Nasze Miśki - Skandynawska siostra dyplomaty czyli Galant Sport 2.0
arxel4 - 10-03-2014, 14:40
On potrzebuje na blachach mieć N
Marcino - 10-03-2014, 14:50
fj_mike napisał/a: | Jak by co to mam V6 na zbyciu dla kolegi |
Biorę budę jak nie jest zgnita:)
fj_mike - 10-03-2014, 15:23
arxel4 napisał/a: | On potrzebuje na blachach mieć N |
Wiadomo, oczywista oczywistość.
Miałem na myśli silnik V6 z osprzętem i skrzynią
Marcino napisał/a: | Biorę budę jak nie jest zgnita:) |
Buda po wypadku, przód i tył
fj_mike - 29-04-2014, 20:56
Srebrny zanotował najniższy wynik spalania póki co, 7,41L/100km.
Codzienna jazda do pracy, 16km.
Nie ma się co oszukiwać, czasami jak 80km/h się rozbujam to jest szał
Reszta zazwyczaj 55-60.
fj_mike - 01-07-2014, 22:42
Srebrny wrócił do Polski. Czeka go serwis klimy (nie działa jak się okazało), wymian oleju i łożyska BTA które się sypnęło zaraz po montażu. Tym razem Koyo.
W weekend przejechał trasę po przez Norwegię i Szwecję, łącznie 1120km.
Tak jak kiedyś turkusowy pobił nigdy więcej nie osiągnięty rekord spalania, tak teraz kolej na srebrnego.
Trasa w Norwegii
średnio 6,26l/100
średnia prędkość 70km/h
Trasa przejechana w limitach prędkości.
Szwecja już więcej:
średnio 6,7l/100
średnia prędkość 90km/h
Jechałem spokojnie, bo spory zapas czasu był.
Na tym samym odcinku, jesienią było większe spalanie, średnia prędkość także.
Foty po drodze:

Dzisiaj, w końcu, trafił na miejsce zestaw letni:
Na razie tyle
robertdg - 01-07-2014, 23:18
fj_mike napisał/a: | Tak jak kiedyś turkusowy pobił nigdy więcej nie osiągnięty rekord spalania, tak teraz kolej na turkusowego. | Masło maślane
fj_mike - 01-07-2014, 23:38
robertdg napisał/a: | Masło maślane
|
Mogłeś edytować
robertdg - 02-07-2014, 07:54
Dobrze złośliwcze, następnym razem dostaniesz RB za składnie zdań bo tylko taka forma edycji wchodzi w rachubę z mojej strony
Muszę przyznać, że do twarzy mu z tymi butami
Fragu - 02-07-2014, 08:07
fj_mike napisał/a: | Foty po drodze: |
pięknie tam..czyli gal pasuje
fj_mike - 02-07-2014, 12:24
robertdg napisał/a: | Dobrze złośliwcze, następnym razem dostaniesz RB za składnie zdań bo tylko taka forma edycji wchodzi w rachubę z mojej strony
|
Tak to jest jak się kilka rzeczy na raz robi
robertdg napisał/a: | Muszę przyznać, że do twarzy mu z tymi butami
|
Też mi się podoba.
Szczerze mówiąc, spodziewałem się gorszego komfortu po 17stkach. Jestem zaskoczony, że jest tak dobrze. Profil 215/50/17.
Endżi - 13-11-2014, 00:05
Super wygląda z tym zderzakiem. raczej ładniejszy od tych podstawowych. Jeśli jeszcze nie jest naprawiony to popytaj o spawanie plastiku. We Wrocławiu jest taki zakład, który specjalizuje się właśnie w tej dziedzinie.
fj_mike - 13-11-2014, 05:16
Endżi napisał/a: | Jeśli jeszcze nie jest naprawiony |
Już od prawie roku gotowy.
BigTomala - 13-11-2014, 17:40
Cytat: | średnio 6,26l/100
średnia prędkość 70km/h | Da się ? Da się !
fj_mike - 08-09-2015, 16:48
Czas na update.
Z ostatnich poważnych awarii, linka otwierania maski zaczęła się przycierać w pancerzu. Przesmarowałem, na razie działa.
W styczniu przypada kolejny przegląd techniczny. Byłem na wstępnym przeglądzie.
Do wymiany złącze elastyczne wydechu oraz łożyska z tyłu.
Jedno z nich to jeszcze oryginał. Drugie to BTA, nie dało rady dwóch lat
Graty już kupione:
Przesmarowałem dzisiaj prowadnice w zaciskach oraz sprawdziłem stan osłon.
Trzy z nich są w dobrym stanie. Czwarta, która była wymieniana niecałe dwa lata temu wygląda teraz tak:
Nową tym razem zakupię w ASO.
Poza tym, nic się nie dzieje.
fj_mike - 27-09-2015, 18:07
Czas na serwis
Wymienione zostały łożyska kół tylnych
     
Zdjęcia w kolejności technologicznej, może się przydać jako tutek
Łożyska oczywiście Koyo
Kolejne było złącze elastyczne wydechu
Śruby na kołnierzu przy kacie nie współpracowały. Zostały usunięte i zastąpione nowymi.
Na miejscu dorobiłem nową uszczelkę na kołnierz przy kacie, stara rozsypała się po zdjęciu odcinka wydechu.
|
|
|