To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - Passat B5FL AVF 130KM ----virus 162KM 400nM

Bartekkita - 09-06-2016, 05:32

romek atomek napisał/a:
słuchaj - miałem do wyboru - albo nową Octavię 1,6 w manualu - albo tego volfa - on jest model 2009 - pierwsza rejestracja 2010 - w PL od 2013 - dla mnie wybór prosty - a w firmie się dziwili


Nie wiem czy to było do mnie, ale ja wybrałbym tak samo :) Z golfem nie miałem wprawdzie do czynienia, ale każdą Octavią poza najnowszą jeździłem, to mimo mojego wielkiego sentymentu do auta, bo uczyłem się na nią jeździć to nie ma dla mnie startu nawet do 10 letniego Volvo S60.

Powiedz mi jeszcze jak z miejscem na nogi z tyłu, bo w V70 tej generacji byłem mocno rozczarowany, jest tam ciaśniej niż w Galancie, a jak powszechnie wiadomo Galant pod tym względem wypada mocno przeciętnie.

romek atomek - 11-06-2016, 11:03

Bartekkita napisał/a:


Powiedz mi jeszcze jak z miejscem na nogi z tyłu, bo w V70 tej generacji byłem mocno rozczarowany, jest tam ciaśniej niż w Galancie, a jak powszechnie wiadomo Galant pod tym względem wypada mocno przeciętnie.


sprawdziłem - mam 186cm i miejsca jest mniej niż w passacie b5fl kombi - kosztem przeogromnego bagażnika. na taksówkę się nie nadaje .. ale powiem Ci będzie z tego miłość.
to co wyrabia ten silnik na trasie - urzekło mnie .. mruczy sobie spokojnie cichutko .. ale przy depnięciu w podłogę jest jakby sekundowy lag - gdzie całość zaczyna kombinować jak tu wykonać polecenie . i nagle wchodzi na 5 tysi i ciągnie jak głupek .. przy spokojnej emeryckiej .. skrzynia się zachowuje jak pierwsze automaty - zmienia te biegi godzinami .. a przy kickdownie - zasuwa pod DSG xD .. nie miałem okazji wcześniej sobie gdzieś tam wcisnąć ..dopiero traska ..

z prowadzeniem / ukłądem kierowniczym - się troochę wyjaśniło - toto ma opony 17" i szerokość opony 235 - więc jest trochę tego kapcia .. no i to dlaczego go wybrałem fotele / zawieszenie - sprawdziło się w 100% - wawa - krk wysiadłem pod domem po całym dniu pracy .. i nic. czemu 6 letnie auto tego producenta kosztuje 26 tys pln ? ..

spalił bardzo mało .. jak na turbo bęzzyniaka 2,5 litra bo 200 mil zrobiłem na 38 litrach gazu . z czego 30 mil po wawce .. z pracy do hotelu etc..

bzdurki których nie miałem w passacie
szyberdach
gaz xD
opadające z tyłu zagłówki na przycisk w kokpicie - co by nie zasłaniały
samościemniające lusterko wsteczne z kompasem
automatyczna skrzynia
czujnik zmierzchowy
czujnik deszczu
tempomat w kierownicy
wydajniejsza klima ( to wersja usa )

mineczki ? a jak - zalałem płynu do spryskiwaczy, ale silnik działa - a nie sika .. myśałem że wąż spadł i płyn się wylał - ale .. tajemniczy myk ( pokazano mi ) jest wtedy, że jak zamykamy maskę - musimy przyuważyć jak się układa wąż od spryskiwaczy - bo sobie go możemy przytrzasnąć maską xD

Owczar - 12-06-2016, 03:57

romek atomek napisał/a:
kosztem przeogromnego bagażnika. na taksówkę się nie nadaje ..


Jaka tam jest pojemość bagażnika?

romek atomek napisał/a:
spalił bardzo mało .. jak na turbo bęzzyniaka 2,5 litra bo 200 mil zrobiłem na 38 litrach gazu . z czego 30 mil po wawce .. z pracy do hotelu etc..


Aż za mało. Siedzi w nim sonda szerokopasmowa czy wąskopasmowa? Jeśli ta druga to zrób regulację instalacji po AFR. Inaczej wysokim EGT możesz ugotować silnik. LPG jest fajne, ale źle wystrojone sieje spustoszenie szczególnie w silnikach turbo. Choć i w wolnossaku może narobić problemów.

romek atomek - 12-06-2016, 10:38

Owczar napisał/a:

Aż za mało. Siedzi w nim sonda szerokopasmowa czy wąskopasmowa? Jeśli ta druga to zrób regulację instalacji po AFR. Inaczej wysokim EGT możesz ugotować silnik. LPG jest fajne, ale źle wystrojone sieje spustoszenie szczególnie w silnikach turbo. Choć i w wolnossaku może narobić problemów.


