady troszkę za późno.
 
Konserwacja w 90% już jest skończona:
 
- podkład antykorozyjny BOLL 
 
 - masa bitumiczno-kauczukowa BOLL /szara/  
 
 - wosk do profili zamkniętych NOVOL
 
 
Chlorokauczuk jeszcze nie został nałożony.
												 mkm - 01-01-2014, 18:41
  Marcin, weź przeczytaj karty produktów i będziesz wszystko wiedział.
 
Niektóre firmy nawet robią to w formie graficznej, żebys wiedział co do czego i nie musiał kombinować.
 
Nie wiem kto Ci radzi, ale zmień suflera.
 
Jeżeli położyłes masę szarą na całe podwozie to popełniłeś kolejny błąd. Będzie pękać i "pić wodę".
 
Z tego co czytam to lata mijają, a Ty dalej "po kosztach" na skróty...    
 
 
 	  | Cytat: | 	 		  | Chlorokauczuk jeszcze nie został nałożony. | 	  
 
Czyli zdążyłem.  
												 madź - 27-01-2014, 22:23
  Świeżo kupione felgi:
 
 
 
 
I przymiarka:
 
 
 
 
												 londolut - 27-01-2014, 22:39
  Bomba! Z EVO?
 
Teraz tylko na dół i będzie kot  
												 madź - 27-01-2014, 23:33
  Jeszcze przed założeniem tych kół GTO spadnie o 50mm.   
 
W Evo były chyba 17''. To są 18'' z oponami 225/40ZR18. Oczywiście OZ.
												 madź - 18-03-2014, 22:48
  Opony na lato zakupione.
 
Na przód lecą Continental ContiSportContact 2 245/40R18, na tył Continental ContiSportContact 3 245/40R18.
 
 
Po raz pierwszy w życiu będę jeździć na Continentalach. Mam nadzieję, że się nie zawiodę.  
												 Hugo - 18-03-2014, 22:55
  Continentale ContiSpotContact są fantastyczne. Na lepszych oponach nie jeździłem.
												 WreX - 18-03-2014, 23:29
 
  	  | Hugo napisał/a: | 	 		  Continentale ContiSpotContact są fantastyczne. Na lepszych oponach nie jeździłem.
 
 | 	  
 
 
Potwierdzam, mam na przodzie w galu jeszcze ani razu mnie "moc nie poniosła" na nich  
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |