Outlander II Ogólne - Sprężyny
krzychu - 15-09-2014, 11:02
kubabrzesko - a z tym "na bank" to bym się tak nie cisnął. Tył ogólnie słabo hamuje, a zewnętrzne klocki trzymane są przez taką łapę i jak np. są albo nie ma gumowej podkładki antywibracyjnej na klocku to mogą źle leżeć. Przez co dużo dłużej się docierają. Ogólnie jak ściągniesz koło to widać czy klocek jest niedotarty czy faktycznie za mały.
A tarcze z tyłu wypada zmierzyć. Jeśli to 302mm to będą takie same klocki jak do Outlandera euroepjskiego. Jak inny wymiar to wtedy trzeba poszukać odpowiednie klocki.
kubabrzesko - 15-09-2014, 13:06
Przyjrzalem się klockom i tarczą dokładniej i z tego co widze to kolega KRZYCHU ma racje.Klocek jest wlasciwej wielkości tylko ze jest zciety od góry i z dolu , dlatego nie dolega na całej powierzchni.Gumki wibracyjne przykleiłem wiec chyba się jeszcze nie dotarly , choć patrząc na zciete kawałki klocka nieprędko to nastapi
krzychu - 15-09-2014, 14:56
No cóż z ESP łatwiej. Wystarczy parę razy wymusić podsterowność na zakręcie i bardzo szybciutko się dotrą tylne hamulce. Oczywiście na własną odpowiedzialność.
pogan04 - 11-12-2014, 21:28
czy ktoś wie jak on to zrobił?[/code]
bonito - 12-12-2014, 08:44
Podejrzewam że Photoshopem.
bonito
pogan04 - 12-12-2014, 16:37
dlaczego od razu tak surowy osąd ?
moze mu sie udało to o czym marzy każdy z nas
wysoko, nic nie siedzi , mozna walić przez rabatki na rondzie....
krecisie - 16-07-2015, 05:45
sprzedaż Mitsu wzrosłaby , gdyby taki zawias montowano fabrycznie
|
|
|