Owczar : nic o tym aucie nie wiem - mam go parę dni .. Check Engine mu się świeci - w firmie mówią "raz mu się świeci raz nie - olać " .. w sumie jeździ normalnie - podczas jazdy autostradowej też sobie korzysta z benzyny - w sensie coś tam ubywa w baku - czyli podejrzewam ze instalacja daje X % paliwa normalnego ..

ma też komunikat o spalonej postojówce ( a postojówka jest i świeci ) - bedzię z tym autem zabawa jak z mitsu czuje...

wczoraj pojechałem na myjnię, wieczorem odpalam - a tu że za mało płynu w hłodnicy - ok dolałem .. ( nie iwem jaki był stan wcześniejszy - a auto zaparkowane pod kątem tak, że żeczywiście wyrównawczy był na górze ) ..

ale wczoraj też zapalił się Engine System Service Required co z opisów może znaczyć wszystko .. od wymiany oleju przez zaapchane filtry - przez brak świateł cofania xD .. FYI link

czyli - jutro rano wycieczka po diagnostykę - podepnieM pod komputer i się zobaczy.

instalacja gazowa to jakiś STAG ( po wskaźniku doszedłem )

bagażnik :
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1034 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 424 l
Wysokość progu załadowczego 661 mm

niby kabelek do interface'u OBDII z Mitsu mam z połączonym pinem 1 /4 - w kostce volvo pod pinem 1 nic nie ma - może będzie pasował ( nie wiem ) - ale też i softu do Volvo kompletnie żadnego nie mam ;)

oj czuję że tu trzeba już będzie wątek zakładać - grubo się zaczyna

Owczar - 12-06-2016, 16:18

Sprawdz koniecznir, bo to moze oznaczac wlasnie problemy z LPG.

Do tej mocy reduktor bylby dobry gold GT. Zobacz czy nie jest jakos na styk.

romek atomek - 12-06-2016, 19:08

Owczar napisał/a:
Sprawdz koniecznir, bo to moze oznaczac wlasnie problemy z LPG.

Do tej mocy reduktor bylby dobry gold GT. Zobacz czy nie jest jakos na styk.


tam jest STAG 3000 v6 ( i jeden komplet wtryskiwaczy nie podłączony - WOlf ma 5 garków )
juto go zostawiam po południu .. jeździ normalnie w każdym razie .. nie jest mu ani źle ani gorzej - dzięki Owczar.

Bartekkita - 14-06-2016, 08:33

romek atomek napisał/a:
oj czuję że tu trzeba już będzie wątek zakładać - grubo się zaczyna


Auto ciekawe, w dobrych pieniądzach, fajny silnik. To pooglądało by się chętnie :D Powiedz mi jeszcze czy masz tam jasny środek?

romek atomek napisał/a:
czemu 6 letnie auto tego producenta kosztuje 26 tys pln ?


Masz rocznik 2010?

romek atomek - 14-06-2016, 08:40

Bartekkita napisał/a:
romek atomek napisał/a:
oj czuję że tu trzeba już będzie wątek zakładać - grubo się zaczyna


Auto ciekawe, w dobrych pieniądzach, fajny silnik. To pooglądało by się chętnie :D Powiedz mi jeszcze czy masz tam jasny środek?

romek atomek napisał/a:
czemu 6 letnie auto tego producenta kosztuje 26 tys pln ?


Masz rocznik 2010?


wątek założony tutaj - i tu na niego odpowiem ;)

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=97586

romek atomek - 27-08-2016, 16:40

i stało się jak mechanicy mówili - że po 3'ch miesiacach używania przez pracowników z "ledwoprawojazdy" auto klęknie na bank .. no i wykrakali, poszedł wałek rozrządu - szklaneczki - więc mały remoncik.

pracuś źle zaparkował auto - więc poprosiłem małżonkę o poprawieie - jak zapaliłą silnik - zaczęło dudnić, no tak byc nie może - z dusza na ramieniu dotoczyliśmy się do mechanika zaprzyjaźnionego - na pytanie czy mozna jeździć ? - kategorycznie NIE.

uprzedzajac - 3 mies temu robiony rozrząd, olej był zawsze - wymiany co 10 tysi - przebieg 285tys. jeszcze w Maju leciałem nim "na niemieckiej autostradzie" ze znajomym posiadającym 4letniego opla insignia w dieslu - i przy 200km/h z podziwu nie mógł wyjść że normalnie mozemy rozmawiać - u niego przy takiej prędkosci już jest bardzo głośno ...

sam nie wiem jak można tak załatwić auto w 3 miesiące - jeźdząc dziennie max 60km - pojęcia nie mam ....

fotka - link

"troszkę" się szklaneczka wyrobiła xD



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group