To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Centralny zamek

Anonymous - 14-08-2009, 21:18

PLPynton możesz mi podpowiedzieć jak zmusić centralny zamek do poprawnego działania ?
W Twoim starym poście na ten temat nie działają obrazki...
U mnie z drzwi kierowcy od dynksa do zamykania wychodzi w sumie pięć kabelków niebiesko-czerwony, niebiesko-czarny, brązowy, biało-zielony i czarny (Galant '96/97).
Alarm nazywa się Inferno i jest produkcji AMT. Z alarmu wychodzą mi dwa przewody - brązowy i biały Podłączyłem więc biały do biało-zielonego i brązowy do brązowego i działa, ale tylko czasami, lub raz działa zamykanie a innym razem otwieranie.
Centralka podaje impuls masy w czasie otwierania lub zamykania. Instrukcja do alarmu jest tutaj.

Jeśli ktoś to już przerabiał to proszę o wskazówkę..

Anonymous - 15-08-2009, 18:58

PLPynton napisał/a:
Obrazek
dyskutowalismy na ten temat juz dawno temu na PW, ten schemat pogladowy masz od dawna wiec w czym problem. podlaczanie interfejsu bez automatycznego odcinania aktuatora jest po prostu bledne i nie bedzie dzialac.
konektor C-120 wychodzacy z drzwi kierowcy
'97-'00 niezaleznie od wyposazenia i typu pojazdu
pin 26 Bialy-Zielony (unlock)
pin 27 Brazowy (lock)
pin 23 Czarny (gnd)
w pozniejszych modelach jest tak samo na 99%


Ma ktoś może ten schemat ? Jeśli tak prosże o podesłanie bądź wstawienie na forum. Z góry dzięki.

sampler - 17-08-2009, 21:39

Przeczytaj pare postow wyzej gdzie podalem mala instrukcje jak to zrobic
Anonymous - 17-08-2009, 22:01

Tak tak, czytałem oba tematy, tyle że u mnie, podobnie jak u PLPyntona i drugiego kolegi, przy zwykłym podpięciu Lock/Unlock dwoma przewodami po masie działało to jak chciało, więc trzeba będzie wysterować centralny przez dwa przekaźniki i do tego brakowało mi schematu. W końcu znalazłem czas i dzisiaj sam sobie narysowałem. Jutro sprawdzę czy zadziała, muszę przekaźniki kupić. Dzięki za zainteresowanie.
spown - 18-08-2009, 08:33

Jak to rozrysujesz, przetestujesz i zadziała możesz wrzucić, bo też nie mogę się od x czasu za to zabrać, tylko mam czarny przewód przecięty - przez co działa tylko z pilota, a z kluczyka już niestety nie.
sampler - 18-08-2009, 09:40

Bogas napisał/a:
Tak tak, czytałem oba tematy, tyle że u mnie, podobnie jak u PLPyntona i drugiego kolegi, przy zwykłym podpięciu Lock/Unlock dwoma przewodami po masie działało to jak chciało, więc trzeba będzie wysterować centralny przez dwa przekaźniki i do tego brakowało mi schematu. W końcu znalazłem czas i dzisiaj sam sobie narysowałem. Jutro sprawdzę czy zadziała, muszę przekaźniki kupić. Dzięki za zainteresowanie.


jak raz dziala otwieranie/zamykanie to musisz zamknac i otworzyc centralny orginalnym pilotem. Powinno zaczac dzialac tak jak powinno

Bartek - 18-08-2009, 09:47

Zawsze możesz podłączyć się do prawych drzwi - tam wszystko działa "po bożemu", jak w zwykłych samochodach:

- impuls masowy na jeden kabelek zamyka

- impuls masowy na drugi kabelek otwiera

pitbu77 - 21-08-2009, 12:50

Mam ten sam problem. Musiałem odpiąć czarny z uziemienia siłownika w drzwiach kierowcy bo sterowanie z alarmu głupiało i w sekundzie zamykało i otwierało zamki non stop - wariactwo :) . I też nie mam tego schematu jak to przepiąć żeby działał zamek w drzwiach i pilot z alarmu jako sterowanie.
Anonymous - 21-08-2009, 14:52

Chyba najlepiej jest zrobic tak jak Bartek napisal, czyli podlaczyc sie do drzwi pasazera, najszybciej i bez zbednego kombinowania lutujemy Przewody lock i unlock i po klopocie. Jedyna wada tego rozwiazania jaka zauwazylem byla taka, ze jak zamykam drzwi kluczykiem a potem chce je odblokowac zdalnie pilotem od alarmu to zalapuje dopiero za drugim razem. Aczkolwiek za drugim razem zawsze zalapuje wiec moim zdaniem nie jest to wielka wada. Wczesniej po stronie kierowcy probowalem odlaczac mase (czyli przerywalem ten nieszczesny czarny przewod) przekaznikiem w momencie podawania sygnalu zamknij i dzialalo, ale nie mialem juz czasu (nie mam garażu i robie wszystko na ulicy) na zrobienie tego samego dla otwierania. W tym razwiazaniu mamy jednak dwa dodatkowe elementy w potaci przekaznikow, wiec po co dokladac, lepiej sie podlaczyc do drugich drzwi.
Teraz mam lepsze pytanie. Jak wykonac domykanie szyb sygnalem zamknij? Z tego co widzialem do do przelacznika po stronie kierowcy dochodza 4 przewody. Jak sie podlaczyc? Podejrzewam ze tutaj nie obejdzie sie juz bez przekaznikow...

Bartku, koniecznie musze pozyczyc Twoja magiczna ksiege jeszcze raz i tym razem ja poskanowac...

Stejt - 30-11-2009, 17:32
Temat postu: Problem z centralnym zamkiem
Witam! :-)
Mam problem z centralnym zamkiem w moim Galancie. Otóż auto można zamknąć z pilota ale już nie można go otworzyć. Zmieniałem baterie w pilocie, sprawdzałem bezpieczniki ale wciąż to samo. Zauważyłem, że jeśli np. siedzę wewnątrz auta i odblokuje ręcznie przednie drzwi pasażera to resztę idzie już otworzyć za pomocą pilota. Elektryk, który oglądał auto stwierdził, że winny jest właśnie zamek w przednich drzwiach pasażera ale jakoś ciężko mi w to uwierzyć skoro używając przycisku na drzwiach mogę wszystkie drzwi otworzyć lub zamknąć. Acha za czasów świetności przy zamknięciu mrugał kierunkami i sobie trąbnął a teraz nic!:-(
Czy ktoś może spotkał się już z takim problemem? Może padł sterownik zamka?
Z góry dziękuje za wszelakie sugestie! :-)
Pozdrawiam!

sampler - 30-11-2009, 20:37

A czytales moj post kilka linijek wyzej?? Takie wlasnie jaja sa jesli nie uzyjesz orginalnego pilota. Wystarczy zamknac i otwozyc i alarm juz bedzie poprawnie dzialal. Nie wiem czy taki efekt jest po podpieciu pod drzwi prawe ale z lewymi tak sie dzieje.

Oczywiscie tyczy sie to jesli masz dorabiany alarm czy sterownik centralnego. Z fabrycznym nie powinno byc Problemow

Stejt - 02-12-2009, 15:58

sampler napisał/a:
A czytales moj post kilka linijek wyzej?? Takie wlasnie jaja sa jesli nie uzyjesz orginalnego pilota. Wystarczy zamknac i otwozyc i alarm juz bedzie poprawnie dzialal. Nie wiem czy taki efekt jest po podpieciu pod drzwi prawe ale z lewymi tak sie dzieje.

Oczywiscie tyczy sie to jesli masz dorabiany alarm czy sterownik centralnego. Z fabrycznym nie powinno byc Problemow

Z pilotem to jest tak, że gdzieś kiedyś zaginął ale w serwisie Mitsubishi dali innego, który wcześniej zaprogramowali do tego auta. Nigdy wcześniej z nim nie było żadnego problemu!:-/ Na pilocie jest jeszcze logo Mitsubishi i resztki innych danych.
Dziękuje za zainteresowanie!:-)

jkrzysztof80 - 12-12-2009, 15:17

Ma ktoś pojęcie jak założyć coś takiego http://cgi.ebay.co.uk/Aut...item5884030bc7?

Z tego co wiem to trzeba podpiąć się do centralki do 4 szyb i szyberdachu.
Zakładał ktoś z was takie coś?

robertdg - 12-12-2009, 16:29

jkrzysztof80, musisz poprowadzic dodatkowe przewody do głownej centralki sterującej przełącznikami szyb, zapoznaj sie z tym:

KLICK 1

KLICK 2

KLICK 3

jkrzysztof80 - 12-12-2009, 20:24

robertdg, pierwszy link nie działa :(


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group