To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Colt GTi CA5A

londolut - 16-01-2014, 21:46

mkm, czegoś ty się chłopie nawdychał, żeby taką historyjkę ukleić :D

Powodzenia w ścieżce zdrowia :)

Jogurt - 16-01-2014, 21:59

londolut, Ty byś przykład brał i powalczył z rdzą na Twoim bo pleśni coraz mniej . :lol:
mkm - 16-01-2014, 22:32

londolut, tylko dobry humor :mrgreen: .
Jakiś biomet przypasił czy coś w ten deseń :twisted: .

A tak poważnie to trochę czasu i trudność w znalezieniu formy opisu czegoś co faktycznie wygląda jak magia :D .
Tak jak stroiciel fortepianów ma słuch absolutny do instrumentu tak on ma do silników. :wink:

rosomak1983 - 16-01-2014, 23:17

mkm napisał/a:
Od 47sek przez chwilę popychacz :doubt: .

a to nie były wymieniane bo jakos mi sie kojarzy ze Macia wymieniał.

mkm - 16-01-2014, 23:55

rosomak1983, dobrze Ci się kojarzy :D .
Klepiące popychacze zgłaszał już Browar.
Wymienił macia.
Albo jest lipny zamiennik (jest taka opcja :roll: ), albo nie w popychaczu tkwiła usterka.
Okaże się niedługo – na razie mam jeszcze nie szukać popychaczy :wink:

bialyjayz - 17-01-2014, 01:21

to Colty mają kontrolki rezerwy :D ? mój CAO 92 też taki najer posiada ?


edit: Nie wiem po co ten link?

mkm - 17-01-2014, 02:07

No raczej... :roll:
Jutro Ci zrobię fotę jak świeci :mrgreen:

Marcin-Krak - 17-01-2014, 19:19

masz zajęcie na długie zimowe? wiosenne? wieczory :mrgreen:
Przynajmniej się nudzić nie będziesz.
Do zlotu trochę czasu zostało :mrgreen:

BeNeK - 17-01-2014, 20:09

Bardzo lubię ten temacik 8)
No i GTI pierwsza klasa ! troszkę pracy i będzie elegansio !
Wpadną jakieś modyfikacje mechaniczne , czy zostaje stock ?
powodzenia !

rosomak1983 - 17-01-2014, 22:44

BeNeK napisał/a:
Wpadną jakieś modyfikacje mechaniczne , czy zostaje stock ?

Pytanie retoryczne dla czytajacych tematy Macka :P Toc to wyznawca serii choc czekaj cos chciał eksperymentowac z hybryda itp... :P

macia - 17-01-2014, 23:28

Ja nigdy nie wyjeździłem paliwa do końca.
A popychacze faktycznie wymieniałem - co to było, to teraz już Ci nie powiem, ale kupowane u niejakiego Japaneze...

Rafal_Szczecin - 17-01-2014, 23:50

tak czytam i czytam i czytam, i troche nie dowierzam, mocno zajechany ten ca5a ... oby wrocil do zywych
macia - 18-01-2014, 01:13

Myślę, że gdybyś zrobił tak dokładny przegląd innym autom mitsubishi z tych roczników, to okazałoby się, że czarnuch i tak nieźle wygląda... Najgorsze, że rdza wpierdziela diamenty bez żadnego respektu :twisted:
Kleju - 18-01-2014, 15:23

macia napisał/a:
Myślę, że gdybyś zrobił tak dokładny przegląd innym autom mitsubishi z tych roczników, to okazałoby się, że czarnuch i tak nieźle wygląda...


To porównajmy czarnucha z czerwonym fuksem :mrgreen:

mkm - 18-01-2014, 15:36

Kleju, na razie nie ma co porównywać.
Fuks dostał potężny zastrzyk finansowy i mnóstwo roboczogodzin po kupnie :wink:
Nawet do Srebrniaka nie ma co równać, bo on także po mocnym zbrojeniu :mrgreen:

Rafal_Szczecin napisał/a:
tak czytam i czytam i czytam, i troche nie dowierzam, mocno zajechany ten ca5a ... oby wrocil do zywych

Wróci, bo jeszcze nie umarł :mrgreen: .

macia napisał/a:
Myślę, że gdybyś zrobił tak dokładny przegląd innym autom mitsubishi z tych roczników, to okazałoby się, że czarnuch i tak nieźle wygląda...

Dokładnie tak - także nowszych :mrgreen: .
Czytając pamiętajcie, że punkt odniesienia postawiłem bardzo wysoko 8) .
Opinie wszystkich mechaników są jednoznaczne - auto ma drobne usterki, ale jak na 20 lat i 200tyś to jego stan oceniany jest na bardzo dobry - dlatego traktuję go jak auto przed dużym serwisem po 200tyś przebiegu :wink:

Największym plusem jest jego oryginalność i kompletność.

Puściła uszczelka pod pokrywwą zaworów i w gniezdzie świecy. Misa olejowa jest nieuszczelniona, a w korku skończył się gwint i nie trzyma.
Reszta sinika suchutka.
Skrzynia bez zgrzytów na każdym biegu. Za "brak sprzęgła" najprawdopodobnie odpowiedzialny jest wysprzęglik (zamiennik-już kiedyś wymieniany).
Nawet środek jest w zaskakująco dobrym stanie.
Wizualnie też jest nie najgorzej.
Rudzielec jest jeszcze do opanowania :D
Złudne są zdjęcia z pierwszego postu zaraz po lakierowaniu jak wygląda jak "nówka", ale niestety... lata pędzą :doubt:

Myślałem, że będzie dużo gorzej, a tu w sumie oprócz wymian "serwisowych" (uszczelki, płyny, oleje, świece, kable WN) nie ma co wymieniać. :D
Jedno co trzeba uczciwie przyznać to to, że mu nie zaszkodzili i widać, że auto zarówno u macia jak i vendetta, źle nie miał :D


rosomak1983 napisał/a:
BeNeK napisał/a:
Wpadną jakieś modyfikacje mechaniczne , czy zostaje stock ?

Pytanie retoryczne dla czytajacych tematy Macka :P Toc to wyznawca serii

To fakt. :D
Przy Czarnuchu zastanawiamy się czy wrócić do pełnej serii czy zostawić projekt Browar-a, czy zastąpić go własnym :wink:
Mechanicznie na pewno zawieszenie. Reszta jest wystarczająca. :D

bialyjayz napisał/a:
mój CAO 92 też taki najer posiada ?




Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group