Nasze Miśki - Skandynawska siostra dyplomaty czyli Galant Sport 2.0 
						
												 arxel4 - 10-03-2014, 14:40
  On potrzebuje na blachach mieć N   
												 Marcino - 10-03-2014, 14:50
 
  	  | fj_mike napisał/a: | 	 		  | Jak by co to mam V6 na zbyciu dla kolegi   | 	  
 
Biorę budę jak nie jest zgnita:)
												 fj_mike - 10-03-2014, 15:23
 
  	  | arxel4 napisał/a: | 	 		  | On potrzebuje na blachach mieć N   | 	  
 
Wiadomo, oczywista oczywistość. 
 
Miałem na myśli silnik V6 z osprzętem i skrzynią   
 
 
 	  | Marcino napisał/a: | 	 		  | Biorę budę jak nie jest zgnita:) | 	  
 
Buda po wypadku, przód i tył   
												 fj_mike - 29-04-2014, 19:56
  Srebrny zanotował najniższy wynik spalania póki co, 7,41L/100km.
 
 
 
 
Codzienna jazda do pracy, 16km. 
 
Nie ma się co oszukiwać, czasami jak 80km/h się rozbujam to jest szał     
 
Reszta zazwyczaj 55-60.
												 fj_mike - 01-07-2014, 21:42
  Srebrny wrócił do Polski. Czeka go serwis klimy (nie działa jak się okazało), wymian oleju i łożyska BTA które się sypnęło zaraz po montażu. Tym razem Koyo. 
 
 
W weekend przejechał trasę po przez Norwegię i Szwecję, łącznie 1120km.
 
Tak jak kiedyś turkusowy pobił nigdy więcej nie osiągnięty rekord spalania, tak teraz kolej na srebrnego.
 
Trasa w Norwegii
 
 
 
średnio 6,26l/100
 
średnia prędkość 70km/h     
 
Trasa przejechana w limitach prędkości. 
 
 
Szwecja już więcej:
 
 
 
średnio 6,7l/100
 
średnia prędkość 90km/h
 
Jechałem spokojnie, bo spory zapas czasu był.
 
Na tym samym odcinku, jesienią było większe spalanie, średnia prędkość także. 
 
 
Foty po drodze:
 
  
 
 
 
Dzisiaj, w końcu, trafił na miejsce zestaw letni:
 
 
 
 
Na razie tyle   
												 robertdg - 01-07-2014, 22:18
 
  	  | fj_mike napisał/a: | 	 		  | Tak jak kiedyś turkusowy pobił nigdy więcej nie osiągnięty rekord spalania, tak teraz kolej na turkusowego.  | 	  Masło maślane  
												 fj_mike - 01-07-2014, 22:38
 
  	  | robertdg napisał/a: | 	 		  Masło maślane 
 
 | 	  
 
Mogłeś edytować   
												 robertdg - 02-07-2014, 06:54
  Dobrze złośliwcze, następnym razem dostaniesz RB za składnie zdań bo tylko taka forma edycji wchodzi w rachubę z mojej strony   
 
Muszę przyznać, że do twarzy mu z tymi butami  
												 Fragu - 02-07-2014, 07:07
 
  	  | fj_mike napisał/a: | 	 		  | Foty po drodze: | 	  
 
 
pięknie tam..czyli gal pasuje  
												 fj_mike - 02-07-2014, 11:24
 
  	  | robertdg napisał/a: | 	 		  Dobrze złośliwcze, następnym razem dostaniesz RB za składnie zdań bo tylko taka forma edycji wchodzi w rachubę z mojej strony  
 
 | 	  
 
Tak to jest jak się kilka rzeczy na raz robi     
 
 	  | robertdg napisał/a: | 	 		  Muszę przyznać, że do twarzy mu z tymi butami 
 
 | 	  
 
Też mi się podoba.
 
 
Szczerze mówiąc, spodziewałem się gorszego komfortu po 17stkach. Jestem zaskoczony, że jest tak dobrze. Profil 215/50/17.
												 Endżi - 13-11-2014, 00:05
  Super wygląda z tym zderzakiem. raczej ładniejszy od tych podstawowych. Jeśli jeszcze nie jest naprawiony to popytaj o spawanie plastiku. We Wrocławiu jest taki zakład, który specjalizuje się właśnie w tej dziedzinie.
												 fj_mike - 13-11-2014, 05:16
 
  	  | Endżi napisał/a: | 	 		  |  Jeśli jeszcze nie jest naprawiony  | 	  
 
Już od prawie roku gotowy.
												 BigTomala - 13-11-2014, 17:40
 
  	  | Cytat: | 	 		  średnio 6,26l/100
 
średnia prędkość 70km/h    | 	   Da się ? Da się !   
												 fj_mike - 08-09-2015, 15:48
  Czas na update.
 
Z ostatnich poważnych awarii, linka otwierania maski zaczęła się przycierać w pancerzu. Przesmarowałem, na razie działa. 
 
 
W styczniu przypada kolejny przegląd techniczny. Byłem na wstępnym przeglądzie. 
 
Do wymiany złącze elastyczne wydechu oraz łożyska z tyłu. 
 
Jedno z nich to jeszcze oryginał. Drugie to BTA, nie dało rady dwóch lat     
 
Graty już kupione:
 
 
 
 
Przesmarowałem dzisiaj prowadnice w zaciskach oraz sprawdziłem stan osłon.
 
Trzy z nich są w dobrym stanie. Czwarta, która była wymieniana niecałe dwa lata temu wygląda teraz tak:
 
 
 
 
Nową tym razem zakupię w ASO.
 
 
Poza tym, nic się nie dzieje.
												 fj_mike - 27-09-2015, 17:07
  Czas na serwis   
 
 
 
 
Wymienione zostały łożyska kół tylnych 
 
       
 
 
Zdjęcia w kolejności technologicznej, może się przydać jako tutek     
 
 
Łożyska oczywiście Koyo
 
 
 
 
Kolejne było złącze elastyczne wydechu
 
 
 
 
Śruby na kołnierzu przy kacie nie współpracowały. Zostały usunięte i zastąpione nowymi. 
 
Na miejscu dorobiłem nową uszczelkę na kołnierz przy kacie, stara rozsypała się po zdjęciu odcinka wydechu.
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